Konco-konco ku

Sunday, May 27, 2012

PANAS!! MP HULU LANGAT DATANG HBN2012!! INI KONSPIRASI UMNO!!!


Semalam satu tamparan buat pakatan Pembangkang yang sebelum ini menyatakan Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya adalah satu pekara yang terkutuk dan tidak bagus untuk para belia. Malah jentera Cybertroopers pembangkang mengeluarkan pelbagai kisah bahawa HBN2012 di Putrajaya ini dengan pelbagai cerita yang tidak enak bagi menghasut rakyat membenci kerajaan BN yang mengadakan HBN 2012 ini.

Hakikatnya pemimpin Pembangkang sendiri yang memuji akan program Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini. Meh layan video dibawah:

Kenapalah pemimpin pembangkang tak macam ahli Perlimen Hulu Langat ni yang bersikap rasional dengan kerajaan yang sedia ada? Kenapa ?

Juak PAS,PKR,DAP nak kata apa lagi? Oh depa pastinya akan kata Ahli Parlimen PAS yang menyokong Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini telah dibayar UMNO. Biasalah puak pakatan depa lain karja takda semuanya nak dikaitkan dengan Konspirasi. BINGAI!!!

Apa pun Hari ini YAB Perdana Menteri akan turun dan akan bersama Belia negara menyertai pelbagai acara di Himpunan Jutaan Belia Negara ini.


SUMBER

No comments:

Post a Comment

comment please.....