Konco-konco ku

Friday, April 26, 2013

HUSAM SIBUK BERKEMPEN DI PUTRAJAYA, ANAK SAUDARA TERBIAR TAK DILAWAT!!!

HAIRAN dengan perangai orang dari pakatan bangang ni. Sibuk memanjang dengan kempen dan ceramah fitnah terhadap Barisan Nasional sehingga tiada masa nak lawat atau ziarah anak saudara sendiri yang terlantar 5 hari di hospital. Mujur ada pemimpin prihatin yang sanggup menghulurkan tangan walaupun tiada pertalian darah.

Gambar di atas ialah Norhidayah bt. Razak, anak saudara Husam Musa yang terlantar selama 5 hari di Hospital Putrajaya. Mereka berdua mempunyai pertalian saudara yang cukup dekat iaitu bapa kepada Norhidayah adalah adik beradik kepada Husam Musa yang dikhabarkan menjadi calon Parlimen Putrajaya.

Kesian anak saudara Husam ni, pakcik sendiri walau sudah berada di Putrajaya masih tidak mampu meluangkan masa sekejap untuk melawat. Begini ke rupa pemimpin yang kononnya melaungkan kerajaan berkebajikan? Berkebajikan ala pakatan....

Syabas kepada Ku Nan atas keprihatinan beliau yang walau siapa pun yang ditimpa musibah, tolak dahulu ideologi politik masing-masing yang penting persaudaraan sesama Islam tidak terkubur. Nak harapkan Husam datang melawat??? Haraaaaaammmmm.......

58 comments:

  1. Itu hanya FITNAH semata2 oleh golongan fanatik asobiah UMNO yang amalkan budaya hidup & politik Yahudi -- "(Orang-orang Yahudi itu) amat suka mendengar (berita-berita) bohong dan amat suka mendengar perkataan- perkataan orang lain yang belum pernah datang kepadamu: mereka merubah perkataan (Taurat) dari tempat- tempatnya" (al- Maidah: 41)

    Fitnah Politik Yahudi:
    Yahudi melampaui batas menuduh Maryam berzina dan Nabi Isa a.s adalah anak zina. Orang Yahudi menuduh Nabi Nuh, Nabi Luth berzina dan Nabi Daud merampas isteri orang serta pelbagai cerita bohong dari mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wey budus, reti ke tak reti asobiah tu hape? mari tengok senario asobiah. kamu berjalan dgn kawan kamu berasal dari kelantan. sedang elok2 berjalan, sekali kawan kamu berselisih dgn kawan lama dia, juga dari kelantan. tak lama lepas tu terkapailah kamu berseorangan kerana kawan kamu dari kelantan itu telah tinggalkan kamu kerana jumpa kawan lama yg seASOBIAH dgnnya.
      dekat mana asobiahnya umno dan kerajaan persekutuan? dari seringgit duit cukai yang dikenakan kpd rakyat negeri kelantan, 13 ringgit dibelanjakan semula kepada negeri kelantan, walaupun kelantan diperintah oleh pembangkang. ini fakta dan boleh dirujuk kpd perbendaharaan!!!
      tuduh umno sekular la pulak. umno yg sekular inilah yg meletakkan Agama Islam dalam perlembagaannya, berjuang menegakkan bank Islam, universiti Islam antarabangsa, membina masjid2 seluruh negara, mahkamah syariah, sistem perbankan Islam, matapelajaran Agama Islam dalam kurikulum sekolah, membantu sekolah2 agama rakyat, melatih dan menggaji guru2 agama dll. (kalau kamu tak reti solat, itu salah umnokah atau salah ayah kamu sebab tak mengajar kamu solat?)
      perbezaan manusia dengan haiwan ialah bagaimana menggunakan akal. kalau ada otak seperti kamu, tetapi malas menggunakan akal, apa bezanya kamu dengan lembu atau keldai?

