Konco-konco ku

Saturday, April 20, 2013

SAH!! DUN SUNGAI PANJANG AKAN DITANDINGI OLEH BUDIMAN ZOHDI, PENGERUSI SERANG!!!

PAGI tadi tepat pukul 10 pagi maka sah lah yang Budiman Zohdi, Ketua Pemuda UMNO Sungai Besar akan bertanding di N03 DUN Sungai Panjang bagi menggantikan tempat bekas Menteri Besar Selangor, Dr. Khir bin Toyo.

Budiman Zohdi akan ditentang oleh calon PAS Fadzlin Taslimin, YDP PAS Sungai Besar yang sudah 3 penggal tidak pernah menang dengan calon yang ditampilkan oleh BN. InsyaAllah kali ini pun akan punyai keputusan yang sama. Kalau nak cerita sejarah PRU di DUN Sungai Panjang ni sampai kesudah tak habis. Banyak kenangan dan banyak cerita yang hanya orang tempatan tahu.

Calon bagi Parlimen Sungai Besar dari BN, Datuk Noriah Kasnon, Timb. Menteri Wanita akan ditentang oleh Naib YDP PAS Sungai Besar, Salleh Husin manakala Ng Suee Lim akan menggadaikan nasib ditangan Ketua MCA Sungai Besar, Kek Seng Hooi.

Sama-sama kita nantikan keputusannya 5 Mei ini.

HIDUP BN!! 
TUMBANG...TUMBANG...TUMBANG PAKATAN!!


7 comments:

  1. 1st time ngundi aneng sungai besar...orak sabar rasane numbangke bn...iki kalilah yooo...

    ReplyDelete
  2. perasan sangat ke satu undi kamu tu. setakat satu undi dari kamu ke pembangkang, tak akan jadi kuman kudis kpd bn. insyaAllah bn akan menang lagi. sebabnya bn = janji ditepati, pr = janji dicapati...

    ReplyDelete
  3. alorh...berapa sangt undi ko sampai boleh tumbang bn..kihkihkih

    ReplyDelete
  4. Insya Allah. Satu undi pun akan jadi kanser untuk umno bn...kita tunggu...5/5

    ReplyDelete
  5. Calon N03 ini adalah yg terbaik, sepanjang mengenali beliau sejak 1988 lg beliau tidak pernah sombong serta bersifst ego terhadap rakan2 beliau, jd kepada calon N03, tunaikanlah amanah serta tanggungjawab untuk berkhidmat dengan sebaik mungkin jika sdr menang kelak, jangan jd seperti yg sudah2, dh ada pangkat sikit mula hidung tinggi, dan saya percaya beliau akan bekerja dengan kuat dlm memenangi hati penduduk setempat supaya segala permasaalahan setempat diberi perhatian yg serius..hidup calon N03!!!!....

    ReplyDelete
  6. Tumbangkan FUCKATAN! Lawan sampai menang.

    ReplyDelete
  7. feel glad that budi has been nominated as one of the 'calon'. He's a great guy with great ideas...may Allah assists him.

    ReplyDelete

comment please.....