Konco-konco ku

Tuesday, April 23, 2013

GANAS!! UNIT AMAL PAS LEMPANG BADRUL HISHAM KERANA BERTANDING KERUSI PAS!!

SABTU lalu semasa hadir dalam penamaan calon DUN Sungai Acheh, CheguBard calon bagi PKR dikatakan telah dilempang dan dihalang oleh Unit Amal PAS dari memasuki dewan penamaan calon. Ini bagi mengelakkan dari pertandingan 3 penjuru antara PAS-PKR-BN.

Calon PAS, Yusni Mat Piah telah pun mengundurkan diri walaupun kerusi DUN Sungai Acheh itu merupakan kerusi PAS sejak dulu lagi. Pergaduhan antara dua puak ini berlarutan sehingga hari ini apabila Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang menafikan pencalonan CheguBard di sana.

Ahli serta penyokong PAS Sungai Acheh telah bersepakat tidak akan mengundi CheguBard kerana parti yang diwakili oleh beliau adalah sebuah parti yang kotor dan mempunyai masalah moral yang serius.

Ketua Pemuda PAS tersebut juga mendesak supaya kepimpinan tertinggi PAS pusat memecat Mustafa Ali agar masalah moral seperti ini tidak terpalit kepada parti konon Islam ini.

14 comments:

  1. baca boleh percaya jangan..lebih sudu dr kuah.. kelentong lembu kondo pun xkn pcya..

    ReplyDelete
  2. Cai PR kt ats tu ketakutan mreka akn tumbng teruk... Ust Yusni PAS jd mngsa kerakusan Nuar! Xcaye jom turun Sg Chenaam le berok PR oii

    ReplyDelete
  3. ni yg tulis ni pasti babi umngok

    ReplyDelete
  4. babi umngok diketuai oleh pm najis atau najubori

    ReplyDelete
  5. inilah haiwan yang berfizikal manusia yang Allah ciptakan akhir zaman ini, kpd pendokong perjuangan PAS marilah kita terus bermunajat kpd Allah agar di menangkan Islam dan kita juga berdoa agar puak yang telah hanyut oleh Syaitan UMNO ni ALLah selamatkan mereka juga dgn diberi pertunjuk dan hidayah kpd mereka Pemimpin Agung kita (Nabi Muhammad S.A.W) telah terlebih dahulu Allah uji tak kal saat awal beliau membawa risalah Islam ini.Marilah Kita pendokong Pas jadikan Fitnah,yang dibawa oleh haiwan berfizikal manusia yang di upah oleh pemimpin UMNO ni sebagai ujian spr mana Rasullullah lalui kerana ganjarannya adalah pahala yang besar dari Allah kelak.

    ReplyDelete
  6. ni ke islam ajar ko orang..

    ReplyDelete
  7. Baguiih la berantakan sesama sndri!...Ahli PR mmg trkenal ganas baik yg konon nya memprjuangkn Islam atau yg memprjuangkn LGBT...mmg hancur PR kali nih!

    ReplyDelete
  8. sape yg belasah cikgu bard tu ....hahahhahahah....mmg puak2 fuckatan ni tak boleh duduk sekatil pun.....berlakon jer diaorang tuh....Allah dah tunjukkan perangai diaorang sebenar.

    ReplyDelete
  9. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  10. sudah2 lah pr,jangan jadi bahan cina DAP..kalau tanya sama orang cina apsal xsokong bn,dorg akn cakap..itu BN makan rasuah kuat,aku tanya lagi macam lu org tau itu BN mkan rasuah??dorg ckap,kita oo cina punya orang banyak kna incometax suma kasi tolong sama melayu..kita mau hapuskan rasuah kita sokong kita punya bangsa la..dari jawapan sialan tu,kita patut sedar yg dorg mahu sokongan melayu untuk gulingkan kerajaan yang didokong leh oleh melayu sendiri.. hapuskan PAKATAN,sokong kerajaan UMNO..

    ReplyDelete
  11. Bismillah. Allah hum ma salliala Saidina Muhammad. Ingatlah para pembaca dan pengkomen blog, janganlah terlalu mengikut perasaan ketika mengeluarkan kata2. Janganlah suka memaki hamun saja yang sentiasa keluar dari mulut mu. Ingatlah setelah kamu mati, akan keluar muntah darah hitam dan nanah yang busuk dari mulut mu itu.Inilah pengalaman aku semasa memandikan JENAZAH. Ingatlah mati itu pasti.

    Oleh
    Pembantu Mandi Jenazah

    ReplyDelete
  12. blm apa2 dah bergaduh sesama sndri. andai PR menang, hancus2 negara kita dan bangsa melayu jadi cam melayu sinapore

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...