Konco-konco ku

Monday, April 8, 2013

PAPA GOMO SERIUS MAHU BERTANDING!! BORANG PENCALONAN TELAH DIAMBIL PETANG TADI!!


Kuala Lumpur 8 April - Blogger Papa Gomo menyatakan hasrat untuk bertanding sebagai calon Bebas menentang Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh.

Papa Gomo yang diwakili Presiden Pertubuhan Nadi Rakyat, Mohamad Rafi Awang Kechik mengumumkan kesediaan beliau untuk bertanding di Permatang Pauh atau mana-mana kerusi yang ditandingi Anwar.

"Keputusan untuk bertanding itu dibuat kerana dia benar-benar serius meminta agar Anwar berundur secara terhormat daripada arena politik negara ekoran pelbagai isu moral yang didakwa membelenggu pemimpin itu," kata Rafi kepada pemberita di Bangunan Yayasan Selangor Kg. Baru di sini, hari ini.


KENYATAAN PENUH PAPA GOMO

Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya penduduk di Permatang Pauh Pulau Pinang.

Saya telah pun mengambil borang calon SPR bagi melayakkan diri saya bertanding di Parlimen Permatang Pauh pada PRU13 ini melalui wakil saya Saudara Rafi Awang Kecik yang juga merupakan Presiden Nadi Rakyat Malaysia.

Saya mengumumkan untuk bertanding pada pilihanraya ini menentang Dato Sri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh bagi menunjukkan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim yang saya benar benar serius untuk meminta beliau berundur secara terhormat dari arena politik negara.

Sebelum ini saya telah pun memberikan amaran agar beliau berundur bagi mengelakkan video-video aksi homoseks beliau dipaparkan kepada umum. Namun Dato Sri Anwar masih degil dan mahu mengheret pekara ini dengan lebih besar lagi.

Tun Dr Mahthir pernah memberikan Dato Sri Anwar Ibrahim nasihat untuk berundur secara terhormat sewaktu beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Keewangan. Tun Dr Mahathir memberikan Dato Sri Anwar Ibrahim peluang untuk tidak diaibkan. Jadi saya juga telah melaksanakan apa yang idola saya Tun Mahathir  lakukan dengan memberikan Amaran dan nasihat untuk Dato Sri Anwar Ibrahim berundur secara terhormat sebelum diaibkan dengan lebih dasyat lagi.

Saya mahu bertanding kerana saya mahu menyatakan kebenaran sebagai satu bukti nyata yang saya bukanlah menfitnah. Saya tampil masuk gelanggang bagi menyampaikan perkhabaran kepada dunia saya mahu rakyat sedar betapa rendah dan jijik moral Dato Sri Anwar Ibrahim yang mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Didalam pilihanraya ini lah medan terbaik untuk saya mendedahkan segala galanya yang mana dibantu dengan rakan rakan seperjuangan yang lain seperti Dato Eskay, Dato Nallakarupan, Ezam Mohd Nor, Ng Lum Yong, Zahid Mat Arip, Yb Zulkifli Nordin, Anuar Shaari, Hamizun, dan ramai lagi bekas bekas orang kanan Anwar Ibrahim yang kenal bentuk tubuh Dato Sri Anwar Ibrahim.

Kalah sudah pasti buat saya tetapi saya akan pastikan pengundi Permatang Pauh kenal dengan lebih dekat siapa Dato Sri Anwar Ibrahim ini apatah lagi dengan bukti yang ada ditangan saya.

Nantikan saya pada hari penamaan calon di Permatang Pauh. Misi Selamatkan Negara akan dilaksanakan saya dengan dibantu seluruh jentera NGO Nadi Rakyat yang diketuai Presidennya Saudara Rafi Awang Kecik.

