Konco-konco ku

Monday, April 1, 2013

KETUA PENERANGAN MELANCAP DIPECAT SERTA MERTA!! ANWAR??


Sungai Petani - Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.

"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

Beliau yang ditemubual melalui panggilan talifon agak kecewa dengan pemecatan yang dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

Apabila dirujuk oleh wartawan siapa yang dimaksudkan oleh beliau tentang pucuk pimpinan itu beliau menjawap

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?" Ujar beliau.

Saharuddin Hamid yang kini masih lagi memegang jawatan Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani memaklumkan sudah memohon bantuan daripada Ahli Parlimen Sg Petani yang juga Pemimpin PKR Yb Johari Abdul untuk membantu beliau dalam mempertahankan hak beliau dalam membela diri dari pemecatan parti PKR.

"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".

Saharuddin Hamid menjadi tumpuan minggu lalu apabila beberapa blog menayangkan gambar beliau sedang melakukan onani dihadapan komputer didalam pejabat beliau. Gambar tersebut tersebar dan turut dimuat naik dalam blog http://www.1cilipadi.blogspot.com/  yang kemudiannya disebarkan oleh blog blog lain.

Pihak kami cuba mendapat maklum balas dari Presiden PKR Datin Sri Wan Azizah bagi mendapat jawapan berhubung kenyataan Saharuddin Hamid tetapi gagal.

- SINAR

Pagi-pagi dah dihidangkan dengan cerita menarik ni. Betul jugak apa yang Saharudin katakan tu, mentang-mentang jawatan bawahan je boleh senang-senang nak pecat. Ketua Umum tu, siap ada video ChinaDoll dengan Liwat lagi tak kena pecat pun sampai sekarang?

Fikirkanlah wahai umat Melayu. Pemimpin seperti inikah yang anda mahukan?

11 comments:

  1. KEADILAN hanya untuk Anu War dan kroni2 nya ...

    ReplyDelete
  2. Bro, betul ke? Ade link berita? Aku tgk sinar takde pun...'kalau betul cai cai mesti sonyap hahahah

    ReplyDelete
  3. nuar da d ampunkan oleh nik ajis dan da dapat tiket ke syurga..ku mana sama ..nuar ANU Gerah tuhan..tuhan mana atu itu yang tak pasti sebab dia byk sgt tuhan..allah da kena jual..pas syok tak terkira

    ReplyDelete
  4. insyaallah 8 negeri ini akan menjadi milik BN...amin

    http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. salam pejuang bangsa

    tuan..harap pautkan blog saya http://adakuasa.blogspot.com/ di blog tuan..terima kasih

    ReplyDelete
  6. Kahkahakah !! gelak guling2...aku pong kuat melancap jugee...tapi idak lerrrr depan laptop..kang sueyyyyy !!!

    ReplyDelete
  7. kalu jenis bodoh buat apa mengaku, saman lah anuar brahim, biar mahkamah buat keputusan adakah melancap menjadi kesalahan jenayah? sedangkan ketua pkr lagikan kaki jubur dan kaki burit! bezanya budin macai pkr dan anuar jembalang pkr tentu kuasa ada beza kan kan

    ReplyDelete
  8. bahana ikan bilis dalam parti pkr...nama aje parti keadilan tapi keadilan pada ahli sendiri tak pernah adil maluuuu maluunyaa...ahli majlis elok lu kuar parti je malu mak bapak kau aje sah skg sedara mara jauhkan diri

    ReplyDelete
  9. kah kah kah si pelancap di kena kan tindakkan dah si penjibo relek jerr toron bini orang,rembat chinadoll la ni menutuh jubo mahasiswe mat bohjan ni masih steady lagi tu kah kah melancap salah berjubo meliwat tak salah kah kah bahana nepotisme dan kroni kah kah yang susah nnti tok nik gak yang kena cuci dosa dan lap kote skg ni tok guru ade keje tambahan lap laptop pasal sperm berserabai di laptop ( KES MELANCAP ) kah kah kah tok guru lap lap top la pulak kah kah dulu lap kote bang non kah kah kejap lap lap top kah kah kejap lagi kena lap kote bengkok dan jubo mahasiswa kah kah lawok kah kah kah....bahana doa pecah perut dan ko! ko! makan tuan kahkah lap kote lap laptop plak tok guru kah kah kah

    ReplyDelete
  10. Haloo...bro....yang lain tu wat maksiat ada mohon kebenaran / permit dari pok nik azis....yang u suka suka gongang tampa permint mmg salah....padan muka hang....bangang tak boleh diajar..

    ReplyDelete
  11. ramainya umno yg suka ngn aksi seks...
    jawa...jawa...
    memalukan diri sendiri je kat blog ko nih..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...