      Delete
    2. Bang, siapakah pemimpin paling agung di dunia dan bagaimana sifatnya. Adakah pemimpin bn yg memerintah selama ni cuba utk mengikut jejak pemimpin agung? Setakat buat bnk islam, university islam dsb, org bukan islam boleh buat kalau nak tarik hati. Kt kelantan byk sekolah tahfiz n system pondok...kenspa tak cakap? Pemimpin yg baik n mengamalkan apa yg diamalkan oleh rasulullah, insyallah akan melahirkan ramai lagi pengikut n pemimpin yg menggunakan islam sebagai acuan. cakap saja sukakan islam tapi praktikal nya hancusss mcmana? Solat pun bukan diawal waktu dan bnyk berseorangan dari berjemaah....dah lah tuuuu....berkempen dgn adil, bentangkan manifesto n terangkan mcmana nak laksanakan n mcmana rakyat boleh dapat menafaat...dah lah tuu cakap pasal seks, melayu skan jatuh kalau bn tk perintah, huru hara dsbnya. dh berapa byk jabatan audit negara buat report bekenaan pembelian sesyatu brg dgn harga yg melampau tingginya. Kenapa tak ada tindakan....rasuah oleh pemimpin umno yg tertangkap pun berapa byk. Yg terbaru pun ada. Lembu, tanah tentera, x mb selangor. nak bertanding, biarlah adil. Kenapa perlu gaduh? kalau u rasa parti u bagus...bentangkan lah..terserahlah pd rakyat untuk pilih...sebagai sorang islam, setiap undi untuk melantik pemimpin akan dipertznggjng jawabkzn diakhirat kelak...Enough said, practice healthy campaign, no slander, no violent n no irrational behavior. PEACE!!!!

      Delete
  2. P-125 PUTRAJAYA: MARI KITA BERSATU & BERUBAH!

    Umat melayu yang beriman TETAP menolak sekular asobiah UMNO. Mereka dokong politik Islam yang syumul, PAS!

    KECUALI melayu yang ragu2 terhadap hukum hakam & janji Allah dan melayu yang materialistik yang tamakkan habuan duniawi walaupun bercanggah dengan perintah Allah saja yang masih mengharap & menjilat habuan daki2 kotoran UMNO!

    Melayu2 dan mereka2 yang pengecut ini sangat takut dengan "kuasa" UMNO mengenai jawatan & rezeki hidup mereka... Melayu bacul ini tunduk setuju dengan segala penyelewengan, salahguna kuasa dan korupsi pemimpin2 elit UMNO. Bahkan sesetengah mereka bersubahat dengan puak2 UMNO menyeleweng dan menipu hak / harta rakyat!

    Apa nak ditakut dengan adnan mansor, jika rakyat bersatu menolak dia dan UMNO!
    Masa itu kita adili setiap skandal, manipulasi & konspirasi oleh lanun2 UMNO ini!

    PRU13:

    RAKYAT bersatu & bersama untuk PERUBAHAN TOTAL tolak politik jahat kotor UMNO/BN!

    RAKYAT bersatu dan bersama UNDI calon2 MP PAS/PR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kalilah. tau sebab apa? penipu sebenar ialah lawan kpd adnan mansor. mana ladang rakyat? mana ladang kambing jamnapari? mana dinar emas? mana? mana? mana?. pengundi2 salor (kelantan) pun dh muak dgn janji2 husam musa. sudah2 la menipu rakyat kelantan, sekarang rakyat putrajaya mcm kau pulak teringin telan kahak hijau si husam musa. LAIN KALILAH.

      Delete
  3. Bakal MP Putrajaya yang berkualiti....


    HUSAM MUSA seorang aktivis Islamis yang berprinsip, gentlemen dan berwibawa sememang dia lebih layak memimpin ummah & rakyat yang yang educated di Putra jaya berbanding Mafia UMNO Adnan mansor yang berwatak angkoh dan samseng itu....

    pru13.. seluruh rakyat undi calon MP PAS/PR! .. bersama kerajaan pusat yang baru @ kerajaan pusat PR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakal jadi kambing boer sedap di masak kari ,,kualiti konon podahh belambak orang mcm si kambing tua ni dlm donia.

      Delete
    2. beberapa ekor KAMBING JAMNAPARI import dari kelantan mula mengembek dan membodek tuan dia. kena ingat wahai kambing, kau buat apapun, sampai masa kau akan dijual atau disembelih oleh tuan kau yg kau sangkakan bagus sgt tuh!!!!

      Delete
    3. lain kali lah...