10 comments:

  1. ok papagomo, lu memang hebat kerana berani bertempur dgn anwar ibrahim dalam gelanggang. tp ada satu perkara besar yang perlu lu fikir sekali lagi. sekali sahaja papagomo. totok anwar tak akan berubah sokongan kepada kepala taik tersebut, namun penyokong bn akan terpecah undi. sebahagian kpd calon bn & sebahagian kpd lu. kesannya, lu pasti tak menang, calon bn perit nak menang tetapi kepala taik tu senang lenang boleh menang. baik lu carik duit dgn buat ceramah serang habis-habisan dgn fakta dan bukti tentang siapa sebenarnya kepala taik tersebut. takkan calon bn sikitpun tak boleh payung lu. mana ada kerja free bro, ketiak basah bayar la sikit. amacam cadangan gua....

    ReplyDelete
  2. kawasan panas2 ni kena one to one je... harap papagomo tak bertanding... cukup bagi ceramah n bantu BN je

    ReplyDelete
  3. kepada papa gomo..

    aku cadangkan ko jadi sebahagian jentera BN permatang pauh menentang mat jubo.

    kalau ko bertanding, undi melayu pecah lebih parah lagi dan menjadi mustahil kita boleh menang. Jika ko kalah, lebih teruk ko di hina dan di caci...Just be part of BN supporters is fine.

    gen2felda

    ReplyDelete
  4. papa gomo,,saya cadangkan anda berkempen untok calun BN,niat suci anda saya akui,,

    ReplyDelete
  5. bg aku PAPA GOMO mmg BERANI.....SANGAT BERANI.....TERLALU BERANI.....seperti rakan2 di atas, saya berkongsi sentimen yg sama....calon BN akan kehilangan UNDI & undi AI akan maintain...kalau TURUNpun mungkin sedikit.....berdasarkan jasad mereka yg sudah menjadi ZOMBA

    TAPI.....saya juga ada pandangan sendiri jika Papa Gomo mahu berceramah.....TOLONG JAUHI pentas ceramah UMNO/BN, tetapi Papa Gomo boleh berkongsi pentas ceramah PERKASA/JATI/TIBAI utk melondehkan salah laku AI.....walaupun pentas2 berkenaan PRO/kelihatan PRO-UMNO/BN tetapi sekurang2nya mereka ada pentas sendiri tanpa menggunakan nama UMNO/BN 100%.....ini lebih kredibel di mata rakyat

    Saya juga risau dgn keselamatan Papa Gomo berdasarkan perilaku pencacai PR yg bagai kerasukan sekarang ni & secara perlahan2 bertukr menjadi ZOMBA.....mereka boleh lakukan apa saja & ini mungkin membahayakan diri & keluarga Papa Gomo sendiri sptmana yg terjadi kpd Ustaz saidi yg mendedahkan KES DLM KERETAPI pemimpin Adun Sselinsing dr PAS Assobiyah....sekadar pandangan

    ReplyDelete
  6. Gua sokong lu usin. Undi bn pecah, itu dah pasti... papagomo, baik lu pikir balik la

    ReplyDelete
  7. SOKONG PAPAGOMO BERTANDING...

    SUDAH PASTI PAPAGOMO BERTANDING ATAU TIDAK UMNO AKAN PECAH

    SEBAB UMNO SUDAH HANCUR LEBUR

    KAH KAH KAH

    PECACAI UMNO BABI

    KAH KAH KAH

    NAJIB KEPALA BUTUH

    KAH KAH KAH

    UMNO KEPALA KOTE

    KAH KAH KAH

    TUAN HJ UMNO

    ReplyDelete
  8. Tu.... kat atas tu totok pakatan dah muncul... ha ha ha...

    ReplyDelete
  9. sebagai totok PR...aku setuju papagomo bertanding...sbb dia berwibawa utk bwk video2 'bernas'...tu jela modal yg ada...setuju???

    dgn ini, memudahkan serta meluaskan laluan anwar ibrahim si pejuang rakyat!!! terbaik papagomo...teruskan niat tu...

    umno ni reti mendengki je...taule nama xnaik jadi calon...jgn nk halang lak...

    ReplyDelete
  10. Bawak projektor dengan skrin besar, pasang video lucah banyak2. Sure ramai datang.

    Tokey jual cd pasar malam wat camtu ramai datang beli cd blue oooo...

    ReplyDelete

comment please.....