Konco-konco ku

Friday, March 29, 2013

SOMBONGNYA AZIZ BARI PADA PENDUDUK SABAK BERNAM!!

SEPERTI yang kita sedia maklum calon pakatan di Sabak Bernam adalah Dr. Aziz Bari yang juga bekas pensyarah yang dibuang dari UIA. Kerana mahu sangat berpolitik, akhirnya pihak pengurusan universiti telah memecat Aziz Bari dari mengajar di sana. Itu antara kisah silam individu yang berlagak konon boleh menang dalam PRU akan datang.

Satu cerita yang aku dapat dari seorang kawan yang duduk dikampung memberitahu aku yang Aziz Bari kini semakin sombong sejak namanya telah disebut oleh Anwar akan bertanding di kerusi Parlimen Sabak Bernam. Sudah lah sombong berlagak lagi. Tak percaya? Tanya penduduk kampung di Sabak Bernam sendiri la...

Baru-baru ini ada satu jawatankuasa kampung nak buat satu program motivasi kepada budak-budak sekolah menengah sebagai salah satu cara menghadapi SPM tahun ini. Maka, dijemputnya Profesor kangkung tak laku ini untuk memberi ceramah motivasinya, al-maklumlah bekas pensyarah universiti, mestilah power kalau bab bagi motivasi ni. 

Tapi jawatankuasa terbabit kecewa dengan sikap Aziz Bari yang menolak mentah-mentah pelawaan tersebut dengan alasan, bagi motivasi kepada budak sekolah bukanlah standardnya. Ptuihh!! Berlagak nak mampos!! Macam ni punya orang korang nak jadikan wakil rakyat? Boleh pergi mampos!!!

Nak panggil Ketua Cabang PKR Sabak Bernam, Bahalol Amin bagi motivasi kang dibawanya start pukul 3.00pagi. Haru orang kampung nanti.

1 comment:

  1. So undi mak bapak budak budak tu layah dia dapat....pusk geng kaki main belakang tau aja la..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...