Konco-konco ku

Monday, April 8, 2013

PAS TETAP MAHUKAN HADI AWANG MENJADI PERDANA MENTERI!!

BANNER yang digantung di Pekan Rawang, Selangor ini dipercayai dipasang sendiri oleh Dewan Penyokong PAS. Mungkin ada sebahagian dari kita tak faham apa yang ditulis oleh mereka dalam tulisan Cina ini. 

"SOKONG TUAN GURU HJ HADI AWANG JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA"

Itulah adalah terjemahan tulisan Cina di atas. Nampaknya ternyata dan tidak dapat disangkal lagi yang pembangkang ini bukanlah sekepala. PAS mahukan Hadi Awang menjadi PM, PKR mahu Anwar jadi PM, DAP mahu Lim Guan Eng jadi PM. Mana satu yang patut mereka ikut?

Terpulang. Aku pun dah tak tahu nak jelaskan kat semua siapa sebenarnya pembangkang ni. Hanya pandai berlakon dihadapan rakyat walhal dibelakang masih bertelagah hebat merebut jawatan PM.

Tak hairan pun jika mereka bertelagah sebab matlamat mereka pun bukan sama sejak dari dulu lagi. 

2 comments:

  1. Kalau hj hadi jadi PM, mesti jadi beruk mat ye ye bila pergi sidang PBB.

    Better be friend with devil you know then the angle you don't know.

    ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Angle tu apa? Ka ka ka....kalau siasat..pasti terbongkar yg buat poster tu balaci Barang Naik. BN

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...