Konco-konco ku

Wednesday, March 27, 2013

TERKINI!! CERAMAH PAKATAN DI SEPANG DIHADIRI RIBUAN KERUSI KOSONG!!

MERIAH nya ceramah pakatan malam ni dekat Pulau Meranti, Sepang. Ribuan kerusi kosong memenuhi segenap ruang khemah yang disediakan. Akibat kesesakan yang terlampau-lampau, ada beberapa orang penceramah yang menarik diri dari memberi ceramah fitnah mereka.

Kehadiran yang dijangka boleh mencecah hingga 1,000 orang tidak mencapai target malam ini apabila hanya 1,000 buah kerusi sahaja yang kelihatan. Yang hadir pula sebahagiannya adalah jin dan iblis.

Penceramah yang sepatutnya memberi kata-kata fitnah adalah seperti Mahfuz Omar, Khalid Samad, Hanipa Maidin, Suhaimi Shafie, Abdullah Sani dan Borhan Aman Shah. Tapi yang kelihatan hanyalah Abdullah Sani dan Mahfuz Omar, yang lain masih dalam perjalanan atau tidak hadir langsung akibat malu dengan kehadiran yang diterima.

Sudah nampak gerakan menolak parti pakatan pembangkang di Selangor. Rakyat mula sedar dan tak akan tertipu lagi dengan janji-janji manis yang dilemparkan.


9 comments:

  1. yang hadir tu hantu yang bakal menjadi pengundi hantu oleh pembangkang,itu sbb kita tak dpt lihat ramai yg datang sbb hantu mmg tak nampak

    ReplyDelete
  2. Aik?... dengan kehadiran Datuk Dr Professor Mahfuz pun orang Sepang tak nak mai dengar ka?

    Tak pa lah...setan dan iblis ramai tu...cuma kita jer tak nampak.

    Professor tentu nampak tu

    ReplyDelete
  3. Alamat nak berkubur lah ni......

    ReplyDelete
  4. aku sikit pun tak percaya ceramah pr tak de sambutan. kalau ceramah umno memang biasa la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASAL DEPA NAK TENGOK PELAKON HEBAT...HAHAHHAA

      Delete
    2. 12.14am..habih tu..kenapa hang pun tak hadir kat ceramah tu? Banyak songeng.

      Delete
  5. puak Pkr Pas tentu kata ni gambar edit sbb kerusi semuanya warna biru BN.

    ReplyDelete
  6. hehehe
    melayu2 yg caya ngn cerita nih...abis ditipu dek jawa...
    jawa ngaku melayu...melayu xngaku jawa
    melayu ditipu dek jawa
    sian...

    ReplyDelete
  7. jangan jadi jawa duduk bawah tempurung laaa ...hheehe
    http://greenboc.blogspot.com/2013/04/bergambar-video-insyaallah-husam-bakal.html

    apa kau nak cakap sebenarnya..heheh

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...