Konco-konco ku

Tuesday, March 26, 2013

SELEPAS VIDEO ANWAR LIWAT, KINI VIDEO SKANDAL IZZAH BAKAL DIDEDAH KUMPULAN KIRI PAKATAN!!

KECOH hari ini apabila Saifuddin Nasution mendedahkan ada rakaman video skandal seks anak kepada Anwar, Nurul Izzah. Hebat di blog-blog pembangkang yang menyatakan rakaman video itu bakal didedahkan oleh blogger BN.

Apa ke bodohnya puak pembangkang ni? Kami tak ada pun menyentuh atau terniat sedikit pun nak dedahkan kegiatan tidak bermoral Izzah. Cukuplah dengan perlakuan sumbang bapanya, Anwar. Dah cukup geli geleman aku tengok Anwar dok usap 'anu' mangsa liwatnya tu. Itu pun masih tak percaya yang lelaki dalam rakaman itu adalah Anwar.

Banyak lagi la isu yang boleh kami mainkan. Tentang penjualan aset kerajaan negeri Selangor, Kedah, Penang dan Kelantang. Tentang rasuah yang berlaku dalam pejabat Menteri Besar, terutama projek yang melibatkan direct nego. Tentang skandal seks pemimpin pembangkang pun tak habis nak main lagi ni. Ish! Tak ada kerja lah nak main isu bodoh pasal Anwar ni. Bukan cun sangat pun.

So, puak terdesak pembangkang janganlah lepas ni fitnah kami pulak yang keluarkan rakaman Nurul Izzah tu. Ternyata yang Saifuddin Nasution ada niat nak hebahkan rakaman tersebut. Belum keluar lagi Saifuddin yang sibuk pertahankan Nurul Izzah. Mesti di dah tengok dulu ni.

Apa kata puak haram pembangkang??

13 comments:

  1. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy setuju... semakin hari semakin banyak benda2 pelik berlaku... yang paling banyak menjatuhkan dan mengaibkan sesama org islam... nauzubillah... kena fikir mereka yang menyebarkan sesuatu yang tidak sahih, bukan anda sahaja yang menanggung tetapi seluruh keluarga...

      Delete
  2. Anak Jati SelangorMarch 27, 2013 at 7:37 AM

    Anon 7.09,

    Tulisan kamu menunjukkan kamu ni terlalu naive..jenis kamu ni hanya taubat dan sedar setelah kejadian buruk berlaku, bukaklah sikit hati terhadap apa yg berlaku dinegara akibat kelakuan sikitul..ini kamu asek tuduh orag memfitnah, menuduh org berzina dll..mcmlah org lain tak tahu dosa..ini masalah memilih pemimpin bro..jgn negara dah hancur baru kamu sedar...o begitu rupa perangai sikitul ya.

    ReplyDelete
  3. PKR sekarang dah guna tektik baru...iaitu fitnah diri sendiri dengan membuat gambar superimpose untuk mengelirukan orang ramai seperti kes si Nurul ni dengan harapan orang ramai akan percaya bahawa video2 seks si Anu War gay tu pun adalah fitnah juga...korang ingat semua orang bodoh ke...? Kalau takat gambar memang boleh di superimpose kan...tapi video ? Bukti salah laku si tua Gay tu video lah...gambar2 yang ditunjukan setakat ini memang lah gambar tetapi diambil dari video ...strategi fitnah diri sendiri guna gambar si Nurul ni kami tak heran....ini semua kerja2 Dajjal moden ....kaki fitnah ..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe bodoh..... kamu ingat orang buat filem Avatar biru biru tue dia memang jumpe orang biru kat angkasa ke...???? bangang bangang macai nie.... video boleh buat lah bro..... tinggal moral je penentu..... kalau kamu tak bermoral, kamu buat video.... klu masih bermoral, kamu duduk diam diam.....

      Delete
  4. sokong anon 7:37 am, sikitul ibarat dajjal.

    ReplyDelete
  5. Wahai orang2 celaka yg suka membuat fitnah di luar sana! Tunggu lah hari mu akan tiba, kita akan tengok PRU 13, siapa lebih berkuasa, Najib atau Allah!

    Allahu akbar!!!!!!!!!!!!!

    Ya Allah, kepadamu aku memohon agar dilenyapkan mana2 pemerintah yg zalim di malaysia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah masih sygkan najib...x baik doakan kehancuran org lain..terutamanya saudara islam..apa najib dah bwat kpd kluarga kamu smpai mendoakan sedemikian rupa?...renungkan lah..

      Delete
    2. inilah contoh anak didik pas dan pkr..di didik untuk mendoakan kehancuran saudara seagama dan mengangkat kfir sebagai pemimpin walhal mereka sedar kehancuran yang bakal berlaku ttp dek kerana kuasa dan politik, agama pon sanggup dijual sbg modal..

      Delete
  6. ingatkan...org2 pertubuhan kebangsaan MELAYU bersatu je suka ngn cerita2 seks...
    blogger yg jawa ni pun suka cerita seks???

    adoii..memalukan kaum jawa le perangai blogger nih...

    ReplyDelete
  7. Ramai tak suka didedahkan video seks ni..............siap dengan hadis dan Quran lagi! Rupanya sesiapa yang jadi/nak jadi calon p/raya dia boleh buat skandal seks di mana2.....perlakuannya tidak boleh didedahkan.....haram ooooo!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...