Konco-konco ku

Tuesday, July 2, 2024

BILIK GERAKAN UDM TASEK JUNJONG, SUNGAI BAKAP DITUTUP!

 

MAKLUMAT yang baru diterima oleh petugas-petugas PN di PRK Sungai Bakap yang berada di sana, sudah ada bilik gerakan PN telah ditutup kerana dikhabarkan tiada petugas-petugas PN daripada Sungai Bakap dan Nibong Tebal sendiri yang membantu kempen PRK.

Kemungkinan besar juga beberapa bilik gerakan PN di Sungai Bakap ini akan ditutup sebelum pembuangan undi pada Sabtu ini.

Ini kerana ada ura-ura yang dikatakan bahawa petugas luar daripada PAS merasa kecewa dengan kepimpinan PAS Pulau Pinang dan PAS Nibong Tebal yang tidak bergerak secara aktif di Sungai Bakap selama berkempen ini.

Kita doakan PN kalah dengan bergaya!

1 comment:

  1. Apakah Anda sedang mengalami kesulitan keuangan? Maka artikel ini cocok untuk Anda. Pinjaman saya disetujui oleh Bapak Pedro, yang merupakan tawaran pinjaman dari perusahaan pinjamannya ketika bank menolak pengajuan pinjaman saya karena kredit saya buruk, tetapi Pedro dan perusahaan pinjamannya memberi saya pinjaman sebesar 7 juta DOLAR AS dengan suku bunga 3%. Saya sangat berterima kasih dan ingin berbagi semua ini dengan Anda yang sedang mencari jenis pinjaman apa pun. Hubungi kantor pinjaman Pedro langsung melalui alamat email: pedroloanss@gmail.com atau whatsapp dia di: +393510140339.

    ReplyDelete

comment please.....