Konco-konco ku

Monday, April 15, 2013

SENARAI PENUH NAMA CALON PKR PARLIMEN DAN DUN SELANGOR PRU13 2013


Berucap di padang awam AU2 Keramat, Gombak di sini, Ketua Umum KEADILAN itu bagaimanapun berkata, kerusi DUN Kota Damansara tidak diumum berikutan rundingan dengan Parti Sosialis Malaysia (PSM) masih berlangsung dan dijangka diumum esok.

Calon Parlimen yang mempertahan jawatan ialah Mohamed Azmin Ali (Gombak), Abdullah Sani Abdul Hamid (Kuala Langat), R Sivarasa (Subang), Hee Loy Sian (Petaling Jaya Selatan), Zuraida Kamaruddin (Ampang) dan William Leong (Selayang).

Muka baru pula ialah Dr Aziz Bari (Sabak Bernam), Manivanam Govindasamy (Kapar), Wong Chen (Kelana Jaya), Rafizi Ramli (Pandan) manakala Khalid Jaafar di Hulu Selangor.

Calon DUN Selangor yang mempertahan kerusi ialah Mohamed Azmin Ali (Bukit Antarabangsa), Nik Nazmi Nik Ahmad (Seri Setia), Suhaimi Shafiei (Seri Muda), Dr Xavier Jayakumar (Seri Andalas), Rodziah Ismail (Batu Tiga), Dr Yaakop Sapari (Kota Anggerik), Elizabeth Wong (Bukit Lanjan), Haniza Talha (Taman Medan), Amir Shaari (Batu Caves), Gan Pei Nei (Rawang) dan Yahya Sahari (Permatang).

Muka baru ialah Borhan Aman Shah (Dengkil), Lee Chin Cheh (Kajang), Dr Daroyah Alwi (Sementa), Hamidi A Hassan (Semenyih), Tengku Marziah Tengku Sulaiman (Kuang), Ramachandran (Batang Kali) dan Dr Idris Ahmad (Ijok).

Tan Sri Khalid Ibrahim pula berpindah dari DUN Ijok ke DUN Pelabuhan Klang manakala Manickavasagam berpindah dari kerusi Parlimen Kapar ke DUN Bukit Malawati.

Jawa Bernam: Agak-agak ini ke calon winnable candidate PKR? Macam tak ade harapan je.... Semua calon recycle, agak-agak yang tak perform kat kawasan ditukar tempat lain. Azmin Ali, kekasih gelap Anwar masih mendapat dua kerusi. Ada perjanjian syaitan ke yang dah dibuat?

7 comments:

  1. Akan aku talkinkan azmin... X sabar aku nak mengundi

    ReplyDelete
  2. VIDEO SEKS MUSTAFA ALI: JANGAN LUPA, KAMI YANG PERTAMA DEDAHKAN


    SUKACITA dimaklumkan, Suarapakatanrakyat.com adalah laman web pertama yang membuat laporan akan kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, Mei tahun lepas.

    Artikel tersebut boleh dirujuk DI SINI
    Kami telah beri amaran yang cukup lama, hampir setahun kepada pemimpin PAS untuk mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas kumpulan tertentu dalam PAS yang menerbitkan video ini, tapi tidak dipedulikan. Maklum sahajalah, website kecil, tidak ada nama dan tidak terkenal pula.

    Tapi sekarang bila video itu tersebar, apa kata PAS?

    Kami ingin sekali lagi mengingatkan PAS supaya mengambil tindakan segera kepada kumpulan pro Kamarudin Jaafar yang menerbitkan video tersebut, yang mana kami dimaklumkan, identiti masing-masing diketahui pimpinan tertinggi PAS.

    Kami tidak mengatakan Kamarudin Jaafar terlibat, kami katakan kumpulan yang pro kepadanya.

    Kumpulan ini bahaya, kerana mereka bukan sahaja mempunyai video seks membabitkan Mustafa Ali, bahkan pemimpin-pemimpin lain PAS yang ada kecenderungan seksual yang tidak boleh dikawal ini.

    Apa sekalipun, PAS tahu tentang kewujudan video ini tapi tidak mahu mengambil apa-apa tindakan, baik kepada Mustafa Ali, mahupun kepada kumpulan yang berusaha keras membuatnya.

    Inilah yang suarapakatanrakyat.com kesalkan sangat. Kegagalan PAS bertindak dengan lebih awal, telah menyebabkan imej Pakatan Rakyat teruk tercemar

    ReplyDelete
  3. blog umporno bodo!!!

    ReplyDelete
  4. jgn duk percaya la kt blog umno bodo ni!!!

    ReplyDelete
  5. ijok : Dr Idris Ahmad (PR) vs K. Parthiban (BN)
    Batu Caves : Amir Shaari (PR) vs N. Ravichandran (BN)
    Hulu Selangor: Khalid Jaafar(PR) VS P. Kamalanathan (BN)
    Pandan: Rafizi Ramli (PR) vs Lim Chin Yee (BN)

    Yaaa, Propaganda UMNO.. hidup melayu...
    Sorry, Aku berani jamin pakatan rakyat masih kekal di selangor

    ReplyDelete
  6. Kau nk jamin dgn apa mat? Klu stkt.air liur x yah le..its dsnt mean anything we just & see ko guano..

    ReplyDelete
  7. BIASA LAH.. NIUNGKIN DARI KALANGAN ORANG JAWA YANG TIDAK BAIK ATAU KURANG BUDI BAHASA. BIASANYA ORANG JAWA SOPAN DAN BAIK TUTUR KATA.. MUNGKIN HATI DAH HITAM ATAU PALING TEPAT.. UMNO DIA NI..

    ReplyDelete

comment please.....