Konco-konco ku

Monday, July 29, 2013

PANAS!! ZAHID HAMIDI DIHERDIK RASIS KERANA BATAL FILEM 'THE NEW VILLAGE'!!!

CONFIRM melalak Cinabeng kurafat kat Malaysia ni lebih-lebih lagi yang ada kaitan dengan komunis zaman penjajahan Jepun satu masa dulu. Menteri KDN, Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi telah mengeluarkan arahan tegas beliau supaya filem berunsur komunis dan pemecah belah hubungan antara kaum DIHENTIKAN dengan serta merta dan akan dikaji semula isi filem tersebut walaupun telah melepasi tapisan dari FINAS sendiri. 

Terbaiklah Zahid Hamidi! Ini barulah MENTERI namanya!

Aku sokong sangat-sangatlah pasal ketegasan Menteri KDN baru ini yang nampaknya memang sah ada TELOR tak macam yang sebelum ini. Ops! 

Nak kata Zahid Hamidi RASIS?? Aku lagi 1000 kali ganda RASIS dari Ahli Parlimen Bagan Datoh ni. Pedulik apa aku dengan orang Cinabeng. Bukan dia yang bagi aku makan selama ni. Bukan juga dia yang bagi rezeki kat aku selama aku hidup ini. Ada dia nak tolong orang Melayu? Lagi nak jahanamkan orang Melayu ada laaa....

Heboh apabila filem 'The New Village' mendapat kelulusan dengan senang walaupun perang psikologi mereka ingin membina persepsi bahawa KOMUNIS di Tanah Melayu satu masa dahulu adalah HERO, manakala Rejimen Askar Melayu adalah pengkhianat tanah air sendiri.

Siapa-siapa yang tak tau apa makna 'The New Village' tu baik pergi tengok sendiri kawasan penempatan semula orang Cinabeng yang majoritinya adalah KOMUNIS di kawasan kampung-kampung Melayu. Nama tempat bekas KOMUNIS ini kita panggil 'Kampung Baru Cina'. Contoh paling dekat adalah di Sekinchan, dahulunya adalah kem penempatan semula bekas pengganas KOMUNIS yang diberi keampunan oleh Sultan Selangor dan diberi peluang kedua atau 'Second Chance'. Sejarah nya boleh lihat di SINI.

Hairan apabila filem sejarah 13 Mei 'Tanda Putera' yang memperlihatkan kekejaman DAP membunuh orang Melayu dilarang dan dibantah penayangannya, namun apabila filem 'The New Village' yang tiba-tiba mengangkat KOMUNIS menjadi hero Tanah Melayu terus melepasi tapisan filem dari FINAS malah lebih pedih apabila tarikh tanyangannya adalah pada bulan kemerdekaan. Apa motif yang cuba disampaikan oleh orang Cinabeng ini? Nak menunjukkan yang pengganas komunis BAIK?? Bunuh penjajah yang kononnya orang MELAYU?? Ptuihhh Cinabeng!!!

Boleh pulak buat filem sejarah komunis yang membunuh dan menyeksa askar Melayu. Mana pulak puak Cinabeng ini dapat akal haram jadah buat filem pesong sejarah macam ni? Tak lain tak bukan mesti kerja Chin Peng, Kit Siang, Kuan Yew yang merupakan antara pemimpin KOMUNIS yang masih hidup. Dana buat filem?? Cinabeng kan semua kaya-kaya... Setakat duit 5juta buat filem tak ada masalah...

Aku juga percaya kalau lepas ini mesti ada puak Cinabeng yang meroyan sebab Zahid Hamidi batalkan tayangan filem ini. Atau lebih tidak memeranjatkan aku adalah, puak Cinabeng ini mesti jual CD filem haram jadah ni kat kedai-kedai CD milik Cinabeng. Tak percaya? KDN boleh pergi buat sport check. Check kasi habis, mana tau untung nasib badan boleh jumpa CD cetak rompak dan CD lucah.