      Delete
  4. HUSAM NI SIBUK NAK BAIKI, NAK UBAH ITU INI KAT PUTRAJAYA...XYAHLEE...UBAH KB TU DULU.....PUTRAJAYA NI DAH ELOK SANGAT DAH....RUMAH PELACURAN XDE...DANGDUT XDE....BUDAK MEREMPIT XDE....KEDAI EKOR XDE...KADAR SOSIALNYA JAUH LEBIH BAIK JIKA DIBANDINGKAN NGAN KB....SERAMBI MEKAH KONON...POOORAAAH....MENCEMARKAN NAMA BANDAR SUCI ORANG ISLAM AJE....XYAH LAH HUSAM...BALIK KELATE JAGA KAMBING LAGI BAIK....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3x....cayalah bro....pecacai paspisspuss kat atas tu mana sedar diri...yang dia tau nak kutuk orang...tahi sepelit kat jubor sendiri xtau cuci..PAS PISS PUSS...ni nak tanya sikit...orang tua nyanyok nik ajis tu datang solat jumaat kat masjid besi harini tu sah ke solatnya...maklumlah solat kat masjid yang dibuat oleh orang umno yg solatnya dan buat masjid xdapat apa-apa....tula...kuar fatwa bersandarkan niat hati yg busuk...
      Allah tu maha mengetahui....sekarang ni dia yang xdapat pahala...

      Delete
    2. Assalamualaikum sedara...Jgn rse puas hati dgn hanya menghina ulama'..nilai dlu ilmu anda..spe la anda nk dibandingkan dgn TGNA...TGNA ni ilmunya tinggi bersikap merendah diri..org bukn islam pun ngaku..hanya yang berhati kotor je yang tergamak ckp mcm sedara..sy pun masuk PAS sb tak pernah jumpa dlm umno pemimpin yang hidup sederhana dan merendah diri..semua pemimpin umno kaya raya yang tak logik di akal..rasuah sana sini..tak rasa bersalah.

      Delete
    3. w,salam ko dah booking sorga olamak tua tu ker...ambo dah ampunkan segalo doso mu ,,

      Delete
    4. anon 12:51 am,
      wah! wah! wah!. tok guru kamu TGNA tu ilmu penuh di dada dan BERSIKAP MERENDAH DIRI. wau, rendah diri sgtlah tu. solat org umno tidak dapat pahala, dendam dgn umno sampai kesudah, biar syaitan tolong asal umno tumbang dsb yg karut marut tu keluar dari mulut siapa? dari mulut TGNA yg sentiasa rendah diri tu ke? akai ada ka!!!

      Delete
    5. Bang apa yg karut....tgna kata solat org umno tak dapat pahala kalau dia tolak islam. Sembahyng org pas, org arab, ustaz pun tak dapat pahala kalau tolak islam sebagai addin, riak n menunjuk nunjuk supaya orh kata baik, alim dsb. dengar biar habis, lepas tuuu, biarlah faham istilah bahasa kelate...tak perlu lah nak kutuk tgna. Tak puas hati dgn dia, pegi kt rumah dia pulau melaka kelate. Pegi sembahyang subuh kt masjid sebrlah rumah dia...tengok tengoklah sapa yg jadi imam. better pehi hari jumaat.

      Delete
  5. Dato Husam akan menyambut kehadiran orang pakatan di putra jaya... mudah nak urus royaliti minyak milik orang kelantan... pesta belia maksiat tu pasti tiada lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan cakap ttg maksiat la bro....di kb tu jauh lebih dahsyat berbanding ptjaya....apa yang xde...cuba cakap! ptjaya ni aman la broo...eee geli aku dengan pecacai fuckatan ni...dulu nak lelong...sekarang terhegeh2 dok merayu nk amek aleh...thuuiii

      Delete
    2. YA ke? aman ke ptrajaya? pagi tadi timbalan Ketua Pengarah Kastam kena tembak sampai mati oleh mafia mana **** di depan balai polis....

      polis buat apa?

      Delete
    3. ko tu yg xtau...depan balai tengkorak ko...xtau jangan cakap loo...dasar suka fitnah!

      Delete
    4. Yahoo Malaysia News:
      Gunman fired shots at Royal Malaysian Customs deputy director-general II Datuk Saharuddin Ibrahim near Putrajaya police station.

      BOHONG? jika aku mohon maaf la... sebab aku hanya baca berita tersebut...

      Delete
    5. Maksiat akan terus bermaharajalela di mana-mana pun kat M'sia ni selagi k'jaan pusat tak laksanakan hukum Islam dgn lengkap...tengok negara Brunei maksiat tak seteruk di M'sia..kenapa nak bg contoh KB je..sedangkan byk lg tempat lain yg berleluasa maksiatnya..org2 umno mmg berfikiran sempit dan dangkal..yang nampak depan mata tu je yang dibuktikan..tak reti nak mengkaji dan menilai...kesian..kena bodoh dgn pemimpin sendiri terus dungu..jd lembu kena cucuk hidooong!!!

