Konco-konco ku

Wednesday, March 20, 2013

GEMPAR!! 4 ORANG KOMANDO TELAH TIBA DI MANILA!!

JAMALUL Kiram III nampaknya semakin ketakutan apabila media filipina mengatakan yang Malaysia telah menghantar 4 orang komando ke Manila dalam usaha memburu kepada beliau serta penasihatnya. Perkara ini didedahkan ekoran dari penemuan syiling 50 sen baru milik Malaysia diluar kediaman Jamalul Kiram III baru-baru ini.

Owh...tahu takut jugak Kiram ni rupanya. Korang sedap dok bunuh anggota keselamatan Malaysia dan korbankan puluhan askar sulu yang tak berdosa takpe pulak ye? Korang ni memang wajib dibunuh. Minta tolong bawak kepala Kiram tu ke Malaysia.

Bak kata orang dulu-dulu. Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah ditepian pantai. Kalau takut mati, jangan cuba-cuba nak kacau negara orang.

Tapi kalau media filipina yang bagitau macam tu, aku percaya. Sebab rekod dari komando kita sendiri yang boleh masuk hingga ke base pertahanan singapura siap letak bendera Malaysia atas meja ketuanya dan tampal setem Malaysia kat peluru berpadu mereka. Tak mustahil dan tak pelik.

Jangan cabar orang Melayu Malaysia. Gila Melayu Pinoy tak cukup lagi. Gila Melayu Tanah Melayu hanya tuhan mampu menghalang. Tak percaya? Cubalah.

6 comments:

  1. Betulllllll........

    ReplyDelete
  2. akhirnya buka bertemu ruas.....hancurkan mereka...bunuh..bunuh..bunuh

    ReplyDelete
  3. tapi hebat lagi aljub, tup tup ada di hotel jam 1 pagi

    ReplyDelete
  4. betul tu anon 4:45pm.papaku hebat ha ha ha ha sama rata sama rasa,depan belakang sama saja...TIBAI

    ReplyDelete
  5. KOMANDO MALAYSIA!!! TOLONG BAWAK BALIK KEPALA KIRAM BANGSAT TU!!!

    ReplyDelete
  6. Saya bangga jadi anak malaysia.saya bangga punya perwira berhati waja.Ya Allah Kau beri pertolongan yang sebanyak2nya kepada perwira2 kami.mudahkan mereka menjalankan tugas mulia mereka demi agama bangsa dan tanahair kami.Allah selamatkan malaysia tumpah darah kami.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...