Konco-konco ku

Friday, April 12, 2013

KHALID GAGAP TEWAS!! SKIM TAWAS JADI MAWAS KERANA NAK TIPU RAKYAT!!


Setelah empat tahun dilancarkan, baru sekarang kerajaan Selangor bertindak menyerahkan sijil pelaburan Tabung Warisan Anak Selangor (TAWAS). Itu pun menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) dimana rakyat akan membuang undi tidak lama lagi.

Tindakan kerajaan Selangor jelas membuktikan mereka tidak ikhlas dan ia merupakan agenda politik jahat untuk memancing undi rakyat demi meraih sokongan menjelang PRU-13.

Cuba bayangkan jika perkara ini dilakukan oleh pihak Barisan Nasional (BN), sudah tentu mereka riuh menuduh bahawa BN mengamalkan rasuah politik. Namun jika pakatan haram yang lakukan segala-galanya tidak mengapa. Lihatlah bagaimana jijiknya permainan politik pakatan haram yang sentiasa menipu rakyat.

Surat jemputan itu dikesan diedarkan pada semalam dimana sijil pelaburan Tawas akan diserahkan pada 21 April 2013 di Ambang Cawangan Seksyen 13 Shah Alam. (Baca lagi di SINI)

Dalam artikel JawaBernam di SINI juga pernah diutarakan tentang keberkesanan TAWAS ini dan adilkah untuk semua anak-anak kelahiran Selangor. Ternyata semua ini hanyalah lakonan bagi menutup mata rakyat Selangor yang sudah terang-terang ditipu.

No comments:

Post a Comment

comment please.....