Konco-konco ku

Sunday, May 27, 2012

ALAHAI TOK GURU!! TAK KAN TAK CUKUP LAGI MASJID KAT KELANTAN YANG DIBINA BN???

Sedih lah tengok Tok Guru ni solat kat atas tanah sorang-sorang. Tak cukup lagi ke masjid kat Kelantan wahai Tok Guru? Kalau tak cukup nanti JB akan minta tolong DS Najib supaya perbanyakkan lagi masjid di Kelantan ye...

Janganlah nampak teruk sangat nak berlakon pun. JB tak kata tak sah solat Tok Guru tu. Nak nasihat banyak pun tak pandai sebab tengah belajar lagi ilmu agama dari Ustaz-ustaz di kawasan JB ni. Tapi kalau ikut pemahaman JB lah kan Tok Guru, kalau masjid dah siap ada tapi tak gunakan bukan ke tu namanya KUFUR NIKMAT? 

Ke Tok Guru nak keluar fatwa terbaru lagi...

19 comments:

  1. ko tahu ke knape Tok Guru solat kt situ....klau x tahu jgn buat bnyak tau bleh x....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xnmpk kezuhudan TGNA ni...yg aku nampak amalan yg riak...nk menunjukkan yg beliau sorg yg zuhud...aduhh...xpyh la smpai camni...Al Qaradawi yg ulamak muktabr tu pun xsampai tahap mcm ostz ni..

      Delete
  2. taktik lama nik ajis bermula...jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  3. yang menulis cerita ni pun sama BANGANG dengan Nik Aziz!

    ReplyDelete
  4. Tok Guru tu sedang action berlakun naik tikar terbang, zam zam alakazam...filem terbaru bertajuk 'Laksamana DoREMi 13' arahan P Kapal, terbitan PR Com. Itu adalah scene takes yang ke 40 sebab, pelakon ni bengap nak mampos tak makan dek ajar, lain dalam skrip lain pulak di actnya.

    ReplyDelete
  5. nampak sangat la nak menunjuk2! (siap bawa cameraman)
    dalam Malaysia ni bukan susah nak cari masjid, surau, musolla malah di kebanyakan stesen minyak turut sediakan ruang utk para musafir solat.....

    ReplyDelete
  6. Alamak jd pelakon lah plak...1,2,3 action...diri dah tua x sedar2 lg kubur dh kata mari...

    ReplyDelete
  7. biasala, pasni sure gambar si tua wali selipar alaihissalam ni terpampang besar utk poster pilihanraya...zuhud katanya, khak ptuih!

    ReplyDelete
  8. Inilah yang dikatakan UMNO.Dah x pandai nak tunjuk pandai. x tahu makna sujud syukur...asal semayang kat masjid jer...meh kat umah aku nak tolong ajar makna sujud syukur dan semayang sunat lain. Patutla masjid yang sedia ada tu penuh dngan mentri2 dan penyokong Bn tiap kali waktu solat 5 waktu...Tahniah UMNO Bn pandai mendidik blogger anda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak abu gile seks cam anuar..jgn ikut die balik umah..nanti kena jubor..pak abu al juburi

      Delete
    2. jgn la bodohkan diri tu sendiri dgn politik, kalu ko dah taksub sgt, pi ler sujud kt kaki nik aziz.Tu pun kalu dia bg kaki dia kena cium, samada cium atau penyepak jer ko kena...sembahyang antara kita dgn Allah, sapa ko yg mengutuk2 org yg bersembahyang kat masjid, BODOH punyer penyokong PAS

      Delete
  9. Nik ajis tu dah tua nyanyok ikut dan je nak sembahyang kononnya nak tunjuk warak lebai ...... padahal kera tetap kera...

    ReplyDelete
  10. Woi pak abu sauk ko ajak tok guru ko balik umah ko je sembahyang... Bodo punya tiok gulu...

    ReplyDelete
  11. sesi photography untuk iklan pilihanraya ni kot..

    ReplyDelete
  12. nak smayang smayang je la, xyahla nak bercameraman bagai...dasar riak punya wali selipar, khak ptuih!

    ReplyDelete
  13. Harap sangat sangat bersederhana dengan kepandaian kurnian ALLAH yang memandaikan kita berinternet ni,jangan gelojoh didalam posting,komen dan sebagainya,tak baik kita nak kata kera le apa le kepada Ulama',walau kita tak setuju dengan parti nya pun.. Syed Mohd Nazli Bin Syed Ahmad..

    ReplyDelete
  14. dia buat solat dhuha kebetulan lalu di situ .. budak2 yik solat dhuha tersentuh hati olehnya. salah ka.. nak cari masjid mungkin berbatu2 jauhnya. solat dimana saja. ni la islam mesia versi melayu. solat hanya boleh di masjid ja.. or surau. or rumah saja. ish ish if tengok muslim overseas even kat highway yg tepi jalan tu pun depa solat.bila mai mesia pula aku penah terserempak di klcc pak arab solat kat taman tu.. org lalu lalang tengok.. depa buat tak tau ja.. kawan aku kata tu tengok pak arab tak kira tempat solat..kita ni ada masjid seme ada .. solat lom tentu lagi..huhuhu..

    ReplyDelete
  15. Show Off sgt manusia terkutuk seko ni!!

    ReplyDelete
  16. Saya adalah seorang insan Muslim biasa yang tinggal di seberang tambak Johor. Saya pun dah naik menyampah dengan telatah si tok guru yang suka menganggap orang lain KAFIR, orang lain masuk NERAKA ini. Ada orang kata, kononnya tok guru ini hidupnya secara kedaifan bagai musafir di gurun Sahara untuk mencontohi Rasulullah. Iye ke? Nampaknya macam RIAK dan nak menunjuk-nunjuk je ......

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...