      Delete
  6. Husam ni dah banyak duit.nak balak jumpa dia.dgn duit banyak nak tawan putrajaya pulak. dialah yg control kelantan selama ni. pok nik syok sendiri, lena saja, guna islam utk kepentingan peribadi.. doa-doa pas yg jatuhkan bala pada umno, insyallah akan berbalik pada mereka, time will tell.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu hanya FITNAH semata2 -- golongan fanatik asobiah UMNO yang amalkan budaya hidup & politik Yahudi -- "(Orang-orang Yahudi itu) amat suka mendengar (berita-berita) bohong dan amat suka mendengar perkataan- perkataan orang lain yang belum pernah datang kepadamu: mereka merubah perkataan (Taurat) dari tempat- tempatnya" (al- Maidah: 41)
      Fitnah Politik Yahudi:
      Yahudi melampaui batas menuduh Maryam berzina dan Nabi Isa a.s adalah anak zina. Orang Yahudi menuduh Nabi Nuh, Nabi Luth berzina dan Nabi Daud merampas isteri orang serta pelbagai cerita bohong dari mereka.

      Delete
    2. KENA TANG BATANG HIDUNG FITNAH....YANG FITNAH SEBENAR2NYA ADALAH AHLUL2 PAS@PAKATAN....DOK KIRAI SPENDER PUN MASIH SUCI....THUUIII....

      Delete
    3. ko ni suka sangat tengok video lucah... sebab tu benda2 umno reka cipta itu pun kau percaya habis.... orang macam ko ni lah yg bengap dan boleh diperbodohkan oleh UMNO dulu, kini dan selamanya....

      Delete
    4. WEY AKU DULU PENYOKONG KUAT PAS...AHLI DI KG TELAGA BATA, KEDAI LALAT NGEK....KERANA DAH BANYAK SGT KEMUNGKARAN PUAK2 PEMIMPIN PAS NI LA YANG MENYEBABKAN AKU TINGGALKAN PARTI....KALO SETAKAT DOK NYOKONG BABI BUTO MACE MU TU YG BUTO MATA, BUTO HATI KERAS PEDAL....SESAT TOK JUPO JALE TUBIT SAMPA BILO2 LAA

      Delete
    5. PAS CERDIK SANGAT KER...KENE KENCING DENGAN KAPAL SINK AJE. HUDUD OVER MY DEAD BODY.

      SIAPA YANG KENE BODOH DENGAN SIAPA? BUKAN KER PAS KENE BODOH DENGAN KAWAN SEPAKATUN.

      Delete
    6. Aku lak terbalik kuang dgn ko...dulu aku n seluruh family penyokong kuat umngok..bila hari-hari tgk dalam tv(semua channel) umngok asyik kempen sebelah pihak je..pembangkang semua tak baik..surat khabar pun sama..balik2 fitnah pembangkang..aku pikir jgk..ada ke dlm dunia ni orang yang baik 100% takde cacat cela..ada ke pulak org yang jahat 100% takde baik langsung..aku pikir jgk kalau umngok di pihak yang benar kenapa tak bagi pembangkang masuk tv..buat pa nak takut???

      Delete
  7. Dulu nk jual..projek membazir duit rakyat..sekarang berebut lak..x tau malu ka..biasa laa..mmg jenis muka tebal..org dh buat elok2..tetiba nk cuci kaki..nk buat x pandai..tau pecah tanah ja..last2 projek terbengkalai...hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara pembinaan Putrajaya oleh kroni UMNO/BN PJD memang membazir dan kos yang melampau...... yangsepatut RM 5juta --UBN buat RM20 juta!

      yang nak kuasai putrajaya tu simbolik kepada kerajaan pusat malaysia ngok! sama spt bila orang USA sebut "whitehouse" dirujuk kerajaan persekutuan mereka, ngok... ko tak belajar tinggi ke dulu?

      Delete
    2. yang nk lelong tu sape....tidak ke pemimpin2 parti xguna tu...eloklaa tukar bulan tu kepada spender aje...baghall

      Delete
    3. mana2 aset kerajaan yang tidak ekonomik digunakan... kos penyenggaraan yg tinggi.... pulangan pelaburan yg rendah... memang sesuai untuk di let go... sama dengan rumah kita jugak..ngok!

