Konco-konco ku

Sunday, March 17, 2013

INSIDEN LAHAD DATU!! ANTARA ANWAR, BALA, DAN AZLAN LAZIM!!

AWAL bulan Mac Malaysia telah dikejutkan dengan satu insiden berdarah yang membabitkan 10 nyawa anggota keselamatan Malaysia telah terkorban demi mempertahankan tanah air. Dikatakan yang Anwar telah mengarahkan beratus-ratus tentera kesultanan sulu dengan kerjasama Nur Misuari untuk mengkucar-kacirkan Sabah kerana pakatan yakin Sabah akan menjadi milik pakatan PRU13 akan datang.

Perancangan licik Anwar tidak bawa kemana kerana tuhan telah tunjukkan perangai sebenar Anwar. Rupanya sebelum kejadian Lahad Datu lagi, Anwar dan Misuari telah mengadakan beberapa kali pertemuan di luar Malaysia bagi membincangkan strategi untuk meyerang Sabah dan menggugat keamanan negara.

Tapi sayang, ada juga yang bodoh (Tian Chua) yang mengatakan insiden Lahad Datu adalah konspirasi UMNO. Memang dasar Cina Rasis!! Baru hari pertama askar kita terkorban, Keadilan Daily sudah terus menyalahkan UMNO dalam insiden tersebut sedangkan pihak kepimpinan UMNO sendiri pun kurang pasti siapa dalang sebenarnya.

Bagi mengalih isu yang melibatkan Anwar, maka dipanggilnya pula PI Bala, penyiasat persendirian untuk mendedahkan Najib punya kaitan dengan pembunuhan Altantuya walhal perkara ini sudah jelas. Anwar didakwa membayar PI Bala RM 700 ribu untuk bersumpah akan mendedahkan siapa pembunuh Altantuya. Tapi kesian, nyawa tidak panjang. Sama ada PI Bala dibunuh oleh Anwar atau terkena sumpah nya sendiri, itu tidak pasti. Tapi yang pasti adalah hari pertama Bala mati sahaja, ada penjilat tegar pakatan (Khalid Syiah) terus menuduh Najib yang bunuh! WTF Men!!! Mayat tak dihantar ke hospital lagi dah boleh tuduh suka-suka?? Akal ada ka???

Nampaknya kes Lahad Datu tidak selesai lagi. Rakyat masih memandang Anwar sebagai dalang. Maka dibayarnya bapa Saiful Bukhari, Azlan Lazim dengan jumlah RM 1juta untuk membuat kenyataan media yang UMNO telah memfitnah Anwar tentang kes liwat 2. Jika benar Azlan Lazim berkata yang ini semua kerja UMNO apa kata dia pergi bersumpah laknat seperti Saiful lakukan dahulu. Berani kerana benar.

Sandiwara Anwar tidak berhenti disitu. Ada segelintir penyokong PAS yang kurang senang dengan Anwar untuk menjadi PM, maka mereka dengan sendirinya telah mendedahkan sejumlah gambar dari rakaman cctv yang dipasang di sebuah hotel berkenaan Anwar terlibat dengan kes liwat 3. Kali ini mangsa baru yang sepertinya mangsanya kali ini adalah Deepak. Itu mengikut kajian yang dibuat oleh rakan-rakan. Kepastian belum ada lagi. Masih dalam usaha menjejak si mangsa liwat Anwar.

Itu pun Anwar masih menuduh UMNO. Bila ditanya tentang gambar tersebut, terus Anwar mengatakan yang ini semua adalah kerja jijik UMNO dalam menghadapi pilihanraya. Sambli menambah, Anwar berkata kepada wartawan;

"U ULANG, I SAMAN U!!!"

2 comments:

  1. kalau dalam kes ini sesiapa yang tanya anwar kes liwat 3 ni.nanti jawab anwar" U ulang.I hamtam belakang u plak"..kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. penulis ni orang pro kerajaan ini..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...