Konco-konco ku

Thursday, April 4, 2013

BIADAP!! GAMBAR SULTAN SELANGOR DITURUN SEMATA-MATA MAHU BERKEMPEN!!

SUNGGUH biadap puak pakatan Selangor sekarang ni. Mentang-mentang menjelang pilihanraya yang bakal berlangsung, habis semua billboard milik Majlis Daerah Sabak Bernam bertukar wajah. Jika dahulunya billboard sekitar Sabak Bernam ini dipenuhi dengan wajah Sultan Selangor, kini mereka telah menukar gambar DYMM Sultan Selangor kepada Khalid Gagap.

Kempen katanya. Ptuih!!

Semasa zaman pemerintahan BN di Selangor dulu, gambar Sultan Selangor tidak pernah dibuang dan memang di sinilah gambar Sultan Selangor berada dalam pekan Sungai Besar. Tidak pernah ditukar dengan gambar lain. Hanya tukar gambar terbaru Baginda Sultan jika sudah terlalu lusuh. Tapi itu dulu zaman pemerintahan BN, kini puak pakatan dah tak kisah dengan gambar Baginda Sultan. Yang penting menang pilihanraya.

11 comments:

  1. toksah risau, lepas pru13 ni, gambar khalid dgn khalidnya sekali akan terbang melayang2 tersembam ke tanah. percayalah. org sabak majoritinya dah makin muak dgn gaya khalid jd kepala.

    ReplyDelete
  2. hai...jawa...jawa...

    xmalu2 ke menumpang ngn melayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawa ada dimana mana.

      Delete
    2. Siapa jawa ? Khalid tu jawa kah serupo dio denge kir toyo tu selangor tak doh kh ore melayu?

      Delete
    3. Definisi Melayu pun tak faham ? problem ni.

      Delete
  3. jawa bernam...sedang memalukan kaum jawa...

    mengemis ngn melayu umno utk sesuap nasi...

    melasse...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian, sapa yg mengemis. Cina tak mengemis. Orang asal pun tak mengemis.

      Delete
  4. Kucar kacirnya negara hari ini selain berpunca dari Anwar tidak dapat dinafikan juga disebabkan oleh mereka mereka yang dulunya bersama Anwar dalam menfitnahkan kerajaan terutamanya semasa pimpinan Yang Berbahagia Tun Mahathir. Walau pun hari in mereka mereka ini sudah insaf dan berjuang menentang Anwar tapi malangkan kerosakan yang telah mereka lakukan sudah terlalu sukar dan hampir tidak dapat dipulihkan kembali. Masyarakat terutamanya kaum Melayu berpecah belah pada hari ini adalah disebabkan usaha mereka mereka ini juga lah demi kerana memperjuangkan nasib Anwar ibni syaitan yang di singkir oleh Tun pada masa yang lalu kerana kelaku buruk yang ada padanya.
    Bagi aku mereka mereka ini selayaknya dikenang sejarah sebagai diantara salah satu penyebab masyarakat Melayu di negara tercinta ini musnah dan berpecah belah kerana kerakusan nafsu mereka sendiri. Terlajak perahu boleh ditarik kembali tapi kalau dah terlajak kata dan perbuatan maka kemusnahan akan ditanggung sampai kemati.

    ReplyDelete
  5. jawa is not melayu...

    fakta!

    ReplyDelete

comment please.....