Biarlah orang nak kata RASIS ke apa ke, yang penting sejarah Malaysia jangan berani diubah-ubah!


BOIKOT BARANG CINA-BUY CHINESE LAST-ASAL BUKAN CINABENG

16 comments:

  1. jgn dilayan je puak dap tu... sjkc tu apa? kilang rasis?

    ReplyDelete
  2. KDN jangan asyik bagi amaran...

    ReplyDelete
  3. Pergi mampuih le depa yang herdik YB kita tu rasis. Yang depa tu rasis apa cerita??? SJKC tu patut di buang dalam tong sampah sejarah. Kat Singapore mana ada SJKC???? semua satu aliran. Aku harap TPM dan KPT buat sesuatu untuk convert semua SJKC / SJKT dan semua sekolah aliran satu bangsa tu ke sekolah harian biasa. Kita ni rakyat Malaysia, satu bahasa, seia dan sekata. Selagi ada SJKT atau SJKC, selagi itulah perpaduan nasional tidak akan dapat dicapai.

    ReplyDelete
  4. kafir cinabeng mmg dah melampau. kalu dah keturunan komunis tetap komunis. Bila melayu bercakap pasal bangsanya sendiri dituduh rasis. Ini semua berlaku kerana kita punya PM yang lemah bersuara terutamanya untuk bangsa melayu. T

    ReplyDelete
  5. Tak ada warga cina d negara mana pun punyai hak sama rata dgn rakyat asal, dan tidak ada SJK di Thailand, Phlipine, Jepun, Korea, Indonesia, Brunei, dan byk negera kagi..Pedulikan Zahir jgn kau jadi mcm Ah Jib Gor demi undi Nama dan wajah pun sanggup d tukar...1 Malaysia Gagal, NKRA! Gagal..KPI cantik atas kertas..hakikatnya Hampasss..Najib Ah Jib Gor@ Na JIBthanthan, @ Bishop Najib

    ReplyDelete
  6. Org Melayu kena tiru cara orang Indonesia terutamanya Org Jawa melayan Org Cina. Walaupun ekonomi masih dipegang Org Cina tapi mereka tak berani nak berlaku BIADAB & TAK SEDAR DIRI

    ReplyDelete
  7. hidup jawa
    bila la orang jawa nk jd PM kat Malaysia

    ReplyDelete
  8. hari ini batal, esok batal, lusa batal dan tulat juga batal. jangan ubah2. kau akan naik zahid hamidi. melayu jangan malu2 mengaku rasis kerana sejak dulu cina memang rasis dan akan kekal rasis. rasis demi mempertahankan hak dan kepunyaan bangsa dan agama yang wujud dalam perlembagaan.

    ReplyDelete
  9. PEDULIKAN si Cina SAMSENG RASIS DAPBIAWAK yang asyik MELALAK macam ANJING HUTAN LIAR! Dah cukup BUMIPUTERA Melayu/Islam sengsara kat bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

    Maka, SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas keberanian pemimipin Melayu/Islam UMNO kita, YB Menteri KDN kita!

    Saya syaki tujuan filem Cina ini juga untuk menghasut jenerasi muda Cina/bukan Bumiputera/bukan Islam, untuk terus menjulang DAP-Lim Kit SIBIAWAK kononnya, sebagai 'pejuang Kemerdekaan' Tanah Melayu ini, dan supaya membenci PEJUANG KEMERDEKAAN kita yang SEBENAR, termasuk PERAJURIT-PERAJURIT/penduduk kampung BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, yang banyak TERKORBAN/MENDERITA sampai kebuluran, di tangan KOMUNIS CINA laknat (mak aku masa kecil, dan ramai orang kampung pun kena makan UBIKAYU saja, sebab si KOMUNIS CINA DAJAL tak bagi orang kampung turun sawah - mereka nak orang Bumiputera Melayu/Islam mati kebuluran)! Juga disyaki, nak putarbelikan sejarah, kat seluruh dunia terutamnya di Barat, tentang CINA DAP – kononnya merekalah yang memerdekakan TANAH MELAYU ini!

