Konco-konco ku

Monday, July 15, 2013

CINA PALING UNTUNG DI MALAYSIA!! LEPAS HINA, MOHON MAAF & BEBAS!!

KONTROVERSI yang dilakukan oleh pasangan blogger seks Alvin dan Vivian semakin hangat dengan semalam keluar pula video permohonan maaf pasangan tersebut kepada umat Islam atas perbuatan mereka menayangkan gambar 'Selamat Berbuka Puasa' bersama makan 'Sup BABI' (lihat SINI).

Setelah hampir seminggu gambar BODOH tersebut berlegar diruang maya, barulah SKMM mengambil tindakan terhadap pasangan ini dengan memanggil mereka untuk dirakamkan keterangan dan semalam juga selepas dinasihati oleh SKMM, mereka berdua membuat rakaman maaf dan BEBAS seperti sebelum ini tanpa ada tindakan.



Kita tak pernah nafikan tugas SKMM atau siapa sahaja yang terbabit dalam isu ini. Kita ucapkan berbanyak terima kasih dan TAHNIAH kepada SKMM atas keprihatinan mereka yang berjaya memanggil pasangan ini dan dirakamkan keterangannya dan selepas itu BEBAS tanpa dikenakan dengan sebaragan tindakan.

KEBALnya kaum Cina sekarang di Malaysia. Beruntungnya kaum Cina di Malaysia yang tiada siapa yang berani menyentuh mereka. Buatlah apa-apa pun wahai kaum Cina, HINALAH MELAYU, HINALAH ISLAM, HINALAH RAJA, HINALAH NAJIB, BUNUHLAH MELAYU, MAKILAH POLIS, kalian tidak akan ditangkap mahupun dipenjara walau sehari pun. Percayalah, kerajaan Malaysia adalah yang TERBAIK untuk kaum Cina.

Kita umat Islam masih lagi berdiam diri, masih lagi boleh memaafkan kaum Cina ini yang terus-terusan menghina agama Islam walaupun mereka sedar yang mereka berada di Malaysia, bukan Singapura. Kita lihat umat Islam di Malaysia semakin boleh menerima segala kritikan dan hinaan yang dilemparkan terhadap agama Islam, Melayu, serta Raja Melayu. SYABAS!!!

Teringat satu posting dalam facebook seorang rakan:

'HALALKAH DARAH ALVIN & VIVIAN UNTUK UMAT ISLAM?'

Bagi aku halal sahaja. Kalau umat Islam, orang Melayu masih nak berdiam diri lagi tentang penghinaan yang semakin dibiarkan semakin melamapu. Aku berjanji. Aku bersama kumpulan aku insyaAllah akan mencari dua ekor Cinabeng ini hingga dapat. Jika ada sesiapa yang mahu turut serta dipersilakan. Syaratnya cukup mudah, hanya apabila ada terserempak dengan pasangan ini sama ada Alvin atau Vivian, tumbuklah, sepaklah, belasahlah, langgarlah mereka. Biar Cinabeng ini tahu apa itu Ketuanan Melayu! Biar Cinabeng ini sedar yang mereka hanya sebagai penumpang di Tanah Melayu! Biar mereka ini mula belajar tentang sejarah kembali!

Persetankan dengan pemimpin Melayu yang ada sekarang ini. Masing-masing mahukan undi. Masing-masing mahukan Cinabeng kembali kepada mereka walaupun hakikatnya Cinabeng sudah benci, sudah marah dengan Melayu & Islam. Jangan dibiarkan pisang berbuah dua kali. Takut selepas ini masih ada lagi Menteri UMNO yang memanggil anjing Cinabeng ini untuk berjumpanya. Beri Cinabeng ini dana untuk meluaskan empayarnya. Agar menjadi produk pelancongan Malaysia di seantero dunia.

Ya! Kita masih lagi menunggu kelibat Nazri Aziz yang mungkin akan menjadi Hero Cinabeng sekali lagi dalam isu ini. Jika sebelum ini kita saksikan yang apabila Namewee, satu Cinabeng yang cukup hebat menghina Melayu, menghina Islam, menghina Malaysia diberikan satu dana khas daripada Nazri Aziz untuk mengembangkan bakat filem pendek Namewee. Dan beruntungnya jadi Cinabeng apabila senang sahaja bertemu dengan Menteri UMNO, sedangkan ahli UMNO, orang Melayu sendiri nak berjumpa punya cukup susah ini apatah lagi mahu memohon dana khas. Namewee sebagai seorang Cinabeng terima dana khas jutaan ringgit untuk filem hina negara, kita sebagai Melayu yang konon mempertahankan negara tidak pernah terima duit sebanyak itu dari seorang menteri Melayu. Hebat Cinabeng di Malaysia!

