Konco-konco ku

Sunday, April 14, 2013

HEBAT!! PAKATAN SELANGOR BERJAYA KUMPULKAN 100,000 ANAK MUDA!!!


TAK sangka betul aku, hampir separuh dari penduduk Shah Alam telah berkumpul dalam satu majlis BESAR 'Himpunan Anak Muda Selangor Pakatan Haram Rakyat'. Dianggarkan lebih 100,000 orang anak muda turun katanya.

Dah macam perhimpunan budak sekolah setiap hari Isnin tu je. Hahaha. Lawak apa yang puak pakatan ni cuba buat aku pun tak faham. Katanya himpunan tapi dah macam konsert Abby je yang tak dapat sambutan.

Malas nak kata lebih-lebih sangat sebab tak mau hilangkan lagi kehangatan skandal MUSTAFA ALI yang sedang hangat dipasaran. 

Ada siapa-siapa yang belum tengok lagi? Rakaman video tu sempat aku download beb! hahahaha

5 comments:

  1. Angka sudah sinonim dengan Pakatan.
    Mereka suka menambah angka sebab mereka pakar dalam soal menipu masyarakat.

    Yang jelas dan berfakta, mereka mampu bertakqiah. Yang kabur, mereka mampu menampakkan kebenaran. Sebab itu, mereka suka suasana kabur dan gelap kerana matahati mereka tidak mampu melahirkan kebenaran yang hakiki.

    ReplyDelete
  2. Mungkin kerana ketinggian ilmu mereka, maka mereka dapat melihat apa yang tak dapat kita lihat.

    ReplyDelete
  3. depa kata gambar edit nti bro...kikiki

    ReplyDelete
  4. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  5. Kakaka....memang kelakar dan haprak....kata kosong shah alamm...ka ka ka....tapi ...bukan ke gambar ni..masa baru nak start....? Nak kena perbodohkan lagi ke ni? Komen dh banyak...cuba tengok kt youtube....!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...