Konco-konco ku

Wednesday, July 9, 2014

WARTAWAN WANITA CINA BERPAKAIAN SEKSI MASUK MASJID KAJANG!!!

SEJARAH titik hitam bermula kembali di Selangor. Semasa Majlis Tazkirah Ramadan yang disampaikan oleh Ketua Pembangkang Negara di Surau Saujana Impian Kajang, seorang jurufoto wanita berbangsa Cina telah diizinkan masuk ke dalam surau untuk membuat liputan.

Kemana hilang adab dan tatacara untuk masuk ke rumah Allah ini? Adakah lebai-lebai PAS hanya membiarkan sahaja?

Dengan berpakaian t-shirt biasa hingga menampakkan lurah, selamba jurufoto entah dari akhbar mana mengambil gambar dengan tertunduk-tunduk menampakkan suku anggota nafsunya.

Yang lebih hairan, boleh pulak beliau merewang ke hulu hilir dengan membawa kamera hingga ke hadapan iaitu tempat imam.

Isteri Barrack Obama sekalipun tahu mengenakan tudung dan menutup aurat untuk masuk ke dalam tempat ibadat umat Islam, adakah wartawan Cina ini dikecualikan?

Nampaknya, lebai-lebai PAS ini bukannya khusyuk dengan tazkirah yang disampaikan oleh peliwat negara namun khusyuk melihat telatah jurufoto wanita Cina ini yang mundar mandir untuk mendapatkan angel terbaik gambar Anwar Juburi.

Sudah hilangkah adab untuk masuk ke dalam rumah Allah ini?

Sudah hilangkah pedoman dan akidah umat Islam khususnya di Kajang ini?

Hairan.... Inikah yang hendak diberi gelaran negeri serambi Madinah?

Fikirkan. Nilaikan.

18 comments:

  1. Pas Nieh Lebih Tak berotak dari Lembu dan Bai, Kalau Lembu & Babi diberikan Otak, binatang tuu semestinya tahu mana baik dan uruk, apa lagi haram dan halal..

    Puak PAS danPKR nieh semuanya halal bagi mereka untuk kepentingan mereka..

    ReplyDelete
  2. "tak apelah...dia sekutu kami...klu wanita umno mcm ni dah lame kami terajang keluar"

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la tu...kang dia orang ni geng2 kita kat neraka nanti..wat pe kita marah2 kat dia orang..kang?..kang?..kang?...

      Delete
  3. Itulah gambaran kelemahan dan kebodohan pas.Kafir yg tak tutup aurat dibenarkan masuk masjid semata2 sebab kafir itu kawan pas.Dap yg anti Islam dan hudud,pkr yg liberal juga tak berani disanggah oleh pas sebab mereka kawan pas.

    Pas ni bertuhankan politik.Sebab itu tak heran kalau ada orang kata pas sesat.

    ReplyDelete
  4. Enemy of my enemy is my friend

    ReplyDelete
  5. Salam Bro,aku pun heran juga dengan pak haji-pak haji yang ada dalam mesjid tu.Aku ingat mereka semua tu bengong !

    ReplyDelete
  6. Pas standarrrddddd......walharammu wahallaku !!

    ReplyDelete
  7. Anwar is shit, apa dia nak buat dengan hal ni, tak tahu ke dia dia berada dalam surau, dan boleh biarkan, tapi kalau pemberita RTM/TV3 dengan senag dia halau, so tak Nampak ke siapa manusia hidung belang yang merosakkan aqidah islam..kenapa orang PAS masih biarkan si biadap ni berluluasa buat apa dia suka..

    ReplyDelete
  8. Itu semua pak haji BABI pembangkang laknatullah.
    Nak dengar dan abadikan penceramah bapaBABI Malaysia

    ReplyDelete
  9. Cina bukit mmg la mcm tu...

    ReplyDelete
  10. Biarkan amoi tu...tiba masanya pasti amoi tu mohon maaf pada umat islam....amoi tu akan berkata TIDAK TAHU ADAB PAKAIAN DALAM MASJID SEBAB TIADA PAK HAJI DLM MASJID PUN TEGUR SAYA WAKTU MASUK TADI....SAPE YG BERDOSA SKRG NI...

    PAK HAJI MASJID HANYA BERANI DENGAN BUDAK-BUDAK BILA BISING JE.....ORANG MASJID MEMANG POYO....ORANG MASJID HANYA TAHU HUKUM TAPI TAK TAHU PENGGUNAAN HUKUM....

    ReplyDelete
  11. Dlm kejadian nie, ada dua perkara yg disoal. Satu, ketua pembangkang negara dapat tauliah utk jadi penceramah? Dua, kenapa ajk masjid tak tegur betina cina nie. Dlm hal nie, semua hadirin tanggong dosa la. Orang buat pahala buat bulan posa, kau nie dpt dosa!

    ReplyDelete
  12. Sebab itulah PAS dan PKR akan anchor dengan sendirinya.

    ReplyDelete
  13. bila laa silaknat u nak masuk penjara...hukuman dah jatuh dah dammnnn

    ReplyDelete
  14. bila laa silaknat u nak masuk penjara...hukuman dah jatuh dah dammnnn

    ReplyDelete
  15. Semoga Allah membuka pintu hati jiwa-jiwa yang digelapi oleh dosa. Agama Allah akan terus tegak di juangkan oleh pejuang-2 Islam. Walau berkurun perlu menunggu perjuangan akan diteruskan. Kesilapan yang relatifnya kecil boleh ditegur, dibandingkan dengan tergugurnya ugama Islam dari seorang yang mengaku mukmin. Wallahua'lam

    ReplyDelete
  16. PAS dan PKR samseng dengan Melayu aje kalau Cina junjung dan jilat habis.

    ReplyDelete
  17. ADMIN LUPA KE KAN PAS BEGITU KECUT DAN GIGIL DGN DAP DAN PKR?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...