Jadi cadangan aku rasanya cukup menarik untuk Nazri Aziz kaji semula. Beri pula dana khas kepada pasangan seks Alvin & Vivian agar kaum Cinabeng ini dapat mengembangkan lagi bakat lakonan seks mereka sehingga peringkat antarabangsa dan agar boleh menjadi satu lagi produk PELANCONGAN Malaysia selepas Jonker Walk di Melaka. Ada setuju Nazri Aziz??

Percayalah kata aku ini. Peganglah kata aku ini yang puak Cinabeng ini tidak akan dikenakan apa-apa tindakan dari kerajaan atau pihak berkuasa. Mereka akan terus bebas berjalan kesana-sini, boleh keluar negara dengan senang hati tanpa risau akan ditangkap. Kalau tangkap pun cuma ambil keterangan setengah jam dan LEPAS!

Betapa RASIS nya kerajaan Malaysia terhadap Melayu pula. Apabila ada orang Melayu yang menghina bangsa lain terutama Cinabeng habis dikerah seluruh anggota untuk menangkap orang Melayu umpamanya kes hina Agong sendiri. Maka ditahannya Melayu yang menghina Cinabeng ini selama seminggu untuk memberi keterangan. Maka tidurlah, makanlah, solatlah Melayu si penghina Cinabeng ini di dalam lokap selama SEMINGGU. Malaysia adalah sebuah negara Melayu yang sungguh RASIS terhadap bangsa Melayu. 

Jadi apa tindakan? Jika kerajaan Melayu tidak 'TERCUIT' pun dengan tindakan Cinabeng-cinabeng ini, kita sebagai rakyat Melayu yang marhaen perlu mainkan peranan. Ingat! 'Halal Darah Alvin & Vivian Untuk Umat Islam'.

Di sini aku sertakan sekali alamat lengkap Alvin & Vivian, terpulanglah kepada mana-mana gengster Melayu seperti PEKIDA, PERKASA, SAHABAT, DOUBLE-7, PERTIGA, BATAS untuk bertindak. Atau perlukan DUIT untuk bergerak??

Recent address 2013/01/18:

Alvin Tan
468-14-18 Kompleks Mutiara
Jalan Ipoh Batu 3 1/2
Kuala Lumpur, Kuala Lumpur 51200 Malaysia

contact:
+60 182693676
603-62723870
012-6780170

tanjyeyee@gmail.com
alvintan_88@hotmail.com
alvin.fezzl (Skype)

alamat IC:
NO 6 JALAN KENANGA SD9/2B, BANDAR SRI DAMANSARA 52200, WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

alvin tan's family:
TAN JYE YNG
860129145164
NO 6 JALAN KENANGA SD 9/2B BANDAR SRI DAMANSARA

vivian lee:
LEE MAY LING
890519015418
NO 12 JALAN LEMBAH 4 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR

alvivi.swingers@gmail.com

vivian lee family:

MA SWEE PING
591005015250
12, JALAN LEMBAH 4, TAMAN DESA JAYA, JOHOR BAHRU 81100 JOHOR

CHAREESSA CHEE ERN HWAY (facebook sister)
911006016634
NO 44 JALAN LEMBAH 20 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR


BOIKOT BARANG CINA-BUY CHINESE LAST-ASAL BUKAN CINA

28 comments:

  1. Skuad jihad ajar pasangan sundal ni...insya Allah halal darahnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan semua rakyat Malaysia bijak dan pintar seperti kebanyakan pengomen diBlog JB ini. Bila sebut insyallah, nanti tak pasal pasal ada yang mengangap itu sebagai fatwa, dan benar benar membunuh 2 orang gila ini. Bukan kah besar masalah yang timbul bukan hanya dengan pihak polis tetapi juga dengan masyarakat Cina sendiri?