    Ini ialah kerana Cina/Bukan Islam/Bukan Bumiputera DAPBIAWAK/PKR dan sekutu Barat-Israel mereka, amat benci kepada bapa YB PM kita, yang adalah BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN tercinta kita, Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan Allahyarham TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, terutamanya selepas mereka menubuhkan DEB, FELDA, RISDA dan PETRONAS, demi memperjuangkan hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Melayu/Islam dan Bumiputera lain.

    Besar kemungkinan, Allahyarham Tun Razak, bersama Allahyarham Tun Dr. Ismail, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) – dan ini adalah salah satu “modus operandi” CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Kemerdekaan yang nationalis (sampai sekarang – apalagi bila pemimpin/bijak pandai Islam/Melayu/UMNO kita sekarang asyik meninggal mengejut dengan segala macam Kanser, penyakit jantung, kemalangan jalanraya atau jenayah).

    Bahkan saya syaki si CIA-MI6-Mossad dan sekutunya dari DAP-PAP memulakan rusuhan 13 Mei '69, untuk menakluk terus Malaysia (selepas mendapat S'pura); lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009: ....7. In a book entitled “The Israeli Connection: Whom Israel arms and why”, Benjamin Beit-Hallahmi (1988, pg26) wrote, “According to the CIA (1979), Singapore is the location of the main Mossad station in Asia. General Efrain Poran, a former military adviser to (Israeli) PM Begin, served a s Defense adviser to the Singapore Government (Kartin, 1984). In 1969, 45 Israeli advisers were on active duty in Singapore.”........

    Dan lihat Yahudi Zionis menghapuskan dalam pembunuhan beramai (Genocide) dan dalam penjara, sehingga sekarang, termasuk melalui racun kimia untuk menyebabkan kanser, pejuang-pejuang nationalis Bumiputera Islam Palestin (dan kemungkinan besar juga Allahyarham Presiden Yasser Arafat, Bapa Kemerdekaan Palestin, diracuni Mossad) , sama seperti Allahyarham Presiden Sukarno, Bapa Kemerdekaan Indonesia yang amat Nationalis anti Barat-Zionis (dan bukan Komunis) seperti yang difitnahkan oleh CIA-MI6-Mossad terhadapnya dan penyokongnya (juga meninggal di tahun 1970 di usia 69 tahun, di penjara, setelah lebih 1 juta rakyat Bumiputera Indonesia yang Nationalis dibunuh dengan kejam, manakala Pres. Sukarno dipenjara selepas ditumbangkan oleh CIA-MI6-Zionis melalui rejim boneka Suharto – terutamanya selepas menubuhkan syarikat petroleum negara Indonesia).

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


    ReplyDelete
  10. BERJUANG KERANA AGAMA, BANGSA DAN NERAGA ADALAH RASIS YANG PALING MULIA.

    ReplyDelete
  11. aku melayu rasis.......mampu ko dap...

    ReplyDelete
  12. aku melayu rasis...mampus ko dap.....

    ReplyDelete
  13. patutnya salahkan finas.mcmana boleh lepas.yg kita dok menyalak marahkan cina2 ni nape?sedangkan perangai dia org ni kita terlebih maklum.ni yg kerja kt bahagian penapisan ni wat ape?tido????kenapa tanda putra byk lak halangannya?ape punya org le yg kerja kt finas ni....lu org mkn ape hah hari ni..mkn makanan yg halallah wei!!!!

    ReplyDelete
  14. NIA ,KPI AH jib gor akan Terus cemerlang setelah Akta Harmoni diluluskan untuk meningkatkan lagI kejadian pembunuhan keganasan terbuka.Apa guna menang PRU13
    kalau Dapig control.

    ReplyDelete
  15. DAP pejuang sosialis, sosialis baik untuk umat Islam

    ReplyDelete
  16. Go tho hell cinabeng malaysia

    ReplyDelete

comment please.....