Konco-konco ku

Monday, April 15, 2013

KEMPEN ANTI ZINA SELANGOR!! PAS TAK SEMPAT NAK BERKEMPEN KAT STOPA ALI KE??

SATU masa dulu, kerajaan Selangor dibawah pentadbiran pakatan (PKR,DAP,PAS) telah melancarkan satu kempen iaitu 'Kempen Anti Zina'. Amat baik program atau kempen seperti ini yang mencegah kegiatan zina anak muda sekitar Selangor.

Tetapi kerajaan Selangor terlupa untuk berkempen kepada para pemimpin mereka yang semakin rancak berzina secara terang. Bukti, saksi semua telah ada namun kerana kepentingan politik, mereka senyapkan semua zina yang dilakukan pemimpin mereka.

Adakah mereka-mereka yang melakukan zina dan tergolong dalam kepimpinan pakatan begitu kebal dari dikenakan tindakan? Kempen anti zina dah dibuat tapi sayang tak menyeluruh hingga kepada pemimpin mereka. Kerajaan seperti ini yang kita nak pilih? 

Fikirkanlah. 

3 comments:

  1. BEKAS POSMEN SAID:

    Bagos ! aku suka Mat Taib Ex MB selangor masok Pas....biar ramai yg bekas bekas Panglima..bekas Pengarah,bekas Polis, bekas cikgu,bekas kastam bekas segala mcm bekas, Senang! nak masokan ke dlam satu bekas campak ke pulau Jolo.

    ReplyDelete
  2. org umno ni org yg bodo! bangang!

    ReplyDelete
  3. yela...kalo PR berkuasa kelak, bekas posmen & jawa blogger perasan melayu nih xde modal nk tgk video lucah percuma...
    hehehe...sian ngn ko jawa...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...