Konco-konco ku

Saturday, April 13, 2013

TERKINI!! LEBIH 200 AHLI PKR PERMATAN PAUH KELUAR PARTI!!

DEKAT nak pilihanraya ni aku tengok semakin ramai pulak ahli parti dari pakatan yang keluar parti beramai-ramai.  Nampaknya ternyata yang para pemimpin pakatan ni semua tak boleh harap. Sibuk berceramah maki hamun fitnah satu Malaysia sampai kawasan sendiri pun terbiar. Mana penyokong sendiri tak mengamuk.

Itulah nasib para penyokong yang percaya dengan janji palsu para pemimpin pakatan. Pembangunan apa yang dibuat kat Permatang Pauh tu? Ada masjid baru yang dibuat ke? HARAAAMMMM....

Hari ini lebih 200 orang ahli PKR Permatang Pauh keluar meninggalkan Anwar. Pasti sakit jantung Anwar kali ini apabila jentera untuk PRU nya telah lumpuh.

Apa boleh buat. Dah orang tak suka. Terima jelah Nuar oi...hahaha

5 comments:

  1. 200 je ??? Anuwar dulu menang 30,000 tau ... dia masih boleh menang..jangan mengharap sangat ye .. 200 tak cukup lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu yang istihar keluar....yang simpan dalam hati akan terjemahkan dalam pilihanraya...nuar akan terima akibat pasai dia lupakan kami orang permatang pauh....

      Penduduk Jati Permatang Pauh

      Delete
  2. Yg keluar tu tak bernama ker? Ranting mana?

    ReplyDelete
  3. Yang 200 org keluar tu ada keluarga dan kawan2. Perbuatan keluar dr pkr ini akan berlipat ganda. Penduduk bukan bodoh..jorang pon baca blog pasal pengkhianat bangsa ni dan perbuatan keji dia.

    ReplyDelete
  4. silap nombor tu jawa oiii...
    sepatutnya 20,000 org...
    hehehe...
    dari 99-2013 sentiasa 200org kuar pkr...
    hehehe...
    sepatutnya skg tgl anwar/isteri/anak je...
    tp...apsal aku kira msh byk?? makin bertambah ada le...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...