Konco-konco ku

Friday, April 19, 2013

ROKET DIHARAMKAN?? DAP SUDAH MULA BERMAIN WAYANG OPERA CINA!!

KECOH apabila dua malam sudah DAP mengatakan yang mereka telah menerima sepucuk surat dari Pendaftar Pertubuhan (ROS) tentang pertubuhan itu tidak mengiktiraf perlantikan CEC DAP yang punyai masalah kerana tidak memanggil Majlis Tertinggi dari kaum India untuk mengundi.

Maka heboh la dijaja ke hulur ke hilir yang mengatakan ROS adalah kroni BN yang sengaja mensabotaj DAP agar tidak dapat menggunakan lambang roket dalam PRU13 kali ini sekaligus PAS membenarkan lambang bulan mereka digunakan bagi mewakili calon-calon DAP atas semangat tahaluf siyasi.

Bertanya sendiri kepada salah seorang sahabat yang bekerja disana mengatakan, ROS ada memang ada menghantar surat kepada DAP kerana tidak mengiktiraf pemilihan CEC DAP namun mereka tidak menghalang atau mengharamkan untuk DAP menggunakan lambang roket mereka sendiri.

Ng Suee Lim, calon DAP Sekinchan pagi tadi sempat berceramah di Pekan Sekinchan dihadapan lebih kurang 100orang kaum Cina mengatakan BN busuk hati dengan DAP sehingga mengarahkan pihak ROS agar membatalkan penggunaan lambang roket. Fitnah pakatan semakin hebat sehingga melibatkan pertubuhan pendaftar ini.

Kalau benar DAP telah menerima surat dari ROS tentang pengharaman menggunakan lambang roket mereka, minat DAP tampil dan tunjukkan surat tersebut kepada umum. 

Ini hanyalah permainan celaka mereka bagi meraih undi dari rakyat kononnya DAP tertindas kerana busuk hati BN. Fitnah memanjang puak haram jadah ni......

1 comment:

  1. bukan sekarang je DAP haram... sejak azali lagi memang orang2 die pun haram jadah.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...