Konco-konco ku

Sunday, April 28, 2013

GEMPAR!! HADI DEDAH PAKATAN SUKAR TUNAI JANJI HAPUS TOL JIKA MENANG!! #PRHipokrit


Akhbar the New Straits Times hari ini melaporkan Hadi Awang mengakui sukar untuk menepati janji menghapuskan tol dan menurunkan harga kereta sekiranya PR memerintah. Malah, beliau juga mendedahkan bahawa PR belum lagi melakukan kajian terperinci mengenainya.

Katanya, “pakatan perlu membuat kajian terperinci terlebih dahulu sebelum menghapuskan tol bagi mengelakkan bebanan kewangan bagi menampung kos pengurusan lebuhraya”. Kenyataan itu dibuat di dalam sebuah ceramah di Taman Padang Midin Kuala Terengganu semalam.

Dalam ceramah yang sama, Hadi juga mengakui bahawa negara akan mengalami kemerosotan ekonomi jika penghapusan duti eksais kereta import dilakukan secara drastik sepertimana yang termaktub dalam manifesto pembangkang. Selain itu, Hadi juga mengulangi kenyataannya yang tidak ingin berebut kerusi Perdana Menteri dan lebih rela menjadi nelayan.

Sebagai ahli politik, Hadi nampaknya sudah cukup berhati-hati dengan menambah perkataan ‘secara drastik’ di penghujung ayat mengenai menghapuskan tol dan duti eksais. Namun, drastik atau tidak bukanlah soal pokok. Baca lagi di SINI.

16 comments:

  1. tahniah pada hj hadi kerana telah membakulsampahkan peluru anwar yg nak klentong rakyat...

    setalah hj hadi buang ke longkang peluru anwar melalui surat sokongan dr yussof al qardawi...

    haya rakyat yg cerdik saja yg dpt melihat sandiwara antara anwar dan hj hadi...

    ReplyDelete
  2. hutang PLUS 34 billion dari mana anwar nak cari. duit anwar songlap dari SD dato murat pon hanya 3 billion saja. klentong boleh la si anwar al liwati juburin tu.

    ReplyDelete
  3. tu baru plus , dimsia ni ada kurang lebih 25 syarikat konsesi lebuhraya. mana nak buang pekerja2 PLUS dan syarikat konsesi yg lain2.??

    ReplyDelete
  4. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  5. Satu cadangan kepada kakitangan PLUS yang bakal dibuang jika PR memerintah ialah menjadi perompak dan penyamun...jadi mari lah kira beramai ramai pergi merompak dan menyamun rumah rumah geng dan pencacai PR termasuk lah rumah bos bos mereka...AMACAM SETUJU????????

    ReplyDelete
  6. Kalu NUAR BERAHI kalah dlm PRU13 ni, gua boleh konpom si malaun ni akan terbang keluar negara...dia ni kan pengecut, penakut dan takde telor...memang dah dasar pengkhianat negara...lari jika dah kalah.....kalu tak percaya jom kita bertaruh....

    ReplyDelete
  7. Benci melihat gelagat pembangkang,mereka merosakkan jiwa rakyat,macam-macam tingkahnya,mereka buat dan kata apa sahaja semahunya.Seolah-olah Rakyat Malaysia ini haiwan belaan mereka.Sedarlah semua ahli politik sekalian,hidup kita bukan hendak menongkat langit.

    ReplyDelete
  8. hadi tengah tunjuk kat anuar yg dia lebih layak jadi PM...dasyat kau hadi...dari belakang kau rodok Anuar gay..rupanya bukan Anuar sorang aje yg pandai main belakang tapi kau pun tak kurang hebatnya...

    ReplyDelete
  9. Xpyh pengurusan lebuhraya..pekerja2 plus yg beribu tu mane die nk letak?umah die?hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah pemimpin2 pembangkang kan besar2...dont worry boleh muat punya.

      Delete
  10. hj.hadi telah terlepas dosa membohong rakyat. pkr/dap/pas macam budak budak. tak pernah berfikir nak buat sesuatu. ikut mana yang popilar. lepas ni jika pkr pas dap menang pru13 rakyat tak perlu kerja, banglo akan di beri setiap rakyat malaysia, elaun bulan rm 10,000 seorang setiap bulan. malaysia adalah negara pertama didunia yang rakyatnya seperti didalam syurga. kita sudah 50 merdeka.

    ReplyDelete
  11. pkr supporters comment please..

    ReplyDelete
  12. xnak nye drg baca bnda camni..yg bantai kerajaan drg nak la bace..haha

    ReplyDelete
  13. hadi bawang ada pengalaman menutup tol masa rampas terengganu dulu.. dia tau la brapa byk duit guna untuk tutup SATU tol... tu baru SATU tol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku still menunggu fail2 berkotak2 yang didakwanya dosa2 kerajaan sejak hari pertama berkuasa di terengganu...si hadi ulamak yang penuh dosa..celaka ulamak sedemikian..ptui..mukanya layak diludahi

      Delete
  14. sapa buleh bagi original source???

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...