      Delete
    4. RM5 juta? berapa buah bangunan je yg boleh dibina? sah yg bg statement ni jenis cetek pemikiran...bodoh sombong....dh la bodoh...sombong xnak dengar penjelasan orang...huhuhu

      Delete
    5. kos 5 juta tu aku bagi contoh saja, ngok... PJH bina tiga kali ganda harganya... kalu 5j ..PJH buat 15jut secar perbandingan... ko ni memang jenis mentaliti kampong sangat la ....

      Delete
    6. Pauk ni memang tak malu...nama pun HAMPAS...merampas ajelah kerjanya.

      Sekolah sampai darjah 3 berangan nak jadi akauntan negara.

      Kopi O punya degree.

      Delete
    7. Agak2 la wei kos pmbinaan putrajaya rm5 juta. Alangkan buat jalanraya yg mmpunyai 2 lorong bertentangan utk 500 meter pn dh dkat 1.5 juta.. Inikan nk buat bangunan, tasik buatan, jaringan jlnraya, terowng bwh tnh, pampsan tnh dsbnya..

      Delete
  8. UMNO sedang NAZAK?

    cari talian hayat.... perkudakan semua institusi awam yang sepatutnya PROFESIONAL & NEUTRAL ..... tapi diugutpaksa mengikut telunjuk kuasa autokratik UMNO/BN ............. kesian penjawat awam... ditindas untuk matlamat 'politik kepatian UMNO' .................. antaranya:

    1- spr---- senarai pengundi jadian?
    2- spr---- tipuan undi pos?
    3- spr---- undi berulang/ beberapa kali?
    4- pdrm--- kilang fitnah/ugutan/konspirasi?
    5- jpn--- IC pendatang asing?
    6- jpelajaran negeri/ ppd --- gertak 'tukar' para guru?
    7- kpt-ipta -- gertak/tindas pelajar?
    8- rtm --- media tukang karut?
    7- utusan sex 1msia, berita haring, tabloids -- umno's spin doctor?,
    8- institusi masjid-- kerahan ajk2 & pegawai2 masjid untuk 'bai'ah' kpd pm & umno?
    9- umno's link company (ulc) & glc-- sponsor 'politik wang & rasuah politik'?
    9- majis fatwa --- "haramkan" aktiviti demo aman rakyat, "halalkan" aktiviti 'samseng umno?
    10- institusi istana -- umno's biased & wrongly advised?
    11- mahkamah--- political biased judgement?....
    12- felda, kwsp, ..etc -- suntikan modal nak tutup pemborosan, penyelewengan, korupsi, liabiliti negara, dll?
    13- ..... tambah sendiri ............


    UMNO sedang TERBAKAR dan KARAM!,...
    umno KARAM! umno KARAM! umno umno KARAM! umno KARAM!....

    Wahai umat! cepat2 lari dari UMNO! .... nanti kau orang turut KARAM!... selamatkan diri! selamatkan diri! selamatkan diri! selamatkan diri!......

    PRU13... bye2 UBN! Insya Allah selamat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPENDER PUTIH MEGA SIAPA PUNYA?

      Delete
    2. itu stopa albab* yang punya....hahahaha (suara jin)

      Delete
  9. Salam,

    Mohon tukar pautan. Blog ini telah pun dipaut dalam blog Kinta Menjerit.
    tq

    http://kinta-menjerit.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. aku rasa pru 13 ni pembangkang akan tumbang tak percaya lihatlah nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun doakan agar dapat kerajaan pusat yang baru, PR!

      Delete
  11. Gelak guling2 aku baca mamat 11.34 pm cakap umno asobiah !....dia tahu ke asobiah tuu apa ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. asobiah tu "perkauman" atau "racist" -- diharamkan oleh Nabi SAW!

      Delete
  12. org pas clp je bikti xpernah nak bagi...sudah la pas pergi mamposlah ngan perangai korang tu...nak buat masjid sebijik pun kena tunggu 23 tahun lagi nak ckp bagus...pergi mamposlah korang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO ni pun bengok sangat la .. tak faham2 maksud kata kiasan TGNA tu.... buat apa bina masjid2 banyak2.... yang sedia ada dah cukup!

      Masjid/ surau yg sedia ada tu ... yang penting diimarahkan atau pengisian program dengan solat berjumaah setiap waktu, majlis ilmu, ibadat,quiamullail, tilawah, zikir, ceramah, forum, bersilaturrahim, urusan nikah, kematian, kenduri, keramaian, kebajikan, dakwah dan amar makruf nahi munkar!

