Konco-konco ku

Friday, April 12, 2013

KERANA SELUAR DALAM STOPA ALI INI, HADI AWANG KELUAR FATWA DAPAT BANYAK PAHALA!!


KELAKAR, lawak, geli hati apabila Hadi Awang cuba mempertahankan Mustaffa Ali yang sudah terkantoi dalam drama asmaradana beliau bersama seorang wanita bukan muhrim. Sampai keluar fatwa, 'Lagi lama siar, lagi banyak pahala dia (Mustaffa Ali)'.

Hal pahala, syurga sibuk dijaja ke setiap ceramah. Konon pemimpin PAS tu semua maksum la sampai tak pernah buat dosa. Fikir soal pahala apabila terus disebar, tapi Hadi tak cakap pulak yang berzina tu berdosa besar!!

Apa punya ulama' macam ni? Patut lah ulama pondok semua menolak PAS, sebab dah jauh sangat terpesong dari landasan asal yang ingin memartabatkan Islam. Ternyata Hadi terlupa soal DOSA dan NERAKA!!

~Wa la takrabuzzina~ 'dan janganlah kau dekati zina'.

Berapa banyak pahala yang dah dikumpul oleh Anwar Ibrahim? Azmin Ali? Badrol Amin? dan yang terkini Mustafa Ali?

Kenapa tak kira dosa yang dah mereka buat? Masih perlukan 4 orang saksi ke walau sudah terang lagi nyata pelaku dalam rakaman-rakaman tersebut adalah orang yang sama memimpin parti pakatan mereka. Demi untuk menyelamatkan para pengikutnya, sanggup Hadi Awang menolak hukum yang telah Allah tentukan.

Selepas ini jumpa Nik Aziz, maka terhapuslah dosa Mustafa Ali seperti bayi yang baru lahir......

16 comments:

  1. dah adat PAS bila sesuatu terkena pada mereka semua itu fitnah serta menolak apa2 tuduhan tetapi sekiranya terkena keatas pemimpin BN rasanya terus mereka minta siasat serta minta letak jawatan..

    ReplyDelete
  2. Pada 1990-an DAP menuduh Ketua Menteri Melaka ketika itu, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik, mempunyai hubungan seks dengan gadis bawah umur. Dengan sokongan oleh orang tertentu di dalam UMNO, Utusan Malaysia telah menyiarkan berita tersebut di muka hadapan. Seterusnya tuduhan ini tersebar di seantero dunia. Siapakah yang memulakan budaya ini? DAP!

    Ketika itu, tiada empat saksi, tiada rakaman video besi, tiada air mani; tetapi penyokong Pas memilih untuk mempercayainya. Jika kena atas kepala pemimpin UMNO, cukup sekadar kenyataan lidah yang tidak bertulang untuk mengesahkan.

    ReplyDelete
  3. rasa2 hadi dah tengok ke blom video tu?.. hadi tengok dulu lepas tu baru ulas.. kan ada suara sekali kat video tu..pekat ganu ..mmg sah tu suara pak mus.. tapi kenapa PKR buat pedajal gitu ..ni semua sbb najis dok kelaur fatwa last sekali tuhan balas supaya tak melalut kookser.. huhuh

    ReplyDelete
  4. dia mungkin dapat pahala. macam mana pulak buat maksiat tu? boleh cover ke pahala dgn dosa maksiat tu? bab ni pas memang teror. ada je untuk cover line. esok lusa dengar-dengar Tuhan dah maafkan kaki maksiat ni. budak sekolah pun boleh menilai pemimpin macam ini

    ReplyDelete
  5. ulama sesat akhir zaman. ingat semua HARAM UNDI PAS PKR DAP.

    ReplyDelete
  6. mrk aje betul suci bersih dan umno bn brdosa fitnah haram..

    ReplyDelete
  7. Apa punya bodohlah PAS ni, video tu amat jelas pun nak kata fitnah lagi. Kualiti HD punya video, nak berdolak-dalih apa lagi. Amat memalukan seseorang yang bergelar pemimpin Islam, ke sana-sini bercakap bab memperjuangkan hukum Islam, tapi alih-alih mereka yang lebih dahsyat. Cukup-cukuplah menipu rakyat. Nak perpolitik pun biarlah ada hadnya, orang yang sebegini tak layak untuk menjadi pemimpin, memalukan bangsa, agama dan negara.

