Konco-konco ku

Wednesday, April 10, 2013

RIBUAN PENYOKONG HADIR SESI CERAMAH FITNAH PAKATAN DI BATU!!


BEBERAPA hari yang lepas, satu sesi ceramah fitnah dari puak pakatan telah diadakan di Parlimen Batu yang menampilkan bekas Ahli Parlimennya, Tian Chua dan ustaz Bob Lokman.

Dikhabarkan ribuan yang hadir pada majlis tersebut. Namun kerana maklumat yang mengatakan ada hadirnya Bob Lokman sebagai penceramah, maka para penyokong pakatan telah sepakat tidak akan hadir memberi sokongan kerana ternyata jika adanya Bob Lokman yang keluar dari mulutnya hanyalah fitnah dan caci maki semata.

Satu lagi sebab tidak ramai penonton adalah kerana Tian Chua walaupun pernah bergelar Ahli Parlimen Batu namun sehingga bubar parlimen tiada satu sumbangan pun yang diberikan kepada para penduduk. Apatah lagi mahu turun ke kawasan melihat dan mendengar masalah rakyat. Yang tahunya hanyalah jelajah keseluruh Malaysia menyebarkan fitnah dan keburukan BN.

Sama jugalah kisahnya dengan pemimpin pakatan yang lain. Mana pernah turun tengok keadaan kawasan. Sehinggakan Pengerusi JKKK pun tak kenal siapa wakil rakyat mereka. Orang macam ni ke yang nak jaga rakyat? Jaga Malaysia? HANCUR!!!

2 comments:

  1. boleh kalau nak pergi...... kalau nak tengok mcm mane badut2 sarkas beraksi.....

    ReplyDelete
  2. Syaitan dan jin kafir ramai di celah2 mereka.. xnampak ke? ehehhee

    ReplyDelete

comment please.....