Konco-konco ku

Saturday, March 23, 2013

18SX: 3GP VIDEO OF ANWAR IBRAHIM'S SODOMY (MALAYSIA OPPOSITION LEADER)

RAKAMAN aksi hangat Anwar Ibrahim mula tersebar luas. Gambar-gambar dan video tentang Anwar Ibrahim berasmara dana bersama pasangan gay nya telah dikeluarkan. Adakah Anwar mengaku?


9 comments:

  1. Talde pun wak...

    ReplyDelete
  2. Bagus bagus...dedahkan......tapi jgn pulak takut kalau kena saman......sebab kalau yakin betul, mestilah ada bukti yg solid kan.....tapi kalau cuba sensasikan isu tanpa bukti yg kukuh, itu namanya cuba memperbodohkan pembaca...kalau org baca n percaya tanpa mempersoalkan kesahihan bukti....tak tahulah nak cakap apa tentang tahap pemikiran kita rakyat msia yg sepatutnya lebih kehadapan....fikir fikir kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai kena tang altantuya,pandai buat hukum najib buat. sembang macam babi lepastu buat baik. piirahhh . tahap pemikiran ang yang macam taik... puiii

      Delete
    2. lepas tu xdak bukti .. usah kata video.. rakaman suara.. gambaq pun takdak.. lagi ckp najib bunuh altantuya.. mai anuar.. cikgu stopa.. dua2 ada bukti video .. suara.. anuar siap sokong lina joy tuka agama.. sokong israel.. lagi x percaya.. itu sapa ? kembar anuar ka dalam video ? jari tengah untuk FUCKatan Rakyat yang suka reforMASIN huru hara... bodo akai letak kat lutut.. poorrahhh !!

      Delete
  3. Gua tgk pon dh taw ini edit pnya sbab gua bljar grafik .. orng yg bljar grafik ja taw nk bt dua muka pon bloh kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. edit taik ko... tu la pasal.. vieo mana leh edit.. yang video anuar sembang ngan budak U tu apa..?? edit jugak?? yang terkam comolot ngan budak u tu ?? cait..bodo.. gambar leh la nak edit.. ni video maa.. kita tengok nnt pilihanraya.. ari tengah untuk angpa.. karpal singh heret anuar ke mahkamah sebab menjubo.. pastu mat sabu gelar anuar al-juburi.. angpa semua pulak pi sokong anuar.. bila kerajaan sepak terajang mana geng dia yang jahat,seleweng.. angpa pi ambik... hahahah.. bodo tahap babun fuckatan rakyat ni... taik pun lagi mulia dari hangpa.. busuk2 taik.. reti dia duduk diam.. angpa.. tau pot pet.. dah la busuk.. hati busuk.. nak jahanamkan negara.. pigi mamposs!!

      Delete
  4. blogger berketurunan jawa pun suka ngn seks luor tabi'i?

    pelik jawa sorang nih...

    musti benih jawa+melayu...

    kalo benih pure jawa...xde gini perangainya...

    ReplyDelete
  5. lu bangsa melayu manyak bodoh punya bangsa apa olang cakap suma caya melayu malaysia kaki sex laintarak fikir lu tengok cina sama orang manyak cerdik itu pasal boleh kaya melayu hamba saja..

    ReplyDelete
  6. kenapa harga kereta proton kat luar negara jauh lebih murah daripada di Malaysia?padahal Malaysia kan negara pengeluar proton?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...