Konco-konco ku

Friday, April 5, 2013

TERKINI!! PAPAGOMO BAKAL MENJADI CALON BEBAS MESRA BN MENENTANG ANWAR!!

BERITA yang baru diterima dari seorang rakan blogger yang rapat dengan Papa Gomo memberitahu yang individu yang dituduh sebagai Papa Gomo akan bertanding menentang Anwar Juburi walau dimana dia akan bertanding. Tidak kiralah jika Anwar hendak bertanding di Permatang Pauh atau Perak, individu yang dituduh sebagai Papa Gomo akan meletakkan namanya ditempat yang sama.

Perkara ini juga telah disahkan oleh beberapa laman blog pro BN yang mana mereka juga telah berikrar mereka akan turut serta berkempen bagi memenangkan calon BEBAS mesra BN ini.

Dikhabarkan juga sebuah pertubuhan bukan kerajaan telah menyatakan kesediaan untuk menguruskan tabung dana bagi menampung segala perbelanjaan sepanjang tempoh kempen pilihanraya.

7 comments:

  1. Kita tentang habis-habisan Peliwat Negara No. 1 Anuar Ibrahim dari dunia politik dan dikapankan di mana tempat dia bertanding.
    Rakyat Malaysia tidak rela dipimpin oleh seorang Peliwat, Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara bernama Anuar Ibrahim. Aku percaya dan yakin jika Anuar Ibrahim dikapankan politiknya oleh BN atau mana-mana calon BEBAS maka Kapal Sing atau mana-mana Pemimpin DAP akan baca TALKIN untuk Anuar Ibrahim dan diAMINkan oleh Wan Azizah.

    ReplyDelete
  2. Anwar bertanding kat tempat majoriti Cina, macamana Gomo nak dapat undi sebab Cina tak sunat...keh keh keh

    ReplyDelete
  3. GOMO BULIH CETAK CD BANYAK2 JUAL KAT CINA SEBAB DEPA NAK TENGOK KOTE BENGKOK...

    ReplyDelete
  4. Don't be like them, they just contest to gain power. That's why they can jump from one place to the other. BN must have principles, contest to serve. Don't be emotional like them also.

    ReplyDelete
  5. Gomo x payah la nak pecah undi BN.

    ReplyDelete
  6. GOMO,,,,,,,,,
    PERJUANGAN mu belum selesai,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,PATAH sayap bertongkat paruh
    ,,,,,,,PATAH paruh bertongkat siku
    ,,,,,,,PATAH siku bertongkat dagu
    ,,,,,,, PATAH dagu bertongkat kuku

    YANG pasti GOMO tak menang,,,,,,,
    YANG pasti undi tak diperlukan,,,,,,,
    YANG pasti siat, sula manusia durjana musuh negara,,,,,,,
    YANG pasti senjata ta diperlukan,,,,,,,,,,
    YANG pasti perang maya GOMO lakukan,,,,,,

    SEMBOYAN TELAH DITIUPKAN, RIBUT MEMBADAI DAN BERTAMBAH CELARU HOTAK KETUA PEMBANGKANG YG DAH HILANG HALA TUJU MASA DEPAN ANAK-ANAK DAN CUCU, MABUK KUASA DAN MENDAMBAKAN SEK DAN SALAHLAKU.

    ReplyDelete

comment please.....