Konco-konco ku

Sunday, May 27, 2012

PENDEDAHAN PAKATAN: LAGI DRAMA PAKATAN RAIH SIMPATI RAKYAT!!


Sebelum JB mengulas panjang dan buat pendedahan mai tengok sat video ni...

OK. Dah puas tengok rakaman eksklusif dari penerbit pakatan? Tiba-tiba ada orang yang cedera parah katanya akibat balingan hebat dari kawasan ceramah Ummi Hafilda dan di makinya pula Pemuda UMNO.

Cuba kita perhati betul-betul darah yang melimpah ruah di baju pakcik pelakon hebat ni. Logik ke kalau kena baling batu darah keluar macam lembu kena sembelih? Ish3x...Jangan la kome tertipu yop. Malu kalau percaya yang pakcik ni dibaling batu di kepala hingga darah meleleh-leleh bak kena sembelih.

JB dulu berpengalaman lah ikut produksi drama. Kalau pasal buat darah tipu ni memang dah tau sangat taktik Prop Master ni. SIRAP. Ya! Sirap yang pekat macam darah sesuai digunakan untuk penggambaran filem terutama kalau nak nampak real. 

JB perhati video ni luka kat kepala pakcik ni kecik je jika hendak dibandingkan dengan darah yang terpancut di bajunya. Nak bagi tau, JB pun pernah luka kat kepala tapi tak ada keluar darah macam darah yang kena kelar kat dahi. INI DRAMA. SERIUS. Sikit pun JB tak caya dengan lakonan pakcik ni.

Logik ke yang nampak dibaling dari kawasan ceramah Ummi Hafilda hanyalah botol, tapi yang cedera teruk nak mati kat pakcik ni katanya di baling batu. BULLSHIT! Agak-agak lah kalau nak berlakon pun. Jangan lah bagi nampak bodoh sangat letak SIRAP banyak sangat kat baju pakcik ni.

Ini nama nya politik simpati. 

1 comment:

  1. yang baling telur tu kanak2 pkr...

    yg baling batu tu remaja pkr...

    politik anwar jubur ni semua dalam tangan la...

    lu tak yah kencing lebih2 la yahudi wei!!!

    pejuang hamas...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...