Konco-konco ku

Wednesday, May 30, 2012

NIK AZIZ NAK BUAT RUMAH RAKYAT?? JUGA KUTIP DERMA!!!

Nik Aziz sedang membina Rumah Rakyat dengan wang rakyat Kelantan. Itu adalah berita yang JB dengar dari rakan-rakan kelahiran negeri Pantai Timur itu. Dikhabarkan Menteri Besar mereka, Nik Aziz, sedang sibuk membina rumah atau lebih sesuai mahligai Nik Aziz sebagai salah satu mercu tanda Kelantan maju.

Ini kita boleh katakan sebagai Rumah Rakyat kerana duit bagi pembinaan rumah yang menelan kos hampir RM500,000 itu adalah dari duit derma rakyat Kelantan setiap kali diadakan ceramah. Sedangkan Lebuhraya Rakyat yang digembar-gemburkan oleh PAS Kelantan masih belum bermula pun.

Mungkin ini janji PRU-13, untuk PAS terus berkuasa di Kelantan.

6 comments:

  1. dia kan maksum , mana boleh ditegur, nnt masuk neraka hokkeyh....

    kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html

    ReplyDelete
  2. Rumah rakyat ke tu atau syurga utk rakyat?

    Kalau nak tahu macamana boleh jadi syurga, bagi mahligai tu kat pemimpin DAP, sekelip mata diaorang boleh tukar jadi syurga utk rakyat! Utk rakyat yg mahukan syurga dunialah ...

    ReplyDelete
  3. nie kebodohan melampau...
    cuba korang2 yg ''ngap'' (bengap) nie pegi perlis...
    nie rumah man dibuk jalan ke kuala perlis tepi highway...
    kampung aku kot bengap !

    ReplyDelete
  4. oiiiii...agak2 kalau nk MUHUNG..mmg BENGAP tahap melampau...mmg umah ni jalan ke kola PERLIS....nanti aku habaq kat tuan rumah ni gambaq masuk website..sahih dia syok......

    ReplyDelete
  5. Bagus sgt la tu sebarkan FITNAH. Ingat sama dosa dgn ALLAH tu. ADMIN nak tanggung dosa si tukang komen KUKUKATA dan MEOW BERGAYA tu ker? BUANG jer lah posting fitnah mengarut ni. Semoga ALAH ampunkan dosa fitnah tu. Amin.

    ReplyDelete
  6. Saudara saudari sekalian, Ini bukan rumah Nik Aziz. Ini adalah rumah seorang pemilik kilang beras di Perlis. Saya adalah seorang rakayat Perlis. Rumah ini selalu saya nampak dalam Perjalanan ke Kuala Perlis. Harap pihak saudara saudari tidak keliru.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...