Konco-konco ku

Tuesday, March 19, 2013

PUAK PAKATAN SEMAKIN HILANG IDENTITI ISLAM DAN MELAYU!! #PengkhianatNegara

PELIK dengan segelintir penyokong-penyokong pembangkang yang dilihat semakin hilang pedoman dan akidah semata-mata mahu memenangkan ketua songsang mereka, Anwar Ibrahim. Hairan bin Ajaib apabila mereka kini sudah tidak mementingkan akidah Islam yang telah diterap sejak sekian lama.

Apakah maksudnya ini? Adakah sudah hilang nilai-nilai murni yang diterapkan dalam Islam. Memilih pemimpin biarlah dari keturunan yang elok agamanya, sifatnya dan perwatakannya. Janganlah kita lupa yang jika kita berketuakan seorang pemimpin, tegurlah dengan berhemah bukan mengikut sahaja sehingga kita sekali terjerumus ke lembah kehinaan.

Baru-baru ini, keluar video terbaru Anwar meliwat seorang lelaki dalam sebuah bilik hotel. Perkara ini telah tersebar sejak hari Sabtu lalu. Maka kecohlah satu Malaysia tentang video terbaru pemimpin suci pakatan tersebut. 

Semua penyokong pakatan mula mengatakan berkenaan video tersebut. Ada yang percaya dan tidak mustahil ada yang tidak percaya malah ada yang menafikan terus dengan semua ini sehingga sanggup memfitnah UMNO. 

Apa ingat UMNO dah terdesak sangat ke nak upah orang menyamar sebagai Anwar untuk meliwat? Dulu kata perut Anwar tak buncit, kini kata tak setegap begitu. Inilah yang memusykilkan. Logiknya bagi menutup kes ChinaDoll dahulu, Anwar terpaksa memakai bengkong kemana-mana supaya tidak kelihatan buncit. Selepas itu tidak mustahil yang perut Anwar kelihatan tegap hasil dari pemakaian bengkong.

Spin jangan tak spin. Kebenaran pasti terserlah. Anwar memang peliwat tegar.

2 comments:

  1. nik aziz suka peliwat ni.... jadi kita tak perlu kata apa2......dah ulama suka.. nak buat mcm mana???

    ReplyDelete
  2. Kalau iyapun gila nak memerintah, janganlah digadai bangsa, ugama dan negara. Teringat kecik-kecik dulu, melayu tak akan undi roket sebab itu parti komunis. Memang betulpun. Cubalah bawak membaca sikit. Celikkan mata. Ni lah masalah kita orang Melayu, tak nak membaca. Janganlah sebab syok sendiri, masa depan anak cucu kita jadi taruhan. Baik Umno mahupun Pas. Sedarlah. Penganut PKR tak payahlah. Sebab ugama dia Anwar Ibrahim. Perkembangan sekarang amat menakutkan. Adakah anak cucu kita nanti akan menyalahkan kita bila mereka nanti merempat di tanah air sendiri. Inilah percaturan Yahudi nak memecah dan melemahkan orang Islam. Mereka mencari dan mempelajari kelemahan kita. Dan nampaknya mereka hampir berjaya. Saya kata berjaya sebab macamana sebuah negeri yang dikuasai oleh parti Islam, dan mengkafirkan sesiapa yang bekerjasama dengan orang kafir (ingat Amanat Hj Hadi), dan sekarang ni boleh pulak bersengkongkol dengan KAFIR tegar, kemudian dengan mudahnya menyerahkan tanah kepada KAFIR KOMUNIS. Saya betul betul tak faham. Kenapa tak beri saja tanah tu kepada orang seagama, sebangsa sendiri. ALLAH jualah yang boleh menolong kita. Sesungguhnya tiada upaya kita nak mengatasi kemungkaran ini.

    ReplyDelete

comment please.....