Konco-konco ku

Tuesday, May 29, 2012

CELAKA!! NG SUE LIM MENGHINA ORANG MELAYU!!


CELAKA! Sungguh celaka BABI Sekinchan ni dalam ceramah fitnahnya malam tadi yang bertempat di Kg. Penerangan Sekinchan. Kehadiran yang hanya 100orang terdiri daripada luar Sekinchan. Beliau terus memfitnah BN khususnya UMNO yang dikatakan rasis! UMNO parti rasis, MCA parti rasis, MIC parti rasis. Semua parti dalam BN adalah parti rasis.

Bagi membuat perbandingan antara BN dan PR, Celeng ini memberi pendapat yang cukup berat sebelah kerana mengatakan yang parti komponen dalam BN adalah semua bersifat rasis kerana tiada bangsa lain yang menjadi ahli dalam sesuatu parti. Ya! Betul! Memang BN terdiri dari parti yang menampilkan parti satu-satu bangsa kerana perpaduan seperti inilah yang terbentuk semasa mahu menuntut kemerdekaan Tanah Melayu dahulu. Baca balik sejarah. BN bukan parti perkauman seperti DAP! Walau berpresidenkan Karpal Wilcha, hampir 80% ahli DAP adalah Celeng! Segala keputusan bukanlah terus dari Karpal! Karpal hanya menjadi kuda atau kambing hitam dalam DAP.

Ceramah fitnah malam tadi juga menampilkan seorang motivator yang ingin menanamkan sifat kebencian terhadap kerajaan Barisan Nasional dengan keywords yang cukup mudah iaitu "RASUAH". "Ingat BN, Ingat Rasuah!" kata Dr. Suhaimi Hasan yang turut memfitnah Tun M, Pak Lah, Najib dan beberapa pemimpin negara yang telah membangunkan Malaysia.

UBAH SEBELUM TERLAMBAT
SELAMATKAN SELANGOR
YAKINI BN, SAYANGI SELANGOR

5 comments:

  1. PR parti kroni terbesar,parti kuat fitnah, parti anak beranak keluarga tok nenek, parti sex bebas, parti penipu Malaysia..puihh..

    ReplyDelete
  2. pr parti fuckatan..kerja mereka hari2 adalah fuck aja!!!..takde benda yang dibuat 4 tahun memerintah...selagi 4 setan besar tu jadi ketua pr..selamanya mereka adalah celaka FUCK!!

    ReplyDelete
  3. Ape2 pun yang korang cakap, Parti2 pembangkang adalah pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete
  4. PR la parti kroni bodoh..LKS & LGE..Parti anak beranak Nuar Juburi..bangang ko nih

    ReplyDelete

comment please.....