Konco-konco ku

Saturday, April 6, 2013

GEMPAR!! PAS SONGLAP DUIT TABUNG WIRA LAHAD DATU!!

TAK tau apa lagi nak cakap pasal puak haramjadah PAS ni. Tapi itulah hakikat sebenar yang harus ditelan oleh para penyokong mereka yang dungu lagi didungukan. Dah berpuluh tahun bersama PAS namun sehingga hari ini mereka masih belum sedar tentang keharamjadahan PAS.

Jika satu masa dahulu PAS pernah meghaibkan duit hasil tabung kutipan derma Memali, kini sejarah berulang kembali. Pantang ada peluang sikit pasal duit derma, habis disapunya masuk akaun parti. Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu yang dikutip PAS siap diberikan nombor akaun Maybanknya sebenarnya akan dimasukkan dalam akaun PAS itu sendiri.

Ya Allah... Apa la nak jadi dengan puak PAS ni? Belajar agama ke tak sebenarnya mereka ni? Tahu ke tak mereka ni tentang hukum memakan atau mengambil harta anak yatim? Lagi-lagi anak yatim yang telah kehilangan ayah mereka semasa berjuang di medan pertempuran. Mana sifat mahmudah yang ada dalam diri orang PAS ni? Nauzubillah....

3 comments:

  1. Dia orang tak buat akaun asing? Macam mana nak tahu derma itu untuk tabung Lahad Datu?

    Setahu aku setiap yang nak buat kutipan derma perlu daftar satu akaun berasingan dan diluluskan. Kalau macam ini aku pun nak edit poster tu dan letak nombor akaun aku. hehehehe

    Kerajaan Sementara Tidak Pernah Ujud di TendangTerajang.

    ReplyDelete
  2. :
    Kalau akaun tu tipu BUAT report polis!

    Kalau PAS tak ngaku dia yang buat, dia orang sendiri kena report polis.

    ReplyDelete
  3. dulu dh kantoi sebaran haram ttg lebuhraya rakyat...jgnle buat lg perangai kantoi tu jawa oiii

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...