Konco-konco ku

Tuesday, July 16, 2013

MURAHNYA NILAI AGAMA ISLAM DI BULAN RAMADHAN...HALALKAH DARAH BAGI PENGHINA ISLAM??!

JIKA masih ada lagi umat Islam di Malaysia ini yang masih ingat apa yang telah terjadi pada bulan Ramadhan tahun lepas. Jika masih ada lagi yang belum hilang kesan marah pada salah seorang pemimpin dari DAP ini yang dengan selamba mempertikaikan penggunaan kalimah Allah yang diharamkan kepada Kristian. Maka cerita, desakan penggunaan kalimah Allah diperhebatkan lagi sehinggalah berakhirnya bulan mulia.

Pada Ramadhan tahun ini juga kita umat Islam masih dimainkan dengan isu penggunaan kalimah Allah oleh Kristian, namun kali ini, pemimpin DAP terpaksa menggunakan Duta Vatican City ke Malaysia supaya dilihat yang dunia turut menyokong tindakan DAP. Tujuannya cuma satu supaya rakyat Malaysia yang berbilang bangsa, berbilang agama, akan tercetus pergaduhan sehingga puak Cinabeng ini mengambil kesempatan atas kekecohan yang berlaku. Maka masa itulah Yahudi, Zionis masuk dan memunculkan diri secara tiba-tiba.

Tetapi sayang semua itu tidak berhasil kerana 'kebijaksanaan' pemimpin Melayu yang terus menjaga kepentingan Cinabeng lebih dari saudara seagama sendiri. Mereka lebih mementingkan bangsa lain dan disuruhnya kita bersabar, berdiam, tanpa sebarang tindakan.

Dengan mengambil contoh terdekat yang semakin hebat, semakin panas saat ini. Melayu terlihat sungguh lemah walaupun berkerajaankan Melayu sendiri. Walau Melayu sudah menjadi tuan di tanah sendiri namun yang dipentingkan adalah bangsa Cinabeng ini yang tidak pernah serik untuk menghina, mencerca bangsa Melayu, Raja Melayu dan lebih celaka adalah agama Islam itu sendiri. Mana pemimpin Melayu yang berani??

Dalam kes Alvin & Vivian (Pasangan Sex Cinabeng) ini ada ke pemimpin Melayu yang bersuara? Harammm... Masing-masing dok berpandangan sesama sendiri menunggu giliran nak putar, nak spin ayat apa pulak kepada rakyat yang berada dibawah ini. Nak putar ayat "kalau ayam mahal, jangan makan ayam", nampak macam dah sama BODOH dengan menteri seorang ni.. Jadi, terpaksalah SKMM rakamkan permohonan maaf pasangan seks Cinabeng ini dengan berat hati. Come on lah... Kita kenal puak Cinabeng ni..Mereka ini puak Hokkien, puak kuli di Tanah Besar China.. Mereka tak akan pernah nak mohon maaf secara ikhlas kepada orang lain lagi-lagi orang Melayu!! Tolong jangan jadi BODOH!!

Setakat penjara dan denda RM50 ribu. Atau lebih hingga RM1 juta sekalipun, puak bangsat ini tak akan berubah. Mereka akan bebas dan kembali meneruskan aktiviti SEKS mereka selepas ini. Atau mana tau ada lagi muncul pula Menteri Nazri Aziz nak bagi dana kepada pasangan seks Cinabeng ini untuk buat filem porno versi Malaysia seperti yang diberikan kepada Cinabeng Namewee dulu.... Atau konon nak back-up bangsa Cinabeng ni dari kena kacau atau kena bunuh oleh orang Melayu seperti Nazri Aziz mempertahankan Jonker Walk yang dimiliki oleh Cinabeng Melaka. Sama-sama kita nantikan.

Aku yakin Alvin & Vivian akan terlepas lagi kali ini. Seperti mana Namewee yang pernah kita desak supaya dikenakan akta yang berpatutan. Namun hingga kini puak jahanam Cinabeng ini semakin berleluasa. Sampai bila??

Mungkin sudah tahu apa yang terjadi pada seekor budak Cinabeng seperti gambar di atas ini. Budak yang baru berusia 24tahun yang hanya bekerja penjaga kaunter cyber-cafe telah ditangkap oleh sekumpulan budak Melayu, dibogelkan, dan ditinggalkan ditepi jalan Duta-Ulu Kelang Expressway (DUKE). Cinabeng sekor ni dikatakan telah menghina Melayu dan agama Islam dan mencampakkan kepala BABI di hadapan surau kita. Masih buta lagikah kita? Mereka sudah berani bermain dengan api...

Adakah pasangan seks Alvin & Vivian juga bernafsu untuk dikenakan dengan tindakan dan undang-undang rimba seperti Cinabeng ini?? Aku bukan RASIS tetapi aku tak sanggup maruah agama Islam terus dipermainkan. Biarlah puak Cinabeng nak cakap apa tapi percayalah, ini bukanlah penamat bagi segala-galanya. Selepas ini akan ada lagi perkara dahsyat yang bakal dilakukan oleh Cinabeng ini. Maka sudah cukup bersediakah kita untuk menentang?? Fikirkan.

BOIKOT BARANG CINA-BUY CHINESE LAST-ASAL BUKAN CINABENG

5 comments:

  1. Boikot juga bank RHB dan Hong Leong tempat para cinabeng rasis ultra kiasu mendanai samseng DAP.

    Cinabeng Alvin dan pukimak Vivian akan terima nasib lebih dahsyat jika kerajaan lembik dalam menghukum mereka. Ini satu permulaan!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Iklankan produk dan perniagaan anda di

    www.produkmuslim.info

    Daftar segera ia percuma

    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Saya sokong tajuk saudara. Hanya menanti fatwa.

    ReplyDelete
  4. Insiden yang menimpa budak cina di atas adalah isyarat awal daripada bangsa Melayu dan umat Islam. Adakah kerajaan mahu terus tunggu hingga berlaku satu lagi malapetaka seumpana 13 Mei 69 dengan terus berlembut dan bersikap tidak apa? Sekiranya dua orang cina ini tidak dihukum seberat-beratnya paling mungkin rakyat keturunan Melayu dan penganut Islam akan mengambil menanganinya sendiri. Kali ini 13 Mei akan melanda seluruh negara bujan sahaja di Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  5. ikut je lah telunjuk pembangkang pinda atau mansuhkan undang2 yg berkaitan serta menguntungkan mereka...akibatnya lihatlah sendiri......Aku sokong kata Pak Zahid....polis x ada taring...siapakah patut disalahkan????

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...