Konco-konco ku

Saturday, May 26, 2012

#HBN2012 MERIAH! HAMPIR TERCAPAI TARGET HARI BELIA 2012!!



Dahsyat gila KBS boleh buat kerja gila macam ni. Macam-macam aktiviti yang ada kat Putrajaya ni wa cakap sama lu. Sama yang tak datang lagi tu bawak-bawak la ke sini. 6km event di sepanjang jalan pejabat kerajaan. Ingat senang ke orang awam nak masuk suka-suka hati tempat macam ni. Setahun sekali je tau, itu pun kalau Barisan Nasional memerintah lagi lah.

Semangat 1Malaysia yang JB lihat kat sini begitu ketara. Dengan persembahan dari pelbagai etnik dan kaum. Malah ada juga peserta jemputan dari Majlis Belia seluruh Asia berhimpun dan menyampaikan persembahan dari negara masing-masing di hadapan bangunan KBS di Putrajaya ini.

JOM PUTRAJAYA
HARI BELIA NEGARA 2012

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...