Konco-konco ku

Saturday, May 26, 2012

GEMPAR!! ANWAR ACCIDENT DI JOHOR, NYAWA MELAYANG DI ISRAEL!!!


Anwar ditimpa kemalangan?
Berita yang baru diterima, malang sungguh nasib Anwar Ibrahim, kerana kereta yang dinaiki beliau terbabit didalam kemalangan di KM 56.2 Lebuhraya Senai-Desaru yang nyaris meragut nyawanya sendiri.

Sebelum kejadian , Anwar mengamuk di majlis ceramahnya sendiri, akibat yang mendengar ceramahnya hanyalah kerusi yang dibiarkan kosong akibat penduduk berpakat beramai-ramai meninggalkan majlis.

Ceramah yang sepatutnya berakhir jam 12 malam setelah mendapat permit kebenaran berceramah hanya berlalu hanya kira-kira lebih kurang sejam sahaja. Ternyata Anwar semakin binggung kerana niatnya untuk mengucar kacir kubu kuat UMNO di Johor semakin tipis.

Kehadiran tidak sampai 80 orang semakin menyakitkan kepala Anwar,itu pun yang mengikut ceramahnya terdiri dari orang luar dari rombongannya sendiri. Alahai Anwar semakin pandir kerana rakyat kian menolaknya.

Ramainya…..5 ribu cecah.. divided by 100

Ternyata ceramahnya di Kg Ghani Othman, Johor meninggalkan luka yang mendalam dan semakin serik Anwar ingin berceramah disana.

pedih..pedih..pedih

Sikap Anwar hanya membiarkan pemandunya yang cedera ringan terlantar beberapa jam di tepi lebuhraya kerana beliau ingin bergegas balik ke Kuala Lumpur semula menunjukan Anwar seorang yang tiada hati perut.

1 comment:

  1. owh...ada gak buat kat Kota Masai end lot kat klinik abdullah minggu lepas hari Jumaat 25/5/2012 saing ngan pasar malam dekat situ so nampak ramai pasal org yg g pasar malam.ada kereta yg datang dari luar johor....hmmmm

    ReplyDelete

comment please.....