Konco-konco ku

Monday, May 28, 2012

WOW! RAJA MUDA JOHOR MURKA PADA NIZAR LILIN!! NIZAR MOHON CELAKA!!!

Punya lah kurang ajar Nizar Lilin ni kepada Kesultanan Johor. Jangan ingat semua benda boleh dipolitikkan yop. Beringat la sikit dengan siapa kome ngumpat tu. Ate bukan dengan adik kome yang nak complain dan persoalkan semua benda. 

WWW 1. Plat kenderaan yang dapat di bida oleh Tengku Mahkota Johor telah menjadi isu hangat yang sedang digembar-gemburkan oleh puak pembangkang sejak petang tadi. Katanya Sultan Johor ni guna duit rakyat untuk beli nombor plat ni yang berharga RM520,000. Nizar mempersoalkan tentang itu di dalam twitternya dan mengaitkan tentang penggunaan duit rakyat Johor.

Ni Tengku Mahkota Johor jawab:
(Boleh besarkan gambo kalau tak terang) CrownPrinceofJohor memberitahu Nizar yang Baginda tidak sedikit pun menggunakan duit rakyat Johor seperti mana yang difitnahnya. Baginda menggunakan duit sendiri dengan hasil titik peluh sendiri untuk membeli sebab mungkin Nizar ni bodoh tak tahu sala-silah keluarga Kesultanan Johor yang sejak dari dahulu merupakan antara Sultan Melayu terkaya di dunia.

Kesultanan Johor juga merupakan keluarga business yang berjaya. Please do your research and homework la nizar. Buat malu orang Perak la deme ni. 

36 comments:

  1. buat malu org perak je..lu dulu pun jadi mb..kena terajang keluar..ni nak kena terajang lagi ke dgn anak sultan Johor..lu duduk kat pasir panjang diam2..jangan kacau kacau..gua paling menyampah tgk muka lu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku minta sultan Johor haramkan Nizar jejak kaki ke Johor..sial Nizar


      anak Johor

      Delete
  2. Cam lakhanat la Nizar..awat peghak sgt, barua siey..
    Perosak Rakyat dh xda modal fitnah ka?

    ReplyDelete
  3. Nizar mmg keldai DAP. Kalau bukan org melayu yg cakap mcm tu aku boleh terima lagi

    Fitnah sesedap rasa. Cina babi beli plet keta mahal, takpe la pulak...

    ReplyDelete
  4. memeng SENGAL!!

    ReplyDelete
  5. Itu bahalol punya ex-mb. Buat malu orang Perak. Dgn Sultan sendiri sanggup sembah derhaka. Inikan pulak sultan orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju.....lahanat ni mmg tak tahu malu....

      Delete
  6. Mampos r ko nizar..

    ReplyDelete
  7. ni nizar ade darah cine tu pasei mcm perangai daPIGs...spt kite sume taw puak daPIGs ni dh lame cube menyemai kebencian rakyat pd sultan2 melayu!!!

    ReplyDelete
  8. Nizar lahanat ni klu mampos cepat lagi bagus!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia mampos kena tanam kat kubur cina

      Delete
  9. Fuuu kiiii Makkk lu lah sang lambai...kurang ajar kau cakap tanpa fakta pada TMJ gua..TMJ ..kami anak mesing tetap di belakang TMJ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakyat JOHOR sokong TMJ ..... ORG LUAR BUAT APA CAMPOR TANGAN DLM NEGERI JOHOR????

      Delete
  10. dasar anak pungut dari cina...!!!

    Sapa ex MB perak?

    Layak ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. di HARAMKAN dtg ke JOHOR.

      Delete
  11. haram jadah. bangsa ape dia nie? macam mane bangsa lain nak hormat kesultanan melayu?

    ReplyDelete
  12. saman jer nizar 2 billion..biar dia mengengsot pegi istana johor..mintak ampun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami SOKONG saman ja dia ni kurang ajar, mak bapak dia ni tak ajar dia sejak kecik la....

