Konco-konco ku

Saturday, May 26, 2012

ANAK MUDA BERSAMA SIAPA?? HIMPUNAN BELIA SELANGOR SEPI!!!

Sedih! Itulah perkataan yang dapat diungkap oleh JB melihat dari sambutan anak muda belia Selangor kepada Himpunan dan Konvensyen Belia Selangor yang berlangsung sama tarikh dengan Hari Belia Negara 2012 di Putrajaya.

Inilah sifat dengki yang ditunjukkan oleh pemimpin pakatan rakyat yang mana tidak senang duduk melihat jutaan anak muda bergerak ke Putrajaya berbekalkan semangat untuk mempertahankan negara dari anasir-anasir liar pakatan haram.

Anwar juga nampaknya telah diketepikan dengan meletakkan mukanya di bawah sekali yang membawa maksud beliau tidak mendapat tempat di Selangor lagi walaupun menjadi penasihat negeri Selangor. Beza dengan gambar pemimpin no.1 Malaysia yang mana identitinya dihormati dan diletakkan di atas sekali walaupun bukan majlis nya.

Rasa hormat pada Anwar sudah kian luntur dan pudar dikaca mata pemimpin Selangor. Inikah PM ke-7 Malaysia?

Sambutan yang 'hangat' di Kompleks Belia dan Kebudayaan Negeri Selangor begitu ketara dengan bukti bergambar yang didedahkan oleh blogger Akar Umbi yang berjaya menyusup masuk ke sana.


Lagi berita di SINI

4 comments:

  1. kah kah kah...tu la perasan sangat yang program dia akan mendapat sambutan..nak bagi nasihat sikit kalau nak dapat sambutan tu letak laa gambar bogel dan video nurul izah..baru ramai anak muda PKR datang...ni korang letak gambar bogel mak lampir buat pee..semua orang lari laa...

    ReplyDelete
  2. kalau ader gambar rosmah bogel lagi best gitew kan....

    ReplyDelete
  3. kah..kah...ramai amattt...

    ReplyDelete
  4. Himpunan kerusi kosong Selangor he he he he he.....

    ReplyDelete

comment please.....