Konco-konco ku

Wednesday, March 6, 2013

PRESIDEN FILIPINA BAKAL SEMBELIH SULTAN SULU & ANWAR!!

KES pencerobohan askar Kesultanan Sulu mendapat liputan yang amat meluas di seluruh pelosok dunia sekarang ini. Negara yang tiada kena mengena dengan insiden berdarah ini juga mula memainkan peranan cuba menjadi hero untuk menyelesaikannya.

Dalam kenyataan Presiden Filipina, Presiden Aquino kepada Sultan Sulu sebagai berkata:"Jika kamu mati disembelih oleh rakyat Malaysia, maka itu masalah kamu, dan jika kamu kamu kembali ke filipina, tentera saya juga akan membunuh kamu seperti ayam. Kamu tiada pilihan"

Itu amaran yang keras yang diberikan kepada Presiden Filipina kepada Sultan Sulu.

Bagaimana di Malaysia? Masihkah boleh diampunkan penglibatan Anwar Ibrahim dalam insiden Lahad Datu yang telah dilaporkan oleh Manila Post dan Reuters mengatakan Ketua Pembangkang ini mempunyai kaitan rapat terhadap insiden tersebut.

Any komen??

6 comments:

  1. tak payah sembelih
    sepak pun dah mampus kiram tu.....

    mcm muka gusdur pun ada kiram ni......kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ckp bgus o tak payah libatkan gusdur....

      Delete
  2. PGayR,DAPork & Parti Ajaran Sesat dah terdiam menikus. Bayang2 kekalahan PRU13 dh jelas. Tindakan Tentera ATM menggunakan peralatan canggih Jet2 Pejuang,Mortar,Kereta Kebal & tentera terlatih telah menutup mulut pembangkang. Bukan itu saja satu Dunia dh bukak mata dengan kekuatan tentera ATM> Tahniah NAJIB & ZAHID HAMIDI. Anwar yang jadi dalang utama harus ditangkap dan disumbat dalam penjara. Kerajaan tak perlu bersikap pengecut dengan PENGKHIANAT2 ni. Hari ini aku sebagai Rakyat Malaysia dh rasa kuat sekuat wira2 negara.

    ReplyDelete
  3. Ntah nape la pengkhianat agama, bangsa dan negara sekor neh gitu kebal smp dah kire cma 'untouchable'..wlpon dah bermacam2 bukti dan petunjuk di perlihatkan ...inikah yg di katakan DAJJAL...malah pentaksubnya langsong xpernah mmprtikaikn kemungkaran yg dia lakukan...wlpon pelbagai alasan 'bahalol' yg dia beri...

    Marila kite rakyat Malaysia yg sygkan agama, bangsa dan negara berdoa agar dgn izin Allah pengkhianat ini akan tumpas sblm banyak lagi kerosakan dan banyak lagi nyawa rakyat yg xberdosa melayang krn nafsu SYAITAN DAJJAL KECIL ini...

    ReplyDelete
  4. Dajjal tu ALLAH nak kasik peluang bertaubat.insaf.Tapi umo pun da 66.xde tanda nak taubat.nmpak gayanya.bwk perangai tula msuk liang kubo.mati nnt pun mata x katup rapat kot sbb angan2 nak jd pm x kesampaian.hahahaha

    ReplyDelete
  5. Dlm kubur malaikat xda tanya kamu dari parti mana..yg penting amal soleh.jika kita buat naya pd negara&rakyat mungkin terlepas hukum disini,tp sana belum tentu lagi nasib dia...hutang dgn Tuhan,,Tuhan itu Maha Pengasih,tp hutang nyawa orang,,,kena 'trade' di Negeri Sana nanti..comfirm..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...