    ReplyDelete
  8. Mcm biasa le jawapan klise dari pemimpin Pas yg dah tak tau nak sorok muka.. malu besar sebab sah2 lelaki tua gendut rambut putih dlm video tu 100% mcm si Musapa Ali..!
    Semakin dijawab semakin menampakkan kebodohan pemimpin Pas ni!

    ReplyDelete
  9. PAS parti gila sex!

    ReplyDelete
  10. Allahuakbar,
    Wahai orang melayu bangsaku yang mendukung PAS marilah kita bersatu hati bergabung di bawah UMNO. Ketahuilah UMNO itu persatuan atau Pati untuk menyatukan atau wakil menjaga kelangsungan hak orang melayu. Islam yang kita junjung telah diperjuangkan oleh pejuang UMNO yang termaktub di dalam perlembagaan negara bahawa Malaysia telah diiktiraf sebuah negara islam.(apa lagi yang diperjuang negara islam oleh PAS sedangkan malaysia telah diiktiraf negara islam oleh OIC dan dunia) Islam yang diperjuangkan PAS itu cuma politik untuk meraih kuasa dikalangan mereka sahaja. Untuk kepentingan diri dan kekayaan juga kuasa duniawi individu tersebut. Kembalilah kita bersatu di bawah UMNO untuk menjaga kepentingan hak dan kelangsungan bangsa melayu.Seperti juga MCA untuk cina dan MIC untuk orang india. Jangan lah kita diperbodohkan oleh sesetengan orang yang memakai kupiah,sarban dan berjubah melacur imej sunah untuk kepentingan diri sendiri dan kumpulan mereka saja dan bukannya untuk islam yang sebenarnya.
    Takbir...........semoga Allah menjatuhkan orang yang memperolokkan agama Islam dlm PRU 13 ini. Amin

    ReplyDelete
  11. Ya aku pun sokong.

    UMNO itu wakil untuk penyatuan melayu sedunia dan menjaga kepentingan melayu seluruhnya. Apa lagi melayu semua. Mari kita kembali kepada UMNO sokonglah calon bangsa kita.
    TINGGALKAN ORANG YANG BERKUPIAH,SERBAN, DAN BERJUBAH DAN MELACURKAN ISLAM UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI DAN KUMPULANNYA.(ASSABIAH) MEREKA.
    Kita melayu di malaysia Gunakanlah BAJU MELAYU TETAPI KITA MASIH ISLAM LAGI.......tak mencarutpun mengeluarkan pelbagai fatua mengkafir dan menidakkan Islam melayu lain.
    Takbir....

    ReplyDelete
  12. Ya baru aku sedar terima kasih saudara.

    UMNO itu untuk menjaga hak melayu sebenarnya. Untuk menyatupadukan kaum Melayu.Untuk menjaga hak kaum Melayu.
    Mengapa aku tidak sedar selama ini.Aku telah tersilap,aku bodoh selama ini terlalu asabiah. Sedangkan Malaysia telah diiktiraf sebagai Negara Islam dalam perlembagaan negara. Ada tilawah alquraan setiap tahun, ada mahkamah syariah, telah ada bank Islam,Hup islan,penjenamaan halal dan perbagai lagi telah dibuat oleh Pemimpin2 islam UMNO. Yang masalahnya saja kini pemimpin kita tak berkupiah,berserban,berjubah dan mencarut, juga tidak banyak berfatua merapu............

    PAS = Serban +kupiah + jubah +asabiah tapi = untuk kepentingan kuasa,duit,harta saja. Hukum boleh tukar2 asalkan menguntungkan mereka.

    ReplyDelete
  13. DAILOG orang cina tak fasih bahasa melayu.Bunyi selupa dua dua talak moleh halap Mulit luuit.....takebeer pas pis pussy.

    ReplyDelete
  14. i ada meeting i suruh org ganti...siang diye

    ReplyDelete
  15. yang tak tahan tuuu... siap 'tuck in' spender plak... emcemmm.... plak tuu... tok sah gado2... pi rumah dia tengok ada spender warna putih tak... atau tangkap senyap2 londeh seluar dia tengok spender tuck in kaa.. ataupun check 'anu' dia serupa mcm tuuu...kaa atau kecik lagi kaaa... hahahaha.. "kalau anuar tengok dia kata aku punya besaq lagi..." kahkah...

    ReplyDelete
  16. Kes Mustafa Ali telah senyap. tak ada siasatan, tak ada laporan, tak ada maklumat daripada pemimpin PAS. Tapi di mahkamah akhirat masih ada jangan pula buat-buat lupa?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...