Konco-konco ku

Thursday, March 14, 2013

FITNAH PAKATAN!! GAMBAR SUPERIMPOSE ALA KES ALTANTUYA!!

TAK habis-habis lagi puak pakatan ni nak memfitnah. Selepas gambar superimpose Najib bersama mendiang Altantuya didedahkan, kini Najib sekali lagi menjadi mangsa kerakusan puak jahat pakatan yang secara jelas memfitnah Najib punyai kaitan dengan pengganas Lahad Datu.

Sebenarnya admin baru je pulang dari ceramah puak pakatan di Sekinchan. Suhaimi Md Saad, Ketua Penerangan PAS Pahang telah menyebarkan fitnah jahat kepada penduduk kampung dengan menayangkan gambar-gambar kononnya Najib pernah menemui Esmail Kiram untuk merancang menghuru-harakan Sabah menjelang pilihanraya. 

Tengok gambar kat bawah ni. Ini adalah gambar sebenar Esmail Kiram yang di crop dan di tampal pada gambar lama Najib.

Cukup-cukuplah nak buat fitnah pun. Dosa besar tau tak? Yang lagi kelakar adalah apabila si Suhaimi Md Saad ni berceramah menayangkan slide segala macam fitnah mereka. Kononnya pemberian i/c secara besar-besaran kepada pendatang Filipina dan Indonesia telah dilakukan pada zaman Mahathir menjadi PM sekitar tahun 1990-1994. Tetapi mereka lupa juga siapa yang menjadi Timbalan PM semasa itu? Bukankah pemimpin suci mereka Anwar 'Juburi' Ibrahim?

Siap boleh ambil reference dari Keadilan Daily yang terang-terang baru terkantoi memfitnah Tian Chua berkenaan kes tembakan di Lahad Datu. Mana satu kita nak percaya ni? Semuanya fitnah...


6 comments:

  1. Gambar atas adalah original, yg bawah pun original.. berada dalam majlis yang sama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang bodoh mcm ko saja yg ckp original...buta kah?

      Delete
  2. PKR tu bukan kaki kencing tapi kaki, tangan, bulu kaki, bulu tangan, semua pun kencing.

    ReplyDelete
  3. orang bodoh je percayakan gambar tu... aku pun pandai buat mcm2 pose..ikan kerapu ikan duri, orang menipu sanggup gadaikan negara sendiri...

    ReplyDelete
  4. dua2 original.. tgok langsir dh tau..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...