Konco-konco ku

Thursday, April 11, 2013

DEDAH!! CALON PAS LENGGONG PUNYAI ASSET HARAM BERNILAI PULUHAN JUTA!!


Saban malam disetiap pentas ceramah lagu-lagu bernada fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci pemimpin UMNO dilagukan oleh kalangan yang kononnya mereka mendakwa pemimpin PAS seluruh Negara bersih daripada segala penyelewengan namun bila kita membaca latar belakang bekas Pegawai Kastam yang memegang jawatan YDP PAS Lenggong ini,apa lagi yang boleh kita fikir dengan segala bentuk kemewahan yang beliau ada.

Biodata ini saya paparkan disini untuk kita sama-sama kita fikirkan apakah Razman ini layak untuk bercakap tentang korupsi?Apakah YDP PAS ini mampu menyumbang jasa bakti ataupun khidmatnya kepada rakyat di dalam kawasan Parlimen Lenggong?Apakah rakyat boleh menaruh harapan kepada pemimpin yang kononnya dilihat berlagak zuhud ini?Ataupun Razman menawarkan diri untuk bertanding bagi mengisi lebih lagi  koleksi kekayaan dan kemewahan beliau? Baca lagi di SINI.

8 comments:

  1. BEKAS POSMEN SAID:

    Bekas Kastam ? Siasat semua yg bekas bekas...bekas panglima pangNam...bekas polis...bekas Pengarah pelajaran dan ramai yg bekas bekas!...taruk dalam satu bekas humban ke laut Sulu !!!

    ReplyDelete
  2. Razman bin Zakaria ataupun man anak pak ya
    1. Dilahirkan dikampong Luat, Lenggong Perak pada tahun 1960.
    2. Bersekolah Rendah di Sek Keb. Kg luat sehingga darjah 6 dan melanjutkan pelajarannya di Sek Men Dato Mohd Said Lenggong sehingga SPM.
    3. Pemegang ijazah pertama Matematik dari UKM dan Sarjana Pentadbiran Awam UKM.
    4. Pekerjaan sebagai Pegawai Kanan Kastam bermula 1987 dan dinasihatkan bersara pada tahun 2009.
    5. Memiliki rumah agam yang bernilai RM 2 juta dengan 8 bilik tidur dan 2 kolam renang dibina di Jalan Manggis, Sijangkang Pelabuhan Kelang Selangor dan sebuah lagi bernilai RM 700 ribu di Lenggong.
    6. Satelah joint PAS Beliau juga membina Surau dan Gerai di tanah kerajaan secara haram di Lenggong sebagai pusat tarbiah Pas.
    7. Mempunyai beberapa buah kereta mewah.
    8. Beliau merupakan rakan kepada Bekas pegawai kastam seangkatan Sarbini yang mati terjun bangunan SPRM Kuala Lumpur.

    Cuba bayangkan sebagai bekas kakitangan kerajaan memounyai harta bernilai jutaan ringgit..secara logiknya sekiranya beliau tidak makan dan minum disepanjang tempoh beliau bekerja pun beliau tidak akan mempunyai harta sebanyak ini...melainkan ada kerja dan cara lain untuk mengumpul harta.

    Man..oooo..man..aku dengar masa balik kampong orang dok kata ko bakal MB Perak..huhh..hebat mainan ko man..masa kerja semua ko rembat dan halal..bila dikenakan tindakan..ko marah pula pada yang mengambil tindakan..sekarang dengan kekayaan yang ko ada ko pergunakan untuk membohongi penduduk disekitar Lenggong dengan cara pemakaian dan berketayap sepanjang masa...hebat mainan ko mannnnn.....

    Man...cukup2 lah ko menipu penduduk disekitar kg Luat, Chepor, Kota Tampan, kuak, Tasik Raban dan daerah sekitar Lenggong tu..bawak banyak2 lah bertaubat dan insaflah dengan dengan perbuatan lalu..terlalu mudah ko nak menyuci diri dengan menjadikan PAS sebagai kambing hitam..ko tak perlu berselindung disebalik jubah,berketayap dan berjanggut untuk mengabui warga Lenggong yang engkau ni saorang islamik. Siang dan malam ko bercakap tentang kerajaan yang korup tetapi ko lupa untuk melihat kepada diri ko sendiri..daripada mana kekayaan yang ko perolehi. Insaf lah diri dan bertaubat lah sebab umur pun dah 53 tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kENA BERTAUBATLAH WAHAI PENCACAI...ESOK KE GILIRAN KAU MENGADAP ALLAH. mANA BUKTI FITNAH KAU INI? KAU TAK BANTUPUN MEMPERJUANGKAN KEMAJUAN ISLAM. KAU SUNGGUH LUCU.KAU MENIPU DIRI KAU SENDIRI WAHAI KAWAN. APAPUN KU NAK LIHAT MUKA MU DI MAHKAMAH ALLAH KELAK. KAU YANG SOKONG TEGAKKAN AGAMA ALLAH ATAU YANG BERSEKUTU MENCACAT JAHANAMKAN?

      Delete
    2. ORANG PAS BODOH TAK PANDAI KIRA .. TAPI PANDAI PULAK KIRA DUIT BRIM

      Delete
  3. Bekas k/t k'jaan & bekas ahli PASApril 12, 2013 at 1:44 AM

    Business community know what is happening with gov serv with enforcement and deciding power. DS Najib should give special concern about this.

    ReplyDelete
  4. Fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh! Ok sekarang bawa bukti secara jelas siasatan SPRM kalau benar dia terlibat rasuah. 2. Dalam pemilihan PAS Lenggong kami sendiri mengundi beliau..takde pun kami semua dapat duit seduit pun.So jangan buat fitnah ! 3.Rumah dekat Luat pintu pagar pun takde..Sebahagian besar dijadikan maahad tahfiz kelakar betul harga RM 700 ribu..puak UMNO main tembak je..biasa le kira demonstrasi pembangkang pun salah..datang demo 100000 jadi 2000 je. 4. Dia memang jadi ahli perniagaan selepas pencen .apa salah EPF jadi modal perniagaan? 5. Semua kereta beliau digunakan untuk gerakkan program parti.. apa masalahnya orang kaya gunakan duit untuk bantu agama?6. Nak jadi MB? Kalau nak jadi MB bertanding DUNlah kenapa beliau bertanding parlimen. 7. Kaya sebelum jadi ahli parlimen bukan kaya macam shamsul dan saarani lepas jadi ahli parlimen banyak pulak kereta mewah rumah pun besar..Sudahlah UMNO rentikan lah wei

    ReplyDelete
    Replies
    1. SENARAIKAN BISNES / PELABURAN HINGGAKAN RAZMAN MENJADI SEBEGITU KAYA ...!!! BUKTIKAN !!!! SENARAIKAN !!

      Delete
  5. dah la pencacai woi tak payah nak fitnah sangat la..aku orang luat aku tahu la..memang dia mempunyai beberapa biji kereta tapi dia mengunakkan kereta sebagai kenderaan parti..tapak rumah beliau memang betul besar..tapi dia bukan mengunakan tapak itu untuk rumahnya saja..sebahagian besar tanah tersebut untuk sekolah tahfiz..



    aku anak jati kg luat bangkit menentang penindasan..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...