Konco-konco ku

Monday, March 25, 2013

PEMINAT ABBY MULA MENJAUHKAN DIRI KERANA SKANDAL RM50RIBU NYA DI LONDON!!!

PADA petang Sabtu yang lepas, Abby Abody telah dijemput oleh kepimpinan Keadilan dan DAP Ijok bagi mengadakan satu program sepetang bersama Abby. Mungkin selepas ini ada program 'se-malam bersama Abby'.

Menurut rakan JB yang berada disana mengatakan kehadiran yang datang pada petang tersebut tidak begitu memberangsangkan. Program Abby selama ini hangat mendapat sambutan tidak kurang dari 2,000 orang lelaki hadir semasa berceramah agama walau dimana sekalipun. Tetapi tidak bagi program ini.

Program petang Sabtu lepas hanya berjaya mengumpulkan kurang dari 50 orang penduduk Ijok yang majoritinya adalah berbangsa India. RAMAINYAAAA!!!!!

Sepatutnya program tersebut diadakan di Dewan Taman Cempaka Sari, Ijok namun terpaksa ditukar saat akhir kerana telah mendapat berita yang Muslimat PAS tidak akan hadir dalam program kerana sudah tidak percaya pada Abby yang didakwa telah menjual body di London dan mendapat upah RM50ribu.

Maka ditukarnya tempat yang kecil sedikit supaya nampak ramai iaitu di perkarangan balairaya JKKK Ijok. Apabila tempat kecil, walau kehadiran hanya 20 orang pun masih nampak penuh. Taktik puak pakatan dalam penipuan kehadiran.

Nampaknya rakyat dah mula celik dan sedar siapa pakatan sebenar. Hanya pandai berjanji dan menjual agama serta diri demi kepentingan peribadi. InsyaAllah pada PRU13 ni rakyat Selangor akan pulangkan kembali Selangor kepada Barisan Nasional yang menunaikan janji.

6 comments:

  1. Bayar tiket termahal untuk mendapatkan CERAMAH DAN MANTAT ABY PUSARA ABADI skali!!

    Hahahaha......

    ReplyDelete
  2. banner tu patut tulis "semalam bersama abby abody untuk merasai kenikmatanya...." baru la ramai datang...

    ReplyDelete
  3. Komen mcm org tak sekolah...boring betul...kata org msia cemerlang, gemilang, terbilang...

    ReplyDelete
  4. Ada sekali aku dengar ceramah betina ni aku dah tahu cakap2 dia langsung x lih pakai.bak kata orang dengar bolih,pakai jangan.cakap merapu,meraban entah apa2 yang dicakapnya.

    ReplyDelete
  5. blogger kaum jawa...
    diingatkan...jgn jadi buta dek duit melayu umno..
    sanggup mengemis ye...
    ijok tu bukan majoriti hindu le..
    walah...walah...kok ngapus waey...
    orak isin opo???

    ReplyDelete
  6. korang jgnlah kutuk nama abby ntu.dah dama dia Abby abadi,xbaik bagi nama yg bukan2. Bukankah sebaik-baik manusia akan memberi gelaran sert panggilan yg baik buat saudaranya. walaupun saya kurang setuju dgn kelantangan Abby Abadi dalam berkata-kata, saya juga kurang senang anda memberi gelaran Abby Abadi yg tidak sesuai dengan namanya.Kita semua perlu menjaga kesopanan bahasa dalam berbicara,

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...