      Ini sesetengah itu masjid besar, lawa, hebat tapi sepi dengan ibadah, majlis ilmu dan aktiviti... masyarakat sekitar masjid hidup dalam kejahilan dan kefasikan.... fungsi masjid tak dapat membentuk persekitaran Islami dan solah.... sebab masjid dikongkong oleh UMNO dan sekat kebebasan & dinamisme ummah!

      sebab tu selain dari kelantan, masjid di selangor, kedah, p.pinang sekarang telah ditadbir secara syura lantikan kariah, aktiviti lebih meriah dan berfungsi dengan baik kerana tiada sekatan dari kerajaan PR!

      Tolak UMNO...undi PR.. menang RAKYAT, MERDEKA UMMAH!

      Delete
    2. Alahai... Org x mengimarahkan masjid pn slh umno.. Septtnya pas sbgi org yg mmperjuangkan islam mmprbnyakkan program supaya org melayu kita rajin g masjid.. Bkn nya menuding slh krajaan. Krjaaan hnya mnjlnkan tggjwb menyediakn prasarana kpd rakyat agar mereka selesa beribadat setiap masa... Fikir2 kan..

      Delete
  13. Memang bodoh pencacai angkat taik DAPigs ni. Assobiyah pun tak tau makna. Itu la banyak baca suratkhabar fitnah melampau haramkah > Woiii bodoh assobiyah tu maknanya mempertahankan pemimpin atau apa sahaja pelakuan dan fahaman dengan membabi buta walaupun pemimpin dan fahaman tu salah. Itu maksudnya bodohhhh. Contohnya nik ajis tetap sokong adun selinsing walaupun adun tu ada kes dalam 'koc keretapi, mat sabun kena tangkap khalwat dgn bini orang , stopa ali buat spender dlm hotel. Sokong membabi buta sebab ada kepentingan . Itu makna assobiyah bodohhhh hampassss. Assobiyah tu bukan mementingkan suku atau keturunan . Itu lah kalau dah bodoh piang bengong nak mengaku pandai. Hancur, hancur fuckatan hancurr

    ReplyDelete
  14. Anon 10:55pm..kau x sedar ke kau dah di perkuda dap. Dan kau ni dtg dari parti yg dah gadai nama Allah. ? Bodoh tahap celaka lah kau nih.

    ReplyDelete
  15. Cermin diri. Apa sumbangan ? Bangunkan tidak, tetiba nak ' rampas '. Lembu punya susu, sapi mau dapat nama. Mengapa tidak tanding tempat yang masih mundur, lalu dimajukan. Maka, barulah nanti rakyat respect. Majoriti rakyat bijak menilai.

    ReplyDelete
  16. org pas mmg bingai tak sudah..bodoh,bahlul,lembu.ada ke org kapir lahanat nak guna nama Allah diaorg bleh setuju.Gampangggg punya org PAS.

    ReplyDelete
  17. Aikk..mana kambing Pas tu, hilang dh ke dh kena semelih? Lama dh tk komen, aku tggu jgk dia mengembek lg, sekor jer tu, gaya mcm hebat sangattt..puii!

    ReplyDelete
  18. Masjid kosong salah kan gomen, umah Allah tanggungjawab semua makmur kan ia. kosong masjid salah kan umno habis tuh apa yg org2 PAS buat. dosa ke solat kat masjid gomen buat?

    ReplyDelete
  19. Zuhud sangatlah tuan guru tu........dia lebih kaya raya dari yang korang sangka,jual tanah,jual balak,ada petronas petrol pump......anak berkereta mewah plat peribadi .Orang politik semua kaya.......kerajaan atau pembangkang sama saja.Itulah tujuan mereka.Amat sedikit yang patriotik.

    ReplyDelete
  20. puak2 totok PR ni mmg bersifat "maksum" sbb dh dpt "tiket ke syurga". tu yg mrk blh keluarkan "fatwa/fakta" org lain yg x sependapat/seguru dgn mrk ni kafir/murtad/bodoh/bangang etc. otak mrk dh dibasuh dgn "air suci" PR. tu yg dlm kepala mrk limited to apa yg PR "ajar" jer. ilmu dr pihak lain "haram"

    ReplyDelete
  21. takut la anda dengan dosa fitnah. dh la ilmu agama xde, tmbah plak dgn memfitnah org beriman..x takut ke tuhan ke

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...