Konco-konco ku

Wednesday, April 10, 2013

SEMALAM HARAM UNDI PAS, HARI INI PONDOK AGAMA DIROBOHKAN DI KELANTAN!!

SELEPAS Deklarasi Persidangan Ulama' Pondok semalam mengambil keputusan bahawa HARAM mengundi PAS, PKR dalam PRU13, kerajaan negeri Kelantan dibawah pentadbiran Nik Aziz Nik Mat secara senang hati telah merobohkan dan menyita pondok agama yang menyokong BN.

Bagi menutup sedikit lubang supaya tidak terkena tempias Nik Aziz, Majlis Daerah Tumpat (MDT) mengeluarkan notis sita secara tiba-tiba. Sedangkan sebelum ini mereka tidak mempunyai masalah apa pun dengan pihak Majlis Daerah Tumpat. Kenapa baru sekarang?

Agak terkilang dengan perangai dendam Nik Aziz, pengasas pondok agama percaya yang ini semua bermotifkan politik selepas majoriti pengasas pondok agama menyatakan sokongan mereka terhadap BN.

Begini rupanya perangai seorang Menteri Besar yang dikatakan ulama' oleh puak PAS. 

Inilah demokrasi terpimpin didalam PR.. Ini baru di peringkat negeri bukan negara.. Sama juga apa yang berlaku di pulau pinang.. Lu tak sokong kita kasik blacklist sama lu.. Adilkah ini jika PR melaungkan tentang keadilan? "You tegur, i roboh!"

6 comments:

  1. http://melanausarawak.blogspot.com/

    SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

    ReplyDelete
  2. you tegur, I roboh, you soal, I saman

    ReplyDelete
  3. pemimpin2 pas yg sebenarnya maha firaunnnn..

    ReplyDelete
  4. melayu2 yg sokong berita ni sume kena kinceng ngn sorang jawa yg menagih lesen melayu...

    hehehe...sian...

    ReplyDelete
  5. Kerana demokrasi, kebelakangan ni, makin ramai yang tak puas hati tampil bersuara, Dulu tak macam ni. Jadi, agaknya takutlah hilang kuasa.

    ReplyDelete
  6. NIK AZIZ DAJJAL BERTOPENGKAN MANUSIA...

    ReplyDelete

comment please.....