      Delete
  2. AKU MAHU NEGARA MALAYSIA NI UNTUK ORANG MELAYU DAN ORANG ISLAM SAHAJA, PUAK PUAK LAKNATULLAH MACAM IBAN, KADAZAN, KELING, SERANI TERUTAMA CINABABI HARUS TUNDUK KEPADA TUAN MELAYU, ATAU LUCUTKAN KERAKYAATAN MEREKA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak keterlaluan melebelkan suku kaum Iban (penduduk majoriti diSarawak) dan suku kaum Kadazan (penduduk majoriti diSabah) sebagai puak laknatullah. Kalau bukan kerana sokongan padu kedua
      dua suku bangsa yang bodoh ini dalam PRU 12 dan PRU 13, ketuanan Melayu sudah terpadam dalam lipatan sejarah sebenarnya. Kalau nak gaduh dengan pasangan Cina yang gila ini, gaduh saja...kenapa tiada angin tiada ribut kedua dua suku kaum yang tidak bersalah ini dibabit babitkan pula?

      Delete
    2. Bhar zul.... anda dan pembaca lain perlu faham bahawa anon 11:47 di atas adalah agen DAP a.k.a Red Bean Army yang tolong membuat provokasi supaya umno dan melayu dibenci oleh bumiputra sabah/serawak. Anon diatas adalah umpama yahudi yang mengadu domba arab... jangan tertipu. Ingat anon cinabeng, anda tidak akan terlepas dari hukuman Allah.

      Delete
    3. Terima kasih atas makluman.

      Delete
    4. Bhar Zul, tolong jelaskan "kedua dua suku bangsa yang bodoh ini.."

      Delete
    5. Saya harap anda bukan salah seorang penulis RBA. Tapi ini pandangan saya. Kaum peribumi diSabah dan Sarawak telah memberikan segala yang termampu untok memastikan Malaysia ada seperti apa yang ada sekarang ini. Walau pun mereka jauh ketinggalan - mungkin 50 tahun kebelakang - dari segi pembangunan berbanding negeri lain disemananjung dan tidak dianggap bangsa Melayu, namun mereka tetap memberikan yang terbaik untuk negara ini. Mereka tetap menyokong bangsa Melayu untuk memegang tunggak kuasa diMalaysia. Tetapi bila bangsa Melayu sendiri tidak bersatu dan sentiasa bercakaran sesama sendiri tanpa henti - PAS hentam UMNO, UMNO hentam PAS, ada kah berbaloi sokongan mereka selama ini? Tidak kah kerja bodoh bila kita mati mati nak tampal perahu tapi penumpang lain berebut rebut korek lubang supaya perahu tenggelam?

      Delete
    6. Bhar Zul, terimakasih atas penjelasan saudara. Secara ringkasnya, tulisan saudara boleh menjurus kepada salah faham jika tidak dihuraikan seperti yang saudara telah lakukan di atas. Namun demikian, wajarkah jika tafsiran yang sebaliknya diajukan selepas penjelasan saudara?

      Delete
  3. Selagi aku bernyawa aku akan mempertahankan ketuanan melayu.. "Takkan melayu hilang di dunia"..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu tak akan hilang...cuma maruah yang tidak ada. Kalau tidak ada usaha penyatuan ummah antara UMNO/PAS mulai sekarang, dalam PRU 14 bangsa Melayu akan hilang kuasa politik dan hanya akan jadi pembangkang dinegara ini. Rasa bangga sangat kerana berkuasa diTerengganu kawasan majoriti bangsa Melayu/Islam?

      Delete
    2. setuju.. dari sekarangla kena mula bersatu sesame Islam. kena ingat, ramai sangat orang yang bukan Islam bencikan @ xsukakan Islam. hanya orang Islam sendiri yg boleh diharapkan untuk mengangkat imej Islam sendiri.

      Delete
  4. Jabatan Agama Islam setiap negeri patut saman RM 1 juta terhadap dua ekor anjing PR ni, biar mereka terkencet nak bayar RM 14 juta... lu minta sama Nurul Izzah la!

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kepada yg telah memberi alamat mereka berdua.

    Darah babi ini halal ditumpahkan.

    ReplyDelete
  6. aku paling angin dgn nazri aziz, sikap dia yg melindungi kekafiran apakah membawa makna DARAH DIA JUGA HALAL???????????????????????

