Konco-konco ku

Thursday, April 25, 2013

PKR TERENGGANU KATA HADI AWANG ORANG TUA JIJIK!!

PERBALAHAN antara PAS dan PKR semakin tragis apabila Pengerusi PKR Terengganu baru-baru menyatakan yang Presiden PAS, Hadi Awang adalah seorang yang mementingkan diri dan tidak mengikut arahan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim demi merebut kerusi Perdana Menteri jika PR berjaya memerintah.

Susulan dari pendedahan Hadi Awang dalam satu ceramahnya di Terengganu yang menafikan PAS menidakkan calon PKR di Terengganu dengan meletakkan juga calon PAS yang lebih berkredibiliti dari calon lantikan Anwar tersebut. Hadi Awang mendedahkan bahawa sebilangan besar kerusi yang turut ditandingi oleh PAS adalah kerana calon PKR terbabit mempunyai masalah moral yang terlalu serius hingga pakatan tidak berjaya memenangi kerusi itu. 

Hadi Awang turut mengesahkan bahawa ada dari kalangan calon PKR yang diletakkan adalah seorang pengedar pil kuda, penganut fahaman komunis, penganut fahaman pluralisme dan LGBT. Oleh sebab itu juga PAS terpaksa meletakkan calon mereka demi mendapatkan kembali undi rakyat dan percaya dengan kepimpinan yang akan dibentuk PR jika mereka berjaya memperolehi mandat memerintah negara.

Azan Ismail menambah Hadi Awang tidak layak menentukan kerusi mana yang patut PKR tandingi kerana semua keputusan telah dibincangkan dan Anwar telah bersetuju dengan calon yang diketengahkan bagi mewakili PR. Azan Ismail memberi amaran kepada Hadi Awang atau mana-mana kepimpinan PAS supaya tidak masuk campur dalam urusan parti mereka.

5 comments:

  1. MAK AI, HADI KATA AKU JUAL PIL KUDA DAN FAHAM KOMUNIS... MANGKOK BETUL... NGATA KAT AKU... YG KAU NAK BELA SANGAT STOPA ALI TU BUAT APA... DAH JELAS MUKA DIA SAMA DLM VIDEO TU... KENAPA PULA KAU NAK BELA SANGAT STOPA TU... MASA DSAI KENA, KAU DIAM SAJA... MASA 37 ORG KWN AKU KENA SERAH DIRI KAT POLIS BILA GAMBAR KENA PUBLISH, TAKDE SORG PUN YG KATA GMBR TU KENA SUPERIMPOSED.... KALI INI AKU TAK KAN UNDI PAS LAGI... AKU NAK LUDAH JE KERTAS UNDI TU, AKU MASUKAN DALAM TONG.. SEBAGAI HADIAH UNTUK PAS PIS PUS, PAS NAK MAMPUS....

    ReplyDelete
  2. esok lusa pkr lak keluar kenyataan calon pas sesat amal ajaran sesat,main bini orang tapi kebaikannya kepada BN sbb rakyat dapat menilai "RAPUHnya PAKATAN"

    ReplyDelete
  3. itu menunjukkan masing2 mahu LEBIH KERUSI.. untuk mendapatkan LEBIH KUASA... setakat kuasa pil kuda nak buek apo??? kena ado kuasa ori mcm topa ali.. mcm nak runtuh katil...

    ReplyDelete
  4. ooooooo.......syerammmmmmmmm ni....

    ReplyDelete
  5. Pakatan tak pakat.

    ReplyDelete

comment please.....