Konco-konco ku

Sunday, April 29, 2012

SIRI 1: POLIS KE START BUAT KECOH??? BABIKUNING MEMANG 'PENGGANAS'!!

Walau apa blog dan media pembangkang tulis pasal bersih. Walau ambiga kata ada 500,000 orang hadir bersama demo bersih tapi yang pasti hanya 20,000 orang sahaja yang berkumpul semalam. JB berkesempatan menyelit dicelah-celah orang ramai. Turut merasa pedih mata terkena asap pemedih mata. Turut berlari apabila pendemo bersih berlari. Berarak sejauh 5 km ke dataran merdeka dan bermacam pengalaman.

Banyak cerita yang JB hendak cerita tapi biarlah berperingkat. Buat posting pertama selepas bersih, JB nak dedahkan siapa yang sebenarnya menyuruh para pendemo mula melakukan rusuhan. Ianya bukan dimulakan oleh Polis. Untuk sesi pembukaan, korang boleh saksikan bukti video siapa yang zalim???


12 comments:

  1. Pendekar Parang TerbangApril 29, 2012 at 6:20 PM

    Cari betina sundal yang provoke dalam 2:57 tu. Sedap mulut puki mak dia suruh orang yang jaga keselamatan keluar. Si sundal ini memang pendatang tak mengenal budi, haram jadah. Polis, kalau baca msg ini sila cari si betina ni atas alasan provokasi. Siapa2 yang tahu si sundal ni sila post dengan segera biar dia tahu jangan nak pandai-pandai halau orang melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pmpn ni bukan marah polis, dia marah + halau sorg reporter mat salleh yg provoke dia.
      yang merakamkan video ni mesti tau, sbb kami media berada dekat2 situ.

      Delete
    2. Polis dah menjalankan tugasnya dengan cemerlang . Bagi mengelak rusuhan ini berulang, sekarang terpulang kepada Pejabat Peguam Negara .

      Bermula esok rakyat akan menunggu tindakan susulan dari Peguam Negara . Adakah Pejabat Peguam Negara boleh diharapkan oleh rakyat supaya kegiatan Samseng Politik Jalanan ni tidak berlarutan .

      Mungkinkah Peguam Negara terus tidur sebagimana rusuhan Bersih sebelum ini ??

      Delete
  2. 20,000 people ??? Who say o ~ No eye to see ? Bersih 3.0 so good~ Gambateh!!!

    ReplyDelete
  3. PDRM is kanasai~ More of them is gangster~ U know y ? Because they like to hit people. In bersih 3.0 , have about 6 to 8 PDRM hit one malay people. Lets share this.PDRM is to protect Malaysian people not to hit people. Suck PDRM!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. you cant even use proper english to state plausible reason... the police were trained to 'hit' people IF they were hit first.

      bitch, learn english and learn facts first before using it to mock other people, and, fuck you, the police were there to stop assholes like you from turning Malaysia into becoming a civil war nation...

      - The Malaysian

      Delete
    2. Janganlah asyik nak salahkan polis atau kutuk2 polis aje. Kalau susah carik polis jugak. Lu ingat kalo tak de polis senang ke? Kebanyakan polis in Malaysia kebanyakannya semuanya bangsa Melayu. Sebabnya kerana orang Melayu mereka mati.Walaupun gaji mereka kecil khidmat mereka amat besar. Lu pikir lah sendiri. Kalo dah suka tak dengan Malaysia ni pergi aje berambus kemana-mana negara lain. Kau ingat derang nak amik kau orang ke. Dasar manusia x sedar di untung.

      Delete
  4. Dont say penyokong is pengganas~ PDRM is act most pengganas in bersih 3.0. Who say penyokong is pengganas is really donnothe true and only know to talk many nonsence. Penyokong BERSIH 3.0 i like you all.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PDRM are just doing their job, you guys (the BERSIH 3.0 people) throw stones, bricks, safety cones and other blunt objects towards the people that are trying to keep the peace.

      where are your common sense in all this? you people make me sick and most of all, BERSIH 3.0 is a complete fail. congratulations, you've just killed a policeman

      - The Malaysian

      Delete
    2. and by the way you ungrateful piece of shit, learn to use proper english, dont rape the language like you raped KL

      - The Malaysian

      Delete
  5. Penyokong bukan pengganas. Tapi penyokong BERUK 3.0 memang spesis beruk yang terlepas dari zoo.....

    ReplyDelete
  6. Who askk to demonstrate ? Theres a law then use law... Fuck chinese!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...