Konco-konco ku

Thursday, March 28, 2013

ALERT!! MENJELANG PRU-13, ANWAR AKAN BERSUMPAH DEPAN KAABAH!!

PEMBONGKARAN taktik-taktik licik Anwar menjelang PRU didedahkan. Pelbagai perancangan yang akan dilakukan Anwar untuk mengaburi mata rakyat bahawa dia lah satu-satunya pemimpin paling suci di dunia. Segala perancangan telah dapat dihidu oleh pasukan penganalisa sebelum Anwar sendiri bertindak.

Mari kita saksikan 13 agenda Anwar untuk memenangi pilihanraya.















4 comments:

  1. AKU HARAP SGT DIA SUMPAH..PASTU SUMPAH TU MKN DIA..TAK PAYAH DEPAN KAABAH PUN TAKPE..AKU HARAP DPT PRINT KAN & SEBARKAN RANCANGAN ANWAR NI SBB ORG2 YG BERUMUR JARANG BUKAK INTERNET..DIORANG TAK TAU SGT PERANCANGAN ANWAR NI..

    ReplyDelete
  2. Wooo....hebat lah luuu...kt mana dapat info ni? Nape pelik sangat kes mongolia. pembunuh tak ada motif langsung...ada jugak org mcm tu kan..

    ReplyDelete
  3. Anak Haram ni akan melakukan apa saja demi mencapai impian menjadi Perdana Menteri. Yang menjadi masalah ialah rakyat yang masih percaya akan lakonan si ANAK HARAM ini. Dia adalah perosak negara. Masa dia jadi Timbalan PM apa yang dilakukan oleh beliau. Nyaris negara di jajah oleh IMF. Merompak dan mencuri harta negara dan diberi pada kaum keluarga dan kroni2 nya sahaja. Tanah milik kerajaan negeri PP di Jalan Burma bersebelahan RTM PP diberikan pada BERJAYA GROUP dan PENAS. BERJAYA mendirikan Hotel dan PENAS mendirikan komplek membeli belah. Syarikat PENAS dikuasai oleh cina bernama Goh Chong Lye dan di Pengerusikan oleh MARZUKI BIN IBRAHIM.

    ReplyDelete
  4. hebatnya blogger jawa nih...dgn berita2 terhangat...sanggup mengaku melayu..
    hehehe...
    seng orak2 waey...

    ReplyDelete

comment please.....