Konco-konco ku

Wednesday, July 31, 2013

SEMAKIN MENJELANG SYAWAL, MARUAH AGAMA ISLAM BAGAIKAN SAMPAH DI MALAYSIA!!!

ENTAH lah aku nak kata apa pun dah tak reti lagi. Banyak sangat kejadian-kejadian pelik yang berlaku sepanjang bulan Ramadhan ni. Terlalu banyak dan terlampau berat penghinaan yang diterima oleh umat Islam dari si kafir harbi yang tidak tahu menghormati agama lain. Lebih-lebih lagi apabila penghinaan yang dibuat mereka-mereka semua dalam bulan penuh rahmat, bulan Ramadhan.

Bagaikan satu ujian besar yang diturunkan oleh Allah S.W.T kepada umatnya yang masih selesa tidur lena di bumi Malaysia ini. Bagaikan satu peringatan kepada umat Islam di bumi Nusantara ini tentang nasib agama Islam yang sudah tidak dipedulikan lagi. 

Buangkan sikap kepartian kalian. Buanglah sebentar logo UMNO, buanglah sebentar logo PAS, buanglah sebentar logo-logo apa pun untuk umat Islam terus bersatu. Kesatuan ummah lebih penting, lebih bernilai dari pangkat, darjat, jawatan, harta di dunia. Bayangkan jika Malaysia tiada Islam, apa akan jadi kepada umat Islam yang lain? Adakah sudah tiada lagi laungan azan seperti di Penang? 

Jika sebelum ini kita digemparkan dengan ucapan berbuka puasa dari pasangan gila sex Cinabeng Alvin & Vivian bersama juadah 'Sup Tulang Babi' mereka. Selepas dari itu ada pula satu pasaraya milik Cinabeng di kotaraya melekatkan gambar masjid di atas lantai buat pijakan orang awam. Hinanya masjid di mata kafir Cinabeng ini. Dan yang terbaru, ada pula manusia yang tidak tahu keturunannya yang memelihara tiga ekor anjing, merakamkan iklan raya umpama 'menganjing-nganjingkan' umat Islam yang akan menyambut Syawal pada 8hb Ogos minggu hadapan.

Sedih... Terkilan... 

Para pemimpin yang mengaku Islam tidak pernah bersatu untuk menyatakan bantahan. Para pemimpin Islam yang konon berjuang atas nama Islam lebih selesa menjaga maruah rakan sekutunya DAP dari menjaga maruah Islam yang dianutinya. Para pemimpin Islam yang bergerak berlandaskan al-Quran & as-Sunnah, berlandaskan Amar Maaruf Nahi Munkar masih buta hati untuk bangun mempertahankan Islam yang semakin dicerca.

Adakah umat Islam di Malaysia sudah tiada nilai-nilai mahmudah yang boleh ditunjuk dan diperlihatkan agar menjadi contoh kepada orang lain? Atau adakah umat Islam hari ini telah dirosakkan dengan minda tertutup, masih mencari sinar dihujung terowong? 

Maruah Islam semakin dicarik-carik. Maruah Islam dilihat semakin tiada nilai. 

Sedang para pemimpin atas masih bergaduh, bertelegah berebut harta dan pangkat. Sedang para rakyat marhaen memperlihatkan gelagat mereka yang tidak pernah sedar Islam semakin terpinggir. Apakah kuasa rakyat untuk sedarkan mereka-mereka di sana? Hanya satu... Kuasa UNDI...

Mohon sedarlah wahai para pemimpin. Rakyat tidak punyai suara untuk mengarah. Kerana segala arahan adalah dari pihak atasan. Buatlah sesuatu tentang kes-kes penghinaan terhadap agama Islam ini. Lakukanlah apa sahaja agar umat Islam di bumi Malaysia terasa aman dan tidak terancam. Walau banyak akta telah dimansuhkan, gunakanlah apa sahaja akta yang masih berbaki untuk bertindak. Dakwa dan hukumlah sebelum rakyat Malaysia beragama Islam menghukum kalian secara total.....


4 comments:

  1. Dilapurkan dia ini Islam! Ya ALLAH, tak pernah jumpa pun orang Islam pegang anjing, mahupun di Barat - bela anjing untuk jaga kebun/rumah ada jumpa, tapi jgn harap nak pegang! Si betina ni, janganlah nak MENYAMAQ! Kalau dah hina Islam/umatnya sampai begitu, dan boleh pegang anjing, dan bela ramai pula tu, saya syak mesti benci Islam atau dah MURTAD, ataupun PENYAMAR sebagai Islam - semuanya untuk MENUMBANGKAN Islam/umatnya! Gayanya juga saya syak golongan lesbian. Inilah yang puak Kristian Zionis DAPBIAWAK/PKR mahu - MENJAHANAMKAN akhlak dan akidah anak muda Islam/Melayu, terutamanya yang liberal dan kononnya bijakpandai.

    Dan ini akan terus berleluasa, kerana makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAPBANGKAI/PKR yang suka bela PENJENAYAH, apalagi yang benci Islam/umatnya, sampai kalimah ALLAH SWT suci kita pun boleh diheret dan dihina, masuk mahkamah sivil yang dikuasai undang-undang dan Barat-Zionis!

    Bayangkan kalau orang Islam hantaq ucapan hari raya Cina atau Krismas dia dengan contohnya gambar Syaitan atau lucah pornografi, penghisap dadah atau salib terbalik (fahaman anti-Kristian, sering buat ini untuk menghina agama Kristian/pengikutnya, juga sebagai lambang agama gereja Syaitan/Satanic cult)! Dan saya percaya si SAMSENG PENAKUT seperti ini tak akan berani hina penganut Hindu – tengoklah banyak filem Bollywood, apa jadi kalau hina; ditetak dengan GANASnya!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  2. PEMBETULAN:

    Dan ini akan terus berleluasa, kerana makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAPBANGKAI/PKR yang suka bela PENJENAYAH, apalagi yang benci Islam/umatnya, sampai kalimah ALLAH SWT suci kita pun boleh diheret dan dihina, masuk mahkamah sivil yang dikuasai undang-undang Barat-Zionis!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  3. Selagi ada makhlok yg ngaku beragama Islam tapi rela menjadi BARUA pada puak pemakan babi n pembangkang Malaysia...selagi itula Islam/Melayu akan di hina sehina-hinanya....plus pemerintah yg super duper penakot ....ah jib go ..if u have no balls ..u better go ,

    ReplyDelete
  4. Apa nak jadi ni...mana UMNO?mana PERKASA?Saya ahli kedua-dua pertubuhan tersebut...kecewanya...apa tindakan untuk membela agaMA Islam kita....kerajaan BN mana?apa tindakan?adakah sampai nanti orang letak babi dalam masjid pun kita boleh tersenyum lagi...iNIKAH TOLERANSI KAUM?Inikah Akta Perpaduan Nasional?Kecewa pangkah BN PRU 13...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...