Konco-konco ku

Friday, December 23, 2011

BAHAYANYA DAP PADA KESEJAHTERAAN MALAYSIA

Tertubuhnya DAP dari tulung rusuk PAP yang dibuang dari Tanah Melayu. DAP adalah penyambung tugas PAP untuk meneruskan agenda Malaysian Malaysia demi mencapai matlamat utama iaitu memecahbelahkan rakyat Malaysia khususnya Melayu. Agenda demi agenda disusun rapi oleh pimpinan tertinggi DAP dan dibantu dari luar oleh PAP dengan menyalurkan dana untuk merampas Malaysia dari Raja-raja Melayu.

Lim Kit Siang, Lee Kuan Yew, Lim Guan Eng, Ng Sue Lim, Karpal Singh dan beberapa pemimpin tertinggi DAP yang berselindung dibawah naungan Parti Gerakan Demokratik Rakyat adalah golongan-golongan yang mencatur semua parti-parti haluan kiri termasuk PKR dan PAS yang sudah semakin jelas bertuankan golongan rasis ini.

Sampai bila kita hendak membiarkan mereka-mereka ini terus-terusan memburukkan kepimpinan Melayu kita? Bagi JawaBernam selagi pemimpin no.1 Malaysia adalah agamanya Islam, bangsanya Melayu dan meneruskan dasar-dasar Islam maka sampai bila-bila pun JawaBernam akan tetap menyokong parti itu. Jagalah Raja-raja Melayu dan Sultan kita untuk memastikan Islam dan Melayu akan terus terbela.


No comments:

Post a Comment

comment please.....