      Delete
  13. Kalau dgn sultan kao..sultan perak boleh ler kao derhaka nizar woiiii...tuanku sultan Johor bukan sultan kao..so kalau bercakap tu elok ler berlapik sket..walaupun aku bukan org johor tp aku tahu mcm mana sumbangan tuanku sultan dlm membantu rakyat dia..aku pernah tgk tuanku sultan suruh satu pasangan warga emas guna tanah baginda kat tepi pantai FOC utk buat rumah supaya mereka tak susah naik bukit tiap kali nak balik dr meniaga...masa kembara pulau beberapa tahun lepas..kao ada buat mcm tu ker setannnnnn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. memeng pon..Sultan Johor penah bagi tanah tuk kaum India buat temple...bagi free tanah..mmgla Si Nizar nih tau menuding..membaca malas..tau periuk de saja..ah malas aku nak cakap puak2 pakatan ni..akai tade..main melulu je cakap bodoh

      Delete
  14. dengan sultan sendiri pun derhaka neh kan sultan johor....Tapi ada sejarahnya..depan istana kinta eksiden nizar tuh...jgn main2 daulat sultan..

    ReplyDelete
  15. MS JD MB PN PENPANDAI TUKO KETER PKI CAMRY TU LG TERANG2 GUNA DUIT RAKYAT CUKAI DARI RAKYAT ADER HATI NK NGATA TMJ... DASAR LUPER DARATAN TUL LAH LA ORG TUA SEKOR NIEhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak malu dulu susah benor nak pulang semula pda kerajaan PERAK BN kereta Camry TU....apabila kuasa dah luput hehehe....

      Delete
  16. This fella is cheapbastard politician. His actions proved stupidity and brainless moron..

    ReplyDelete
  17. Daulat Tuanku Sultan Johor kami menjunjung kasih dan ta'at setia dibelakang pemerintahaan Tuanku...kami sokong Tuanku.

    ReplyDelete
  18. siap ko datang johor.... tmj tak pernah pun mintak duit aku nak buat apa2. nak heret sultan berpolitik ke. mmg biadap dia ni

    ReplyDelete
  19. Dia pun pernah mohon sembah Derhaka memang lah anak haram jadah.Takut2 dia mohon murtad pulak nizar jahanam ni.......

    ReplyDelete
  20. babi punya nizar. celanat betul. anak komunis betul la.

    aku harap ada la bekas JMF yg akan belasah mulut nizar ni sampai berterabur gigi dia.

    sial punya nizar.

    otai
    org muo

    ReplyDelete
  21. Halo Nizar!
    Orang melayu kaya ko persoalkan.
    Ca ya kaya nape hang tak tanya?
    Sedarlah diri tu sikit.

    ReplyDelete
  22. I AM PROUD TO BE JOHOREANS .... DAULAT TUANKU!
    UNTUK MAKLUMAN NIZAR THE ROYAL HIGHNESS HAS A TOUCH OF CLASS.NIZAR MIND YOUR OWN BUISNESS.YOU MUST BE CRAZY OR OUT OF YOUR MIND TO MAKE SUCH ACCUSATION.CERMIN DIRI LU SIAPA...I STILL REMEMBER THE DAY YOU WERE TOPPLED FROM MB OF PERAK GILA BABI YOU JADINYA SAMPAI BUAT MEETING BAWAH POKOK LIKE MONKEYS.YANG PALING TAK MALU KERETA STATE GOVT. TOYOTA CAMRY PUN LIAT NAK PULANGKAN.HOW CHEAPSKATE YOU ARE.?
    NIZAR NI HAPRAK TAK PERNAH BACA SEJARAH RE THE SULTANATE OF JOHORE AND THEIR FORTUNES.IF YOU EVER GET TO SET YOUR FOOT IN JB DO PAY A VISIT TO OUR ROYAL MUSEUM...KALAU DI PERKENANKAN SULTAN KALAU DAPAT TENGOK GOLD ROOM MAU NAZAK NIZAR.

    MENYUNJUNG KASIH TUANKU!
    ANAK JOHORE




    .

    ReplyDelete
  23. Kalu dah jenis penderhaka..pusing kiri kanan pun memang penderhaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit yg Tuanku bayar tu masuk kat akaun kerajaan.. balik kepada rakyat.. maknanya Tuanku dah membantu rakyat dengan pelaburan ni.. Nilai yang cukup tinggi utk rakyat.. Daulat Tuanku..

      Delete
  24. tak gune punye nizr..kecik2 tak nak mampos..da besar nak menderhaka pulak..ko mmg haros di buang negara..g merampat kat vatican city lg bgs jdi paderi ganti kn pope..

    ReplyDelete
  25. Muka dia pon macam bukan muka orang..sebab tu suka ngata dan fitnah orang gitu gini...

    ReplyDelete
  26. apa dengki sangat dengan www1? nizar nak jugak kan?nah BAB1

    ReplyDelete
  27. pehhhhhhh. laknat btul le mamat seko nie....lu brani lu dtg johor le bai......

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...