Konco-konco ku

Thursday, March 7, 2013

ZAHID HAMIDI TAK LAYAN GENCATAN SENJATA SELAGI PENCEROBOH TIDAK MENYERAH DIRI!!

HARI ini, Zahid Hamidi selaku Menteri Pertahanan Malaysia tidak akan sekali-kali menerima tawaran gencatan senjata dari Jamalul Kiram III. Syabas dan tahniah Datuk Seri Zahid. Jangan sekali-kali kita tunduk dengan sikap munafik mereka.


Bukan hendak bertindak kejam tetapi kita ambil iktibar dari pembunuhan pertama yang mengorbankan dua orang anggota polis VAT69 di Lahad Datu. Rundingan selama tiga minggu telah dibuat, kenapa baru sekarang nak buat gencatan senjata? Kenapa tidak selepas membunuh dua orang anggota polis si penceroboh minta gencatan senjata? Dasar ANJING ANWAR!!!

Mohon jasa DS Zahid Hamidi supaya buat pembersihan di seluruh Sabah. Hapuskan semua penceroboh negara. Jangan ada tinggal sisa. 

Masih ingat lagi bagaimana Insp. Zulkifli Mamat dan Sjn. Sabarudin Daud terkorban? Penceroboh Sultan Sulu menipu anggota kita dengan mengibarkan bendera putih konon menyerah kalah, tapi apa yang berlaku adalah anggota keselamatan kita ditembak dengan kejam.

Itu belum lagi lihat bagaimana mayat anggota keselamatan kita yang telah mati diseksa dengan teruk oleh askar penceroboh sulu ni.....

1 comment:

  1. KALAU ADA SEGELINTIR PENGGANAS LETAK SENJATA PUN KENA HATI2 JANGAN NANTI ASKAR KITA INGAT MEREKA BETUL2 MENYERAH TETAPI BILA ASKAR KITA TAK BERSEDIA, ADA PULAK PENGGANAS YANG MENYOROK SERANG HENDAP LAGI. YANG SERAH DIRI TU HANYA UMPAN.... KALAU BETUL SERAH DIRI BIAR ASKAR KITA PANTAU DARI JAUH DULU. BIAR MEREKA BERJALAN DALAM SATU BARIS 1 KM KE 2 KM KE, DAH PASTI SELAMAT BARU TANGKAP. DIA ORG DAH TIPU SEBELUM NI !! ALLAH SELAMAT KAN LAH PASUKAN KESELAMATAN DAN NEGARA KITA.

    ReplyDelete

comment please.....