    ReplyDelete
  7. Ayuh Melayu, kasi ajar sama Cina 2 ekor ni. Melayu PKR dan PAS pasal apa tak buat demo ramai2 supaya tindakan diambil kalau tidak nahas Cina 2 ekor ni, dulu rajin benar buat himpunan satu rakyat, bila agama Islam dihina, kenapa tak buat himpunan rakyat Islam bagi tekanan pada badan yg sepatutnya ambik tindakan atau rakyat sendiri yg ambik tindakan. Bersatu Melayu/Islam!!!

    ReplyDelete
  8. Saya mewakili penganut agama PAS mencadangkan agar Unit Anal PAS dikerah untuk mengawal keselamatan Alvin & Vivian dari ancaman UMNGOK berkuat kuasa serta merta.

    ReplyDelete
  9. kalau ikut pengalaman aku, cina ni korang nak saman berapa pun dia sanggup bayar, nak rasuah berapa pun sanggup bayar. diorang ni takut duduk dlm penjara sebenarnya.

    ReplyDelete
  10. Kerajaan penakut... dulu hishamuddin "menteri amaran dan akan bertindak" saja yang aku ingat penakut, tapi zahid hamidi pun sama..penakut juga hanya tahu gertak dan amaran saja, tapi tak ada tindakan..ditambah lagi dgn nazri bahalol.. skmm pun sama, tahu panggil saja, ambil kenyataan dan bebas...bertindaklah dengan tegas.. bodoh punya najib lantik menteri yg penakut dan bahalol..

    ReplyDelete
  11. Apa Perkasa dapat berbanding dengan Hindraf & Dong Zhong.Pak Menteri tak berpelior.

    ReplyDelete
  12. Dalam kontek politik Malaysia, orang orang Melayu, terutama blogger Melayu yang dianggap lebih bijak dalam 'investigative reporting' seharusnya mengunakan kepala yang sejuk untuk berdepan dengan kerenah orang orang Cina yang ada sesetengahnya sudah berani bersikap kurang ajar dan menghina agama Islam dan bangsa Melayu sendiri. Ada sesetengahnya orang Melayu sudah berani pula melaknatkan suku bumiputera diSabah dan Sarawak yang tidak ada kena mengena pun dengan masalah ini disemananjung. Rata rata disini membuat ancaman bunuh, dan menghalalkan darah 2 orang cina gila ini. Andai kata 2 orang ini dengan takdir Allah SWT benar benar terbunuh dimana mana, pengomen disini atau diblog yang lain yang sama akan menjadi saspek utama. Kalau saya nak bunuh orang, bodoh sangat lah kalau saya pukul gong dulu untuk war warkan pada orang ramai. Kalau saya nak bunuh, saya akan buat diam diam sehingga mayat pun tak jumpa. Satu lagi, tolong lah jaga sensitiviti kaum terutama diSabah dan Sarawak. Walau pun mereka ini sering dianggap bodoh dan dungu dan bukan berbangsa Melayu, tetapi mereka telah menyokong tanpa berbelah bagi untuk bangsa melayu terus berkuasa dinegara ini. Kalau bukan kerana mereka, Cina yang jadi TUAN sekarang.

    ReplyDelete
  13. JB Yang dihormati...mohon tapis dan jangan siarkan komen yang dibuat oleh Red Bean Army diblog ini.

    ReplyDelete
  14. kita hormati mereka selagi mereka hormati kita. jika telah menyentuh aqidah dan agama maka mereka tidak perlu lagi dihormati dan patut dihalau. kebaikan kita ada batasannya......setiap bangsa ada sensivitinya...jadi jika kita tidak ingin disakiti belajarlah jangan menyakiti org lain...

    ReplyDelete
  15. bagilah muka lagi kan dah diketuknya kepala orang melayu

    ReplyDelete
  16. sayangilah agama islam..hormatilah orang melayu..kami akn memberi sepenuh sokongan wlaupun dapat melontarkan kata2 smngat untuk kita hukum si cina sialan tu,bagi jadi tauladan pda cina2 yg lain..

    ReplyDelete
  17. komen pomm pommm kebabooommmmm!!!!.. haram jadah tak de apa2 daaa.. cine komunis 2 eko tu lepas juga..hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...x100
      aku tumpang gelak..